אוניברסיטת בן גוריון
צילום: יח"צ

לאחר מכרז סוער: יהושע TBWA זכה במכרז הפרסום והדיגיטל של אוניברסיטת בן גוריון

משרד לם מרגלית שפי שטיפל ב-3 השנים האחרונות בתקציב האוניברסיטה, נפסל בשל פגם טכני, עתר לביהמ"ש ונסוג בו. רכש המדיה יבוצע ע"י HI-NET
אלכסנדר כץ | (2)

בדרך לתואר: לאייס נודע כי בתום הליך מכרזי שניהלה אוניברסיטת בן גוריון, נבחר משרד הפרסום יהושע TBWA לנהל את האסטרטגיה והפעילות הדיגיטלית שלה.

 

ב-3 השנים האחרונות לוותה האוניברסיטה על ידי משרד לם מרגלית שפי. אל המכרז ניגשו בתחילת השנה משרדי הפרסום יהושע TBWA , בורודה קפלן, HI-NET ולם מרגלית שפי. בסוף מארס, כשהמכרז הגיע לשלבים מתקדמים, נפסל לם מרגלית שפי על ידי ועדת המכרזים מטעמים טכניים, עתר לבית המשפט וביטל את העתירה.

 

לשלב הסופי הגיעו HI-NET ויהושע TBWA. במשרד טוענים כי משימותיו יהיו גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית, בניית קונספט קריאייטיבי וקמפיינים בדגש על התאמה לעולם הדיגיטל, תכנון מדיה ועוד. רכש המדיה של האוניברסיטה יבוצע על ידי HI-NET.

 

מנכ"ל יהושע TBWA, עינת יוזנט רביד, מסרה כי "אנו שמחים מאוד ללוות את אוניברסיטת בן גוריון באתגרים המשמעותיים העומדים בפניהם בשוק ההשכלה הגבוהה. אין לנו ספק שנוכל להגיע להישגים משמעותיים ולהיות שותפים לעשייה ומצוינות בשוק ההשכלה בישראל".

 

לדברי עידן אלרום, סמנכ"ל דיגיטל ביהושע TBWA, "אוניברסיטת בן גוריון מתווספת לקבוצה מכובדת ביותר של לקוחות שהצטרפו אלינו השנה בדיגיטל, אבל עיקר גאוותנו הוא לא בצירוף לקוח נוסף אלא בכך שבעידן הנוכחי בו הדאטה משחקת תפקיד מרכזי ואנו מגישים ערך ללקוח בצינורות מתקדמים מאי פעם - נוכל לסייע למוסד לימודים בכיר בישראל להגיע בחוכמה וביעילות לסטודנטים הרלוונטיים ביותר".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לא כואב לי לתת טוקבק 19/05/2016 00:01
    הגב לתגובה זו
    יפה מאד שנלחמים על לקוח ויפה שרוצים לאתר לו את הקהל הכי רלוונטי. עכשיו נשאר לקיים. אם תקיימו - שיחקתם אותה.
  • 1.
    א' 16/05/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    שיקול פגום ולקוי
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.