המקבץ
צילום: Getty images Israel

המקבץ עשיר במיוחד: מי קיבל את TEDxJerusalem - ועוד ים של תקציבים

על הפרק השבוע: תקציבים חדשים לרימון כהן שינקמן, גיל-עד תדמית, ספוט תקשורת ואסטרטגיה, דוניצה תקשורת, זאביק דרור, לוטן תדמיות. כנסו כנסו
אייס | (3)

*** מחלקת ההיי-טק במשרד רימון כהן שינקמן זכתה בתקציב יחסי הציבור של מעבדות SAP בישראל. את המחלקה מנהלות מיכל זילבר ועידית רוזנברג. מרכז הפיתוח SAP Labs ישראל שמעסיק כ-700 עובדים ברעננה, הוא חלק ממערך הפיתוח הבינ"ל של SAP ומשמש כאחד ממרכזי הפיתוח האסטרטגיים של החברה העולם.

 

*** משרד גיל-עד תדמית מקבוצת G GROUP יטפל בתקציב TEDxJerusalem, השלוחה הירושלמית של תנועת TED העולמית שמפיצה רעיונות. באירוע TEDxJerusalem עולים דוברים מובילים בתחומם ובעלי זיקה לעיר ירושלים.

 

כמו כן יטפל במשרד ב-LEAD - ארגון לקידום ולפיתוח הדור הבא של ההנהגה בישראל על ידי מסלול ייחודי התפור למידותיהם של צעירים. מדי שנה מאותרים למסלול כ-120 תלמידי כתה י' וההכשרה נעשית לאורך השנתיים בצוותים אזוריים ובמסגרתם הם יוזמים, מתכננים ומבצעים פרויקטים שונים המכוונים לרווחת החברה והקהילה.

 

*** משרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה בבעלותם של ליאור רוטברט וגלעד היימן, תשמש כחברת ייעוץ התקשורת ויחסי הציבור של מלון עין גדי.

 

*** משרד יחסי הציבור דוניצה תקשורת שבראשות נחום דוניצה, יטפל ביחסי הציבור של חברת KLA-Tencor בישראל. החברה, ספקית גלובלית של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, מעסיקה בישראל כ-500 עובדים.

 

*** משרד זאביק דרור קיבל את תקציב היח"צ של אפליקציית הספרים מוקלטים iCast, הכוללת מאגר של מעל 500 ספרים ואלפי מנויים.

 

*** משרד יחסי הציבור מרום תקשורת זכה ב-6 תקציבי יחסי ציבור חדשים: חגיגות חצי יובל לפסטיבל הבינ"ל לפיסול מעלות-תרשיחא, פסטיבל צלילים בעיר העתיקה ירושלים, תיירות העיר רמלה, תיאטרון המרתף, מסעדת נגילה הטבעונית החדשה בירושלים ומסעדת סאפורי האיטלקיה החדשה בירושלים

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

*** משרד רוז רוה קיבל 5 תקציבים חדשים: KID-ME - חברת אופנה ישראלית לילדים; SECOND - מותג אופנה ייבוא מארה"ב; כדורגי ההרזייה הטבעיים של איזי לייף דיאט; אתר האופנה הבינ"ל BUCCA; והאדריכלית ומעצבת הפנים ענת הרמן.

 

*** לוטן תדמיות קבלה לידיה את ניהול תקציב יחסי הציבור של HG (חברת Home Guard) המתמחה במתן פתרונות ממוקדים להגנה ולטיפוח הבית, עם מבחר של יותר מ-300 מוצרים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יובל 25/02/2015 20:32
    הגב לתגובה זו
    לא סתם עשיתם כתבה של כולם ביחד כי אין פה אף חברה מעניינת חוץ מSAP המשרד היחידי הרציני ברשימה של תמי שינקמן.
  • נחום דוניצה 13/03/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    אין לקוחות משעממים אין לקוחות קטנים יש קוראים משועממים אחד שיודע
  • 1.
    לקוחות משעמים , אין דברים גדולים ומאתגרים (ל"ת)
    יחצ 22/02/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
רייטינג

חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית

המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות. 

בראש, כמו תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד.


פריים טיים

חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.

חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
רייטינג

חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית

המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות. 

בראש, כמו תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד.


פריים טיים

חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.