אל תשאירו את ליאו המסכן לבד: בר מתחתנת - מקאן ו-yes במהלך שיווקי ממזרי
הערב (יום ה') הוא יום חתונתה של בר רפאלי, למקרה שנותר מישהו שטרם הותקף בכותרת, פוסט או דיווח מצד משרד התחבורה על העניין. החתונה צפויה להפוך את בר לגברת עזרא כשהיא מותירה מאחור את הסיכוי שלה להפוך לגברת די קפריו, במידה והרומן שלה עם ליאונרדו היה מתפתח אחרת.
ואם כבר לאונרדו, במהלך משעשע וממזרי של yes באמצעות מקאן תל אביב, האקס המיתולוגי של בר מככב במהלך פרסומי חדש של חברת הלווין תחת הכותרת: "אל תשאירו אותו לבד". במהלך שיווקי בזמן אמת - Real time marketing חברת הלווין תשדר הערב מרתון סרטי די קפריו ב-VOD, שישודר בשעות שבהן רפאלי תצעד אל עבר החופה.
הבוקר התפרסמה בידיעות אחרונות מודעה בה מופיע די קפריו ולצידו הכיתוב: "הערב, אל תשאירו אותו לבד". במקביל פתחה yes איוונט (אירוע) בפייסבוק שכותרתו "הערב לא משאירים את ליאו לבד" והדיבור על כך כבר מתנהל בפידם השונים. בנוסף, העלתה yes קמפיין ממומן באינסטגרם.
- yes נכנסת לעולם הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית: תתחיל לשלב מודעות ב-yes+ וב-STING+
- "הכיוון של בזק חיובי וברור - yes צפויה להרוויח 100 מיליון ויותר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאחורי הקריאייטיב של המהלך עומדים במקאן ראש תחום הדיגיטל מאור חן יחד עם דן קשאני, רועי רוקח , רונה יעקובי, עידו בן-דור ומל כספי. בגזרת ניהול הלקוח עומדים עדי אורן, דפנה מונהייט, אפרת כהן ועדי גולדשטיין. בצד של yes הקרדיט הולך לאורי גל, יפעת גולדמן והילה פרידמן.
- 6.גיזל 25/09/2015 00:54הגב לתגובה זוזה פרסום! שאפו ל- yes ומקאן
- 5.האא 24/09/2015 17:06הגב לתגובה זולא תקציבאית, סתם מתלהבת.. חזקקק
- 4.אחלה רעיון שבעולם (ל"ת)עדי 24/09/2015 15:49הגב לתגובה זו
- 3.שאפו 24/09/2015 15:22הגב לתגובה זופשוט ומצויין, כמו שפרסום טוב צריך להיראות
- 2.רובי 24/09/2015 14:44הגב לתגובה זוכל הכבוד לרעיון
- מקאן לנצח 24/09/2015 16:41הגב לתגובה זוחחחחחח....עלובי נפש
- 1.די קפרין 24/09/2015 14:28הגב לתגובה זודייייי.....מה זה החרטא הזו?? מי הגה את המיני מהלך השיווקי והמהולל הזה? ומה המוצר גם??? עוד שישורים חוזרים בפעם האלף של האי....שלושת המוסקטרים....טיטאניק. וואוו. אני רץ להתחבר ליס
- אלון 24/09/2015 15:37הגב לתגובה זוולקוח ששם על השטות הזאת כסף
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
