לאחר 3.5 שנים: מנכ"ל רהב מדיה ירון פרוסט עוזב – קארין קטש-נאור תחליף

פרוסט הודיע לרני רהב על החלטתו לפרוש, לטובת פרויקטים פרטיים בתחום התוכן. קטש-נאור, שהייתה המשנה שלו, תיכנס לתפקיד בעוד כ-3 חודשים
אלכסנדר כץ | (8)

ירון פרוסט, מנכ"ל רהב מדיה, עוזב את תפקידו. היום (יום ה') הודיע פרוסט ליו"ר רהב תקשורת, רני רהב, על החלטתו והוא יעזוב בעוד 3 חודשים לטובת פרויקטים פרטיים בתחום התוכן.

 

את מקומו תתפוס קארין קטש-נאור, המשנה למנכ"ל רהב תקשורת. בר בן ארי, שהצטרף לרהב מדיה לפני כשנה וחצי, ימונה למשנה למנכ"ל.

 

פרוסט מונה למנכ"ל רהב מדיה ב-2012. תחת ניהולו גדלה החברה להיות מחברות הניו מדיה הגדולות בישראל, כשהיא נהנית לא אחת מקאדר הלקוחות של משרד היח"צ של רהב עצמו. בתקופתו של פרוסט, נכנסה החברה לעולם התוכן השיווקי; הקימה מועדון מובילות דעה באינסטגרם; גייסה לקוחות מתחומים חדשים בהם חינוך ורפואה; ועוד.

 

רן רהב אמר היום: "ירון הוא מאושיות המדיה החברתית הגדולות בישראל ועשה עבודה מדהימה ברהב מדיה. אני משוכנע כי קארין תמשיך להצעיד את החברה לפסגות חדשות, ביחד עם בר - יחד יובילו את החברה".

 

ירון פרוסט מסר: "אני מודה לרני על 3.5 שנים מדהימות של עבודה משותפת פורה ויצירתית. נשמור על קשר ונישאר חברים לתמיד".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אחד שמעודכן 06/11/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    יצליח בכל מה שיבחר. אין לי ספק בכלל. עבדנו ביחד בעבר. המון בהצלחה!
  • 5.
    קארין האמיתי 05/11/2015 18:48
    הגב לתגובה זו
    לא נדרשת לתפקיד מעט כריזמה?
  • איכס 06/11/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    בנאדם צריך להיות בשביל לכתוב כזה קומנט מרושע. פתטי
  • 4.
    בהצלחה תותח!!! (ל"ת)
    רויטל 05/11/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מיכאל 05/11/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    מה ההצלחות של המשרד הזה? אללוף יצר להם תדמית גרועה ומאז לא שמענו על פעילות מעניינת. אה כן. משהו עם לייק אנד שר ולידר
  • אחד שמעודכן 06/11/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    אתה ממש לא בעניינים, בשלוש השנים האחרונות המשרד הזה הפך לאחד הגדולים בענף. חבל סתם ללכלך אם אתה לא יודע, זה לא טוב לעור הפנים.
  • 2.
    קארין- האדם הנכון במקום הנכון, בהצלחה (ל"ת)
    ליאור 05/11/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יגיל וולפוביץ' 05/11/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    איזה קבוצה של אנשים איכותיים, מאחל לכולם המון בהצלחה!
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.