BB
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

BB&A פותח שנה בסערה: זכה בתקציבי 'החברה להגנת הטבע' ורשת 'בורגרסבר'

המשרד בבעלות קובי אמזלג, ערן קליגר ומוטי בן בכר מטפל הן בגזרת היח"צ והן בפרסום. קובי אמזלג: "מאמינים שהשילוב הזה יוביל להישגים נפלאים"
משה בנימין | (13)

בשקט, בשקט, משרד הפרסום BB&A בבעלות קובי אמזלג ומוטי בן בכר, יחד עם מנהל מחלקת היח"צ ערן קליגר מראה סימני צמיחה עקביים ופותח את שנת 2015 עם 2 תקציבים חדשים: רשת 'בורגרסבר' ו'החברה להגנת הטבע' שתקציבה טופל בעבר על ידי פרסום אברהם. כזכור, במהלך חודש אוקטובר 2014, לאחר כשנתיים עם 'אברהם', החלה 'החברה להגנת הטבע' במגעים לאיתור משרד פרסום חדש.

BB&A פועל במתכונת שונה ממשרדים אחרים כאשר הוא מפעיל בתוכו גם משרד יח"צ בנוסף למשרד הפרסום. מחלקת היח"צ מנוהלת על ידי השותף ערן קליגר ובנוסף לטיפול בתקציב הפרסום המשרד גם יטפל בגזרת היח"צ של 'החברה להגנת הטבע' ו'בורגרסבר'. במקרה של החברה להגנת הטבע - זוהי הפעם הראשונה שהחברה בוחרת במשרד יחסי ציבור חיצוני לצד דובר החברה דב גרינבלט מתוך כוונה להרחיב את הפעילות מול התקשורת.

רשת הבורגרים הוותיקה הוקמה לפני 16 שנה ומונה מעל 30 סניפים. ב-2015 הולכת הרשת לקראת מהלך תקשורתי משמעותי ראשון תחת הסיסמה THIS IS MY BURGER שיקדם תקשורתית את השיטה הפרסונלית הייחודית של הרשת. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מליון שקלים.

ישראל ניזרי, מבעלי 'בורגרסבר': "בתור רשת ההמבורגרים המקצועית בישראל הפועלת כבר למעלה מ-15 שנה, אנחנו שמחים להתקדם לשלב הבא שלנו עם אנשים כמו מוטי, קובי ערן ושאר הצוות בקבוצת BB&A. אני בטוח שצפוי לנו עוד עתיד מזהיר ביחד".

רונה כהן-מורד, מנהלת אגף השיווק של החברה להגנת הטבע: "בפני החברה להגנת הטבע עומדים השנה אתגרים רבים מאי פעם - גם בזירת התקשורת וגם בזירת הפעילויות המגוונות שאנו מבצעים מול הציבור. אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם משרד חדש וכולנו מתרגשים לקראת האתגרים שלפנינו".

לדברי קובי אמזלג: "אנחנו זוכים לצרף למשרד 2 אהבות גדולות שלנו - טבע והמבורגר. כולנו נרגשים לטפל בארגון שמירת הטבע הגדול והוותיק בישראל שמלווה את כולנו כבר 6 עשורים, וברשת ההמבורגרים שמביאה חדשנות וסטנדרטים גבוהים לקטגוריה. אנו מאמינים כי השילוב המנצח בין פרסום ליחסי ציבור בקבוצה, יוביל להישגים נפלאים".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מתעניינת 10/02/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    תקציב שטופל באברהם במשך שנתיים, אחד המשרדים המטאורים בתעשיה. התגלגל לו לאיטו לידי משרדונצ׳יק קטנצ׳יק של ארבעה אנשים, בחדר אחד קטן, כששלושה מהם הם המנהלים... עלומיי שם לחלוטין, בלי השגים או איזשהו רקורד לקיום בכל 4 שנות קיומם... איך בדיוק הם מצליחים לקבל תקציב שכזה... להם באמת מתאים המבורגרים וכאלו... מוזר מאד, יש כנראה מישהו או משהו מאחורי זה...
  • איש הקשר 26/10/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    אני יצרתי את החיבור בין החברה להגנת הטבע לבין המשרדונצ׳יק הזה ועלי להודות שעשיתי טעות שיפוטית קשה. אותם עלומי שם המטירו הבטחות של עמלות, שיתופי פעולה ועוד כאלו וכאלו. אך מרגע שהצליחו להגיע לידי חתימה עם הלקוח נעלמו עקבותיהם יחד עם כל הבטחותיהם. רק בזכות הכרותי את האנשים בתוך החברה להגנת הטבע בכלל הסכימו לפגוש את המשרד הזה. ט.ל.ח.
  • 10.
    כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)
    נטע 30/01/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    עידן שליו 30/01/2015 00:15
    הגב לתגובה זו
    האמת שלא שמעתי עליהם, ואם לא שמעתי והם מקבלים כאלה לקוחות נראה לי שהם יצליחו. נראים אחלה חברה.
  • 8.
    ענת 29/01/2015 23:25
    הגב לתגובה זו
    אתם בדרך למעלה גבוה! סומכים עליכם.
  • 7.
    אייל 29/01/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    בורגרסבר? ההוצאה שלו לפרסום היא כמה עשרות אלפים ביפעת- יעני איזה 15 אלף ש"ח מדיה. כמה רווח יש על זה- שקל בחודש? נראה לי לקוח הפסדי. החברה להגנת הטבע גם לא באמת לקוח שניתן להרוויח ממנו משהו. בכל מקרה זה לא שווה שום ידיעה- קצת כבוד עצמי
  • 6.
    אלמונית 29/01/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    תחזיר את הזקן
  • 5.
    עומרי 29/01/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    וגם סחטיין על השילוב בין טבע להמבורגרים ׁ(;
  • מתעניינת 10/02/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    עכשיו רק חסר שהם יצרפו משחטה לצד אגודת צער בעלי חיים...
  • 4.
    אלופים!!!! (ל"ת)
    לירן 29/01/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה אנשים יקרים (ל"ת)
    רוני 29/01/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יערית 29/01/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    קובי אתה תותחחחח הייתי סטודנטית שלך.
  • 1.
    יואב 29/01/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    בחירה ראויה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.