מתנות לפסח: על מי צריך לפתוח עין, מי "בונקר" ואיזה בוס הולך לתת "בוסה"?
חדשות טובות מגזרת בית הוורד: ימים לאחר שערוץ 10 שהגיש בקשה רשמית לקבלת רישיון, עובדיו יקבלו השבוע גם תלושים לחג, וכולנו בברנז'ה רק יכולים להתקנא בהם, על המתנה כמובן, לא על מה שהם עברו בשנים האחרונים.
עובדי הערוץ, כולל חברת החדשות ואתר נענע10, יקבלו כרטיס קנייה של סך 1,000 בכרטיס לרמי לוי - שיווק השקמה. אגב, גם בראש השנה קיבלו עובדי ערוץ 10 כרטיס קנייה בסך 1,000 שקלים, ואולם בפסח האחרון הסתפקו בערוץ בסט כלים של ארקוסטיל. ואחרי שפתחנו עין על הקולגות, נעבור לסקירה המסורתית שלנו. בערוץ 1 ובקול ישראל של רשות השידור, יקבלו העובדים תלושים בסך 450 שקלים מההנהלה, ועוד סכום משתנה בסך מאות שקלים מהוועדים השונים. בחינוכית התווים יעמדו על 600 שקלים, לא כולל מתנה מהוועדים, בזכיינית רשת המתנה עומדת על 500 שקלים בתלושים, ואילו בערוץ 9 יזכו העובדים לתווים בסך 300 שקלים. חברת חדשות 2 תעניק לעובדיה 400 שקלים בתלושים, בדיוק כמו בפעמים הקודמות. אחרי הכל, מסורת היא מסורת. חברת הלוויין yes רשמה בשנת 2014 גידול של 31 אלף מנויים לשיא של 632 אלף לקוחות. על רקע זאת, בחברה הגדילו את המתנה לחג מתלושים בסך 200 שקלים לסך של 400 שקלים, או אפשרות לבחור משלל מוצרי חשמל ומוצרים לבית בשווי 500-900 שקלים. בטלית תקשורת, שמפעילה את הערוצים בייבי, יורוספורט, פרנס 24, MEZZO, ערוץ האופנה, בית פלוס ועוד, יקבלו העובדים 500 שקלים במזומן - קש מאני מזומני. קבוצת RGE, המפעילה את ערוץ הספורט וערוץ הילדים, תעניק לעובדיה תווים בסך 350 שקלים, בענני תקשורת - המחזיקה בערוצי האוכל, הטיולים והבריאות, התלושים יעמדו על 350 שקלים, ובקסטינה הפקות - 400 שקלים. וואלה שומר אף הוא על מסורת עם 350 שקלים בתלושים, בחברת צ'רלטון המפעילה את ערוצי ספורט 1 וספורט 2, יקבלו העובדים רב תו עם 200 שקלים, ואילו הפרילנסרים יזכו למארז יין של רקאנטי. באתר ישראל ספורט יקבלו העובדים כרטיס גיפט-קארד של ישראכרט עם 500 שקלים, ואילו הפרילנסרים ייהנו מסלסלות מתוקים. ומה קורה בגזרת הפרינט? למרות הניצחון הגדול בבחירות, בקבוצת ישראל היום - הכוללת את העיתונים ישראל היום ומקור ראשון, ואתר NRG - שומרים על צניעות יחסית ומעניקים לעובדים תווי קניה על סך 400 שקים, ותיק ממותג לטיולים ולחדר כושר. וכפי שקורה בסקר TGI ובבבחירות לכנסת, גם בגזרת המתנות לחג, המתחרים העיקשים מקבוצת ידיעות אחרונות מפסידים. בעיתון, וגם בכלכליסט, אתר ynet, האתר המקומי mynet, אתר הלייף-סטייל XNET ומגזין פנאי פלוס, יקבלו העובדים כרטיס עם 200 שקלים. עובדי גלובס יקבלו גיפט-קארד עם 300 שקלים. אנשי עיתון הארץ ו-TheMarker יקבלו 300 שקלים בתלושים. במעריב, שכולל גם את ג'רוזלם פוסט וישראל פוסט, חגגו ביום רביעי האחרון בסינמה-סיטי בגלילות עם פיצות וסרט. למרות שבקבוצה לא רוצים לשתף פעולה, הערכות הן כי העובדים רב תו בסך 200 שקלים, בדומה לחברה אחרת של אלי עזור, צ'רלטון. אתר כיכר השבת יעניק לעובדיו 300 שקלים. גוף חרדי אחר, רדיו קול ברמה, מאמץ את הפניה ל"שקופים" של אריה דרעי, ויעניק לעובדיו תלושים בסך 300 עד 1,000 שקלים, כאשר מקבלי המשכורות הנמוכות יותר יקבלו תלושים גבוהים יותר, וההיפך. כל העובדים יקבלו גם מארז יינות. ומה קורה בשער תחנות הרדיו האזוריות? רדיו 90FM אמצע הדרך יעניק לעובדיו תווי שי של לקוח התחנה יינות ביתן על סך 400-500 שקלים, שמתאימים לשימוש גם בשורה של רשתות. כמו כן יקבלו העובדים בקבוק יין של יקב מונד. רדיו ירושלים יעניק לעובדים 500 שקלים בתלושים וגוז בקבוקי יין. ברדיו דרום המתנה תעמוד על 250 עד 500 שקלים בתלושים, גלי ישראל יעניק לעובדיו 300 שקלים לקניה אצל רמי לוי, ברדיו ללא הפסקה, אקו 99FM ורדיו תל אביב יקבלו העובדים 250 שקלים. ברדיו תל אביב יזכו העובדים גם ל"בוסה מהמנכ"ל אבי משולם". ואילו אצלנו בקבוצת קו מנחה, המפעילה את האתרים ביזפורטל, תפוז, פליקס, תקדין וכמובן אייס, המתנה לפסח תעמוד על 500 שקלים בגיפט-קארד. רוצים למחות על הסכום שקיבלתם? חושבים שהבוס קיפח אתכם? בא לכם לצחוק על המתחרים? טקבקו. חג שמח.
- 4.שימי מהוועד 30/03/2015 10:29הגב לתגובה זואיך האיש בכלל מעז להראות את פרצופו עם הבדיחה שקוראים לה רדיו תל אביב?
- 3.כל הכבוד לקו מנחה, השאר קמצנים! (ל"ת)מישהו 29/03/2015 15:00הגב לתגובה זו
- 2.אחד שיודע 29/03/2015 14:31הגב לתגובה זואני מכיר מקום שגם חילק לעובדים אייפון 6 מתנה....
- 1.(ל"ת)וכמה בקשת?.? 29/03/2015 11:23הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
