עמית שגיא
צילום: סיון פרג'

תקציב הדיגיטל של מותג התכשיטים הבינלאומי מגנוליה יטופל ב-GO

הדגש בפעילות הפרסום של מגנוליה - רשת שקיימת מזה 20 שנה - מופנה לגזרת ה-e-commerce של המותג
משה בנימין | (1)

תקציב הדיגיטל של רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה יטופל במשרד הפרסום GO בבעלותו של אדיר רגב. הדגש בפעילות הפרסום של מגנוליה - רשת שקיימת מזה 20 שנה - מופנה לגזרת ה-e-commerce (סחר מקוון) של המותג. 

בתוך כך, לאחרונה צירפה GO לשורותיה לקוח נוסף – חברת First Index למסחר אלקטרוני בשוק ההון. החברה מספקת פתרונות למסחר במט״ח, מדדים וסחורות, ומעניקה שירותי ברוקראז' לגופים מוסדיים, פיננסיים ופרטיים. 

עמית שגיא, מנכ"ל GO: "אנחנו גאים לעבוד עם מגנוליה ו-First Index, אשר הדיגיטל הוא עבורן חלק מאסטרטגיה כוללת של צמיחה. GO הובילה בשנים האחרונות שורה של מהלכים, שתרמו לביסוסו של הפרסום הפרוגרמטי בלב הענף, וזה כיף גדול לעשות את זה עם שתי חברות החושבות ועושות דיגיטל".

 

תומר רייזברג, מנכ"ל מגנוליה: "אנחנו שמחים לצאת לדרך משותפת עם GO. בחרנו ב-GO לאחר שהתרשמנו מהביצועים שלהם ומהמיומנויות המקצועיות המצוינות שהם מביאים עמם. עבור מגנוליה, המצויה בתנופת התרחבות ובעיצומם של מהלכים אסטרטגיים להגדלת הנראות ברחבי הארץ, החיבור לחדשנות של GO הוא טבעי".

 

ברוך טולדנו, מנכ"ל First Index: "הדיגיטל הוא לא רק העתיד אלא גם ההווה, ואנחנו נרגשים לפעול ביחד עם GO כדי להציע חווית מסחר המותאמת יותר מאי פעם להעדפות האישיות של כל לקוח".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תכשיטן צמרת 08/06/2016 18:04
    הגב לתגובה זו
    חסרי מעוף, חסרי כיוון, לא משלמים, וללא עתיד. חנוקים עם חובות שמרקסטון העמיסה עליהם כדי לשלם מליונים שכר ולקנות שקרים. להיזהרררר
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.