הצוות נהדר, הרייטינג פחות: 'גב האומה' ממשיכה לאבד צופים – ירדה ל-9.1%
X פקטור (רשת, ערוץ 2) התחזקה ביחס לפרק לפני שבוע, אבל נחלשה מול הפרק באמצע השבוע. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית הניבה 28.1%, מול 27.7% במוצ"ש שעבר.
התכנית גב האומה (ערוץ 10), שהייתה אמורה להיות הג'וקר של בית הוורד, מתקשה לרשום נתוני צפייה גבוהים, וממשיכה במגמת ההיחלשות, הפעם ל-9.1% אחרי 9.9% לפני שבוע. החופשה המושלמת (רשת, ערוץ 2) התחזקה מ-16% ל-19.3%, הסדרה חברות (ערוץ 10) עלתה ל-10.6%, 'הצינור' (ערוץ 10) עם 4.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) קיבלה 8.6%, מול 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) עם 2.5% בלבד.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם נתון פושר של 18.2%, 'המגזין' (ערוץ 10) רשמה 8.8%, 'חדשות השבת' (ערוץ 1) קיבלה 3.8%, ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.4%.
יום ו'
מלחמת המינים (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לנפק נתוני צפייה פושרים מאד, הפעם עם 13.4%, כמעט נקודה פחות מהפרק בשבוע שלפני כן. גם סלבריישן (רשת, ערוץ 2) ירדה, מ-8.8% ל-8%. שי בשידור (ערוץ 10) התחזקה קלות ל-6.5%, שידור חוזר של 'דייט בחשיכה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.7%, 'פוטו ריבה' (ערוץ 10) הניבה 4.1%, הסרט 'שר המלחמה' (ערוץ 10) זכה ב-2.1%.
בגזרת החדשות: אולפן שישי (חדשות 2) עם 14.3%, מול 'שישי' (ערוץ 10) שקיבלה 6.5%, ו-4.6% ל'יומן' (ערוץ 1).
יום ה'
המשחק השני במסגרת גמר ליגת העל בכדורסל , בו ניצחה הפועל ירושלים את הפועל אילת (ערוץ 1) וזכתה באליפות היסטורית, רשם נתון רייטינג גבוה יחסית של 9.4%. קדם המשחק רשם 6.1%, וסיכום המשחק ניפק 6.5%.- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ולמרות הנתון הזה, אבודים (רשת, ערוץ 2) לא נפגעה ורשמה 24.2%, שנות ה-80 (רשת, ערוץ 2) הניבה 20.5%, השעשועון תראו מי שואל (ערוץ 10) איבד 2 נקודות וירד ל-6.4%, ו'אשתו של גיורא' (ערוץ 10) עם 4.6%.
'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 4.3%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 5%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 9.6% ושידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 3.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'מסעדת הפועלים של שגב' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 8.8%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 10.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 7.2%.
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- 4.אטי 05/06/2016 17:46הגב לתגובה זוחרה של תכנית בעיקר אורנה בנאי מלאת התסביכים, אגב מוצדקים בהחלט. הם היו צריכים לעוף מהמסך מזזזזזמן.
- 3.מנחה אפוף ומתנשא 30/06/2015 11:47הגב לתגובה זויאללה הביתה תחפשו ערוץ אחר , להתעלק עלינו
- 2.חר'ה של תכנית גב האומה..לא מצחיקה,משעממת,מטרידה.. (ל"ת)מיה 29/06/2015 21:23הגב לתגובה זו
- 1.גבריאל 29/06/2015 00:29הגב לתגובה זולכו הביתה

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.