המקבץ עשיר במיוחד: מי קיבל את TEDxJerusalem - ועוד ים של תקציבים
*** מחלקת ההיי-טק במשרד רימון כהן שינקמן זכתה בתקציב יחסי הציבור של מעבדות SAP בישראל. את המחלקה מנהלות מיכל זילבר ועידית רוזנברג. מרכז הפיתוח SAP Labs ישראל שמעסיק כ-700 עובדים ברעננה, הוא חלק ממערך הפיתוח הבינ"ל של SAP ומשמש כאחד ממרכזי הפיתוח האסטרטגיים של החברה העולם.
*** משרד גיל-עד תדמית מקבוצת G GROUP יטפל בתקציב TEDxJerusalem, השלוחה הירושלמית של תנועת TED העולמית שמפיצה רעיונות. באירוע TEDxJerusalem עולים דוברים מובילים בתחומם ובעלי זיקה לעיר ירושלים.
כמו כן יטפל במשרד ב-LEAD - ארגון לקידום ולפיתוח הדור הבא של ההנהגה בישראל על ידי מסלול ייחודי התפור למידותיהם של צעירים. מדי שנה מאותרים למסלול כ-120 תלמידי כתה י' וההכשרה נעשית לאורך השנתיים בצוותים אזוריים ובמסגרתם הם יוזמים, מתכננים ומבצעים פרויקטים שונים המכוונים לרווחת החברה והקהילה.
*** משרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה בבעלותם של ליאור רוטברט וגלעד היימן, תשמש כחברת ייעוץ התקשורת ויחסי הציבור של מלון עין גדי.
*** משרד יחסי הציבור דוניצה תקשורת שבראשות נחום דוניצה, יטפל ביחסי הציבור של חברת KLA-Tencor בישראל. החברה, ספקית גלובלית של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, מעסיקה בישראל כ-500 עובדים.
*** משרד זאביק דרור קיבל את תקציב היח"צ של אפליקציית הספרים מוקלטים iCast, הכוללת מאגר של מעל 500 ספרים ואלפי מנויים.
*** משרד יחסי הציבור מרום תקשורת זכה ב-6 תקציבי יחסי ציבור חדשים: חגיגות חצי יובל לפסטיבל הבינ"ל לפיסול מעלות-תרשיחא, פסטיבל צלילים בעיר העתיקה ירושלים, תיירות העיר רמלה, תיאטרון המרתף, מסעדת נגילה הטבעונית החדשה בירושלים ומסעדת סאפורי האיטלקיה החדשה בירושלים
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
*** משרד רוז רוה קיבל 5 תקציבים חדשים: KID-ME - חברת אופנה ישראלית לילדים; SECOND - מותג אופנה ייבוא מארה"ב; כדורגי ההרזייה הטבעיים של איזי לייף דיאט; אתר האופנה הבינ"ל BUCCA; והאדריכלית ומעצבת הפנים ענת הרמן.
*** לוטן תדמיות קבלה לידיה את ניהול תקציב יחסי הציבור של HG (חברת Home Guard) המתמחה במתן פתרונות ממוקדים להגנה ולטיפוח הבית, עם מבחר של יותר מ-300 מוצרים.
- 2.יובל 25/02/2015 20:32הגב לתגובה זולא סתם עשיתם כתבה של כולם ביחד כי אין פה אף חברה מעניינת חוץ מSAP המשרד היחידי הרציני ברשימה של תמי שינקמן.
- נחום דוניצה 13/03/2015 17:17הגב לתגובה זואין לקוחות משעממים אין לקוחות קטנים יש קוראים משועממים אחד שיודע
- 1.לקוחות משעמים , אין דברים גדולים ומאתגרים (ל"ת)יחצ 22/02/2015 16:12הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
