'טלית' מקימה חטיבת מסחור; תרחיב את פעילות ערוצי הילדים עם שיווק מרצ'נדייז
למרות שהשוק הישראלי נחשב לקטן במיוחד ודובר שפה אקזוטית, תחום המרצ'נדייז הולך ומתפתח בעיקר עבור מותגים לילדים דוגמת הלו קיטי היפנית. לשוק הזה נכנסת עכשיו גם טלית תקשורת שהקימה חטיבת מסחור חדשה ומינתה את מירי דליצקי לעמוד בראשה.
במהלך 2016 תרחיב החטיבה את הפעילות של ערוצי הילדים בקבוצה - ערוץ התינוקות בייבי וערוץ הילדים ג'וניור, ותחדור לעולמות ושווקים חדשים בשוק המקומי. החטיבה צפויה להשיק במהלך השנה הקרובה מוצרים ממותגי דמויות "בייבי" ו"ג'וניור" בעולמות ההלבשה, טואלטיקה, הוצאה לאור, צעצועים וכן פעילויות שטח, וזאת לאחר שתכני בייבי כבר זמינים עם מאות מוצרי מסחור במדינות רבות בעולם.
קבוצת טלית תקשורת היא מחברות התוכן הוותיקות בישראל ומחזיקה במספר חברות-בת ובהן זרוע הערוצים המחזיקה בזכויות לכ-30 ערוצים, בין היתר ערוצי נשיונל ג'יאוגרפיק, טרנר, יורוספורט, ערוץ המוזיקה MEZZO, הערוצים הצרפתיים TV5MONDE ופראנס 24 וערוץ האופנה הבינ"ל FTV. בתחום הילדים מחזיקה החברה בג'וניור ובערוץ בייבי הבינ"ל בו היא שותפה שווה עם פוקס אינטרנשיונל. כיום נחשב בייבי לערוץ התינוקות הגדול בעולם. טלית היא גם בעלת ערוץ עיצוב הבית בית פלוס ובעלת חברת ההפקות והבוקינג טלית ארועים והפקות 2000 בע"מ.
למירי דליצקי ניסיון רב במסחור דמויות בארץ ובעולם, במהלכן פעלה לצד 'דיסני וסבן מותגים', וכן ניהלה מהלכים שזכו להצלחה כמו השקת 'זבלונים', 'סופר סטריקה', PAUL FRANK, PUCCA, פאוור ריינג'רס ועוד.
בין השאר לדליצקי התמחות בעולמות מוצרי הצריכה של מותגי ילדים ונוער, הכרות מקצועית עם בעלי זכויות מחו"ל ומישראל, יצירת שיתופי פעולה עם גורמים מסחריים בישראל, פיתוח קטגוריות חדשניות בתחום המסחור ועוד.
עומרי בץ, מנכ"ל קבוצת טלית מסר כי "עסקנו זמן רב בחיפושים אחר האדם המתאים להקים את חטיבת המסחור מתוך הבנה שרק איש מקצוע מתאים עם היכרות טובה של השוק יוכל לנווט את המותגים של הקבוצה בשוק הצפוף ממילא בישראל ולתת להם את הבולטות הראויה. אין לי ספק שמירי היא אדם בעל שיעור קומה מתאים והאיש הנכון במקום הנכון למשימה ואנו מחכים בסקרנות לראות את התוצאות כבר בתקופה הקרובה ברחבי הארץ".
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקואיפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות.
איפה התוכן המקורי בפריים טיים?
אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד.
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.
.jpg)