לאחר 3.5 שנים: מנכ"ל רהב מדיה ירון פרוסט עוזב – קארין קטש-נאור תחליף
ירון פרוסט, מנכ"ל רהב מדיה, עוזב את תפקידו. היום (יום ה') הודיע פרוסט ליו"ר רהב תקשורת, רני רהב, על החלטתו והוא יעזוב בעוד 3 חודשים לטובת פרויקטים פרטיים בתחום התוכן.
את מקומו תתפוס קארין קטש-נאור, המשנה למנכ"ל רהב תקשורת. בר בן ארי, שהצטרף לרהב מדיה לפני כשנה וחצי, ימונה למשנה למנכ"ל.
פרוסט מונה למנכ"ל רהב מדיה ב-2012. תחת ניהולו גדלה החברה להיות מחברות הניו מדיה הגדולות בישראל, כשהיא נהנית לא אחת מקאדר הלקוחות של משרד היח"צ של רהב עצמו. בתקופתו של פרוסט, נכנסה החברה לעולם התוכן השיווקי; הקימה מועדון מובילות דעה באינסטגרם; גייסה לקוחות מתחומים חדשים בהם חינוך ורפואה; ועוד.
רן רהב אמר היום: "ירון הוא מאושיות המדיה החברתית הגדולות בישראל ועשה עבודה מדהימה ברהב מדיה. אני משוכנע כי קארין תמשיך להצעיד את החברה לפסגות חדשות, ביחד עם בר - יחד יובילו את החברה".
ירון פרוסט מסר: "אני מודה לרני על 3.5 שנים מדהימות של עבודה משותפת פורה ויצירתית. נשמור על קשר ונישאר חברים לתמיד".
- 6.אחד שמעודכן 06/11/2015 10:15הגב לתגובה זויצליח בכל מה שיבחר. אין לי ספק בכלל. עבדנו ביחד בעבר. המון בהצלחה!
- 5.קארין האמיתי 05/11/2015 18:48הגב לתגובה זולא נדרשת לתפקיד מעט כריזמה?
- איכס 06/11/2015 10:17הגב לתגובה זובנאדם צריך להיות בשביל לכתוב כזה קומנט מרושע. פתטי
- 4.בהצלחה תותח!!! (ל"ת)רויטל 05/11/2015 15:35הגב לתגובה זו
- 3.מיכאל 05/11/2015 15:13הגב לתגובה זומה ההצלחות של המשרד הזה? אללוף יצר להם תדמית גרועה ומאז לא שמענו על פעילות מעניינת. אה כן. משהו עם לייק אנד שר ולידר
- אחד שמעודכן 06/11/2015 10:12הגב לתגובה זואתה ממש לא בעניינים, בשלוש השנים האחרונות המשרד הזה הפך לאחד הגדולים בענף. חבל סתם ללכלך אם אתה לא יודע, זה לא טוב לעור הפנים.
- 2.קארין- האדם הנכון במקום הנכון, בהצלחה (ל"ת)ליאור 05/11/2015 14:40הגב לתגובה זו
- 1.יגיל וולפוביץ' 05/11/2015 13:51הגב לתגובה זואיזה קבוצה של אנשים איכותיים, מאחל לכולם המון בהצלחה!

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.