טלית תקשורת חתמה הסכם ייצוג בלעדי עם TURNER האמריקאית: תשיק את Adult Swim בישראל
קבוצת טלית תקשורת חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת Broadcasting TURNER האמריקאית ומעתה תשמש כנציגה הבלעדית של החברה ומותגי התוכן שלה בישראל.
TURNER היא חברת מדיה עולמית המציעה מגוון רחב של ערוצי תוכן, כגון חדשות - באמצעות ערוץ החדשות הבינלאומי CNN International הפועל כיום בישראל רק ב-yes, וכן תכני אנימציה ובידור - באמצעות ערוצי הילדים Cartoon Network (פועל תחת ערוץ הילדים בישראל), ערוץ Boing, ערוצי הבידור TNT, TCM ו-TruTV ועוד.
כחלק משיתוף הפעולה עם קבוצת טלית, TURNER תשיק בקרוב בישראל מספר מותגים ואזורי תוכן ובניהם את המותג Adult Swim שנחשב לבלתי שגרתי ומיועד לצעירים, ומהווה את אחד מערוצי התוכן המובילים בארה"ב בקרב גילאי 18-34. ההשקות החדשות יצטרפו לשיתופי פעולה שכבר קיימים בישראל כמו רצועת Carton Network בערוץ הילדים, וערוץ CNN.
TURNER נוסדה בשנות ה-70 ע"י טד טרנר. בשנת 1996 החברה מוזגה עם תאגיד Time Warner, אולם מאז היא פועלת כמעין יחידה אוטונומית. כיום החברה מפעילה למעלה מ-160 ערוצים ו-35 מותגים שונים, המשודרים ב-37 שפות שונות ברחבי 200 מדינות בעולם.
מנכ"ל קבוצת טלית תקשורת, עומרי בץ: "אנו שמחים לצרף את חברת TURNER ומותגי התוכן שלה לסל הערוצים שאנו מייצגים בישראל, ולבסס את טלית תקשורת כחברה המובילה בייצוג והפקה של ערוצי איכות בינלאומיים. אין לנו ספק כי הנוכחות של TURNER בישראל תביא להגדלת היצע התכנים למותגים בינלאומיים ולחשיפתם לקהל הישראלי - שירוויח ערוצים איכותיים ועשרות אלפי שעות של תכנים מהטובים בעולם".
עוד אמר בץ לאייס כי "נכון לעכשיו לא יהיו שינוים ורצועת Carton Network תמשיך לפעול בערוץ הילדים אך הפוטנציאל גדול בהרבה ויש לנו עוד עבודה רבה לעשות". לגבי ערוץ CNN אומר בץ כי "יש כוונה לקחת אותו למקומות נוספים".
- 3.אלעד 21/04/2017 23:27הגב לתגובה זוהשאלה האמיתית היא מתי הערוץ צריך לעלות? יש תאריך ?
- 2.אנונימוס 02/07/2015 10:56הגב לתגובה זואני מכיר חלק מחברות אלה עניין אותי איזה סדרות הם הולכים לשדר כמו לדוגמה Deadman wondeland או Sword art online
- 1.ברק 10/06/2015 12:53הגב לתגובה זואז יהיה אתגר וזה ייראה מכוער.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.