בבמה הראשית: לאחר 4.5 שנים בבאומן - שרון רפאל מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ב-y&r
מספר ימים לאחר פרישתו של אדם אבנון והעברת המושכות לידי גיא בר, מגיעה ההחלטה הפרסונלית הגדולה הראשונה של בר בדמות מינויו של שרון רפאל לסמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום. רפאל מגיע ל-y&r ישראל לאחר 4.5 שנים בבאומן בר ריבנאי בהן שימש כמנהל קריאייטיב, וכעת מקבל את ההזדמנות לעמוד במרכז הבמה.
עבור רפאל מדובר בסוג של סגירת מעגל כשהוא שב למשרד שהיווה את היסודות לשלמור אבנון עמיחי. לבאומן הוא הגיע לאחר שעשה את צעדיו הראשונים בענף הפרסום בשלמור, למשך 3.5 שנים, עוד בימיו טרם המפנה הגדול ופרישת המייסדים. בבאומן הוא חותם עם המעבר 4.5 שנים שבהן הפך לאחד ממנהלי הקריאייטיב הבולטים בענף. במסגרת עבודתו היה אחראי בין היתר על קמפיינים מדוברים כמו: ברנפלקס (דנית); סופר-פארם (הרקדנים); אחלה שטראוס (אבי הזמר) ועוד.
רפאל מביא עימו חיזוק נוסף ל-y&r לאחר שצבר ניסיון בניהול מהלכים דיגיטליים. בין השאר הוא חתום על מהלכים כגון: Shopping IL של Google וישראכרט (עם יובל סמו) , מהלך - 'אין על סבתא' של אחלה; והקמפיין לשוקולד פרה קראנצ' במסגרתו הופקה סדרת סרטוני רשת "חטיף מוגזם לחיים מוגזמים". לאורך השנים רפאל רשם זכיות בפרסים בינלאומיים על עבודותיו בהם: 2 אריות בפסטיבל קאן, 8 ביורובסט, 4 בניו-יורק פסטיבל, 2 clio ועוד.
מהצד של באומן בר ריבנאי, מדובר שוב בעדות נוספת, מי יודע כמה לדור הקריאייטיב האחרון שצמח במשרד ונחטף באופן עקבי על ידי מתחריו. רפאל ממשיך שרשרת של גיוסים ממצבת הקריאייטיב של באומן כגון אמיר אריאלי, תומר גדרון, נדב פרסמן ועוד.
למרות המינוי שמעיד על הבאות מבחינת המשרד ובר עצמו, המנכ"ל עדיין לא מוותר לגמרי על מקומו במערך הקריאייטיב וימשיך לשמש עמנהל קריאייטיב ראשי. על פניו נראה כי גיוסו של רפאל הוא צעד ראשון במסגרת שינוים נוספים שצפויים במשרד, בעיקר בגזרת הדיגיטל והתוכן. במקביל למינוי רפאל, 2 מנהלי קריאייטיב במשרד מסיימים את דרכם: אורן בן נאים ומשה סייקביץ'.
גיא בר התייחס למינוי ואמר: "אני רוצה להודות לאורן בן נאים ולמשה סייקביץ' המסיימים שנתיים של ניהול קריאייטיב במשרד, שניהם שחקני נשמה מוכשרים שתענוג לעבוד איתם. אנחנו שמחים מאוד על הצטרפותו של תאלס ל-y&r ואין לי ספק שהכישרון והניסיון שלו יבואו ליידי ביטוי מאוד מהר בעבודות שלנו. ובנימה אישית - במהלך החיפושים אחר סמנכ"ל קריאייטיב פגשתי הרבה אנשים מלאי תשוקה למקצוע, סקרנים ורעבים. בימים בהם פופולרי להספיד את ענף הפרסום, קיבלתי הוכחה שכמות הכישרונות בענף גדולה מאי פעם".
- 16.דודלי 20/03/2016 00:23הגב לתגובה זותמיד ידע לארגן לעצמו יחצ טוב
- נדב 21/03/2016 00:05הגב לתגובה זושיעמם לך אז טינפת?! איש צנוע הוא שרון אחד הבאמת נקיים ונעימים בתעשיה הזו שאנשים כמוך צרי עין משתינים ומבאישים ולמה? סתם באמת סתם.
- 15.תום 17/03/2016 14:04הגב לתגובה זוובהצלחה
- 14.עמרי 17/03/2016 11:47הגב לתגובה זובן אדם מהמם, כשרון מדהים ואדם שפשוט כיף להיות בסביבתו. בהצלחה ענקית!
- 13.הוא פועל טוב,ממש לא מנהל (ל"ת)מכיר ודווקא מחבב 17/03/2016 10:22הגב לתגובה זו
- רני 17/03/2016 12:16הגב לתגובה זוחתיכת דביל תאלס מנהל מעולה. מוביל. מבין מותג ולא רק חושב קריאטיב. אין לך מושג יא תחת
- 12.בוגה בוגה 16/03/2016 22:45הגב לתגובה זוזה נס איך המשרד הזה עדיין קיים. ולמרות מקהלת הטוקבקים המזמרת כאן, המינוי הזה לא יחזיק מים להערכתי.
- תהיה חיובי, שליליות עושה טחורים (ל"ת)מיקי 17/03/2016 09:59הגב לתגובה זו
- 11.חח 16/03/2016 20:52הגב לתגובה זודבר איתי כשאתה יושב על בוקסי
- 10.דני 16/03/2016 19:20הגב לתגובה זואתה צריך להפשיל שרוולים ואשכרה לעבוד כדי לנסות ולהציל את הספינה הטובעת שלך.
- 9.חביבי 16/03/2016 17:56הגב לתגובה זואין הרבה אנשים מהסוג של תאלס בתעשייה הזו. אחלה גבר, בלי טיפת אגו ומוכשר בטירוף. בהצלחה איש יקר
- 8.יוסי 16/03/2016 17:39הגב לתגובה זוגיא, נראה לי שרק עוד מספר חודשים אתה תבין את הגיוס הפסיכי שעשית פה. שרון רפאל - פרסומאי בחסד עליון, פרסומאי של הדור החדש שכל כך נדיר למצוא בו מישהו שמביא את "כל החבילה" איש קריאיטיב מבריק, מנהל מדהים שלקוחות נר לרגליו, מאנצ' אמיתי... שיהיה לכם ולו בהצלחה.
- 7.אחלה גבר אחלה כישרון ואחלה בן אדם (ל"ת)השני שיודע 16/03/2016 16:28הגב לתגובה זו
- 6.הכי תותח בייקום 16/03/2016 16:18הגב לתגובה זובאמת. סחטיין עליו, נתגעגע
- 5.תזרום (ל"ת)תזכור. הכל מים. 16/03/2016 16:12הגב לתגובה זו
- 4.אחד שיודע 16/03/2016 16:04הגב לתגובה זוחדשות מעולות לכולם לסוכנות י״ר וגם לשרון רפאל שיהיה בהצלחה יא מהממים
- 3.שלמוריסט 16/03/2016 15:56הגב לתגובה זונחמד לראות סגירת מעגל בתחום.
- 2.תאלס המלך 16/03/2016 14:39הגב לתגובה זותאלס מספר 1
- 1.מבאומן 16/03/2016 14:31הגב לתגובה זותאלס נתגעגע
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
