אל תשאירו את ליאו המסכן לבד: בר מתחתנת - מקאן ו-yes במהלך שיווקי ממזרי
הערב (יום ה') הוא יום חתונתה של בר רפאלי, למקרה שנותר מישהו שטרם הותקף בכותרת, פוסט או דיווח מצד משרד התחבורה על העניין. החתונה צפויה להפוך את בר לגברת עזרא כשהיא מותירה מאחור את הסיכוי שלה להפוך לגברת די קפריו, במידה והרומן שלה עם ליאונרדו היה מתפתח אחרת.
ואם כבר לאונרדו, במהלך משעשע וממזרי של yes באמצעות מקאן תל אביב, האקס המיתולוגי של בר מככב במהלך פרסומי חדש של חברת הלווין תחת הכותרת: "אל תשאירו אותו לבד". במהלך שיווקי בזמן אמת - Real time marketing חברת הלווין תשדר הערב מרתון סרטי די קפריו ב-VOD, שישודר בשעות שבהן רפאלי תצעד אל עבר החופה.
הבוקר התפרסמה בידיעות אחרונות מודעה בה מופיע די קפריו ולצידו הכיתוב: "הערב, אל תשאירו אותו לבד". במקביל פתחה yes איוונט (אירוע) בפייסבוק שכותרתו "הערב לא משאירים את ליאו לבד" והדיבור על כך כבר מתנהל בפידם השונים. בנוסף, העלתה yes קמפיין ממומן באינסטגרם.
- yes נכנסת לעולם הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית: תתחיל לשלב מודעות ב-yes+ וב-STING+
- "הכיוון של בזק חיובי וברור - yes צפויה להרוויח 100 מיליון ויותר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאחורי הקריאייטיב של המהלך עומדים במקאן ראש תחום הדיגיטל מאור חן יחד עם דן קשאני, רועי רוקח , רונה יעקובי, עידו בן-דור ומל כספי. בגזרת ניהול הלקוח עומדים עדי אורן, דפנה מונהייט, אפרת כהן ועדי גולדשטיין. בצד של yes הקרדיט הולך לאורי גל, יפעת גולדמן והילה פרידמן.
- 6.גיזל 25/09/2015 00:54הגב לתגובה זוזה פרסום! שאפו ל- yes ומקאן
- 5.האא 24/09/2015 17:06הגב לתגובה זולא תקציבאית, סתם מתלהבת.. חזקקק
- 4.אחלה רעיון שבעולם (ל"ת)עדי 24/09/2015 15:49הגב לתגובה זו
- 3.שאפו 24/09/2015 15:22הגב לתגובה זופשוט ומצויין, כמו שפרסום טוב צריך להיראות
- 2.רובי 24/09/2015 14:44הגב לתגובה זוכל הכבוד לרעיון
- מקאן לנצח 24/09/2015 16:41הגב לתגובה זוחחחחחח....עלובי נפש
- 1.די קפרין 24/09/2015 14:28הגב לתגובה זודייייי.....מה זה החרטא הזו?? מי הגה את המיני מהלך השיווקי והמהולל הזה? ומה המוצר גם??? עוד שישורים חוזרים בפעם האלף של האי....שלושת המוסקטרים....טיטאניק. וואוו. אני רץ להתחבר ליס
- אלון 24/09/2015 15:37הגב לתגובה זוולקוח ששם על השטות הזאת כסף

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.