המקבץ
צילום: Getty images Israel

המקבץ עשיר במיוחד: מי קיבל את TEDxJerusalem - ועוד ים של תקציבים

על הפרק השבוע: תקציבים חדשים לרימון כהן שינקמן, גיל-עד תדמית, ספוט תקשורת ואסטרטגיה, דוניצה תקשורת, זאביק דרור, לוטן תדמיות. כנסו כנסו
אייס | (3)

*** מחלקת ההיי-טק במשרד רימון כהן שינקמן זכתה בתקציב יחסי הציבור של מעבדות SAP בישראל. את המחלקה מנהלות מיכל זילבר ועידית רוזנברג. מרכז הפיתוח SAP Labs ישראל שמעסיק כ-700 עובדים ברעננה, הוא חלק ממערך הפיתוח הבינ"ל של SAP ומשמש כאחד ממרכזי הפיתוח האסטרטגיים של החברה העולם.

 

*** משרד גיל-עד תדמית מקבוצת G GROUP יטפל בתקציב TEDxJerusalem, השלוחה הירושלמית של תנועת TED העולמית שמפיצה רעיונות. באירוע TEDxJerusalem עולים דוברים מובילים בתחומם ובעלי זיקה לעיר ירושלים.

 

כמו כן יטפל במשרד ב-LEAD - ארגון לקידום ולפיתוח הדור הבא של ההנהגה בישראל על ידי מסלול ייחודי התפור למידותיהם של צעירים. מדי שנה מאותרים למסלול כ-120 תלמידי כתה י' וההכשרה נעשית לאורך השנתיים בצוותים אזוריים ובמסגרתם הם יוזמים, מתכננים ומבצעים פרויקטים שונים המכוונים לרווחת החברה והקהילה.

 

*** משרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה בבעלותם של ליאור רוטברט וגלעד היימן, תשמש כחברת ייעוץ התקשורת ויחסי הציבור של מלון עין גדי.

 

*** משרד יחסי הציבור דוניצה תקשורת שבראשות נחום דוניצה, יטפל ביחסי הציבור של חברת KLA-Tencor בישראל. החברה, ספקית גלובלית של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, מעסיקה בישראל כ-500 עובדים.

 

*** משרד זאביק דרור קיבל את תקציב היח"צ של אפליקציית הספרים מוקלטים iCast, הכוללת מאגר של מעל 500 ספרים ואלפי מנויים.

 

*** משרד יחסי הציבור מרום תקשורת זכה ב-6 תקציבי יחסי ציבור חדשים: חגיגות חצי יובל לפסטיבל הבינ"ל לפיסול מעלות-תרשיחא, פסטיבל צלילים בעיר העתיקה ירושלים, תיירות העיר רמלה, תיאטרון המרתף, מסעדת נגילה הטבעונית החדשה בירושלים ומסעדת סאפורי האיטלקיה החדשה בירושלים

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

*** משרד רוז רוה קיבל 5 תקציבים חדשים: KID-ME - חברת אופנה ישראלית לילדים; SECOND - מותג אופנה ייבוא מארה"ב; כדורגי ההרזייה הטבעיים של איזי לייף דיאט; אתר האופנה הבינ"ל BUCCA; והאדריכלית ומעצבת הפנים ענת הרמן.

 

*** לוטן תדמיות קבלה לידיה את ניהול תקציב יחסי הציבור של HG (חברת Home Guard) המתמחה במתן פתרונות ממוקדים להגנה ולטיפוח הבית, עם מבחר של יותר מ-300 מוצרים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יובל 25/02/2015 20:32
    הגב לתגובה זו
    לא סתם עשיתם כתבה של כולם ביחד כי אין פה אף חברה מעניינת חוץ מSAP המשרד היחידי הרציני ברשימה של תמי שינקמן.
  • נחום דוניצה 13/03/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    אין לקוחות משעממים אין לקוחות קטנים יש קוראים משועממים אחד שיודע
  • 1.
    לקוחות משעמים , אין דברים גדולים ומאתגרים (ל"ת)
    יחצ 22/02/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.