BB
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

BB&A פותח שנה בסערה: זכה בתקציבי 'החברה להגנת הטבע' ורשת 'בורגרסבר'

המשרד בבעלות קובי אמזלג, ערן קליגר ומוטי בן בכר מטפל הן בגזרת היח"צ והן בפרסום. קובי אמזלג: "מאמינים שהשילוב הזה יוביל להישגים נפלאים"
משה בנימין | (13)

בשקט, בשקט, משרד הפרסום BB&A בבעלות קובי אמזלג ומוטי בן בכר, יחד עם מנהל מחלקת היח"צ ערן קליגר מראה סימני צמיחה עקביים ופותח את שנת 2015 עם 2 תקציבים חדשים: רשת 'בורגרסבר' ו'החברה להגנת הטבע' שתקציבה טופל בעבר על ידי פרסום אברהם. כזכור, במהלך חודש אוקטובר 2014, לאחר כשנתיים עם 'אברהם', החלה 'החברה להגנת הטבע' במגעים לאיתור משרד פרסום חדש.

BB&A פועל במתכונת שונה ממשרדים אחרים כאשר הוא מפעיל בתוכו גם משרד יח"צ בנוסף למשרד הפרסום. מחלקת היח"צ מנוהלת על ידי השותף ערן קליגר ובנוסף לטיפול בתקציב הפרסום המשרד גם יטפל בגזרת היח"צ של 'החברה להגנת הטבע' ו'בורגרסבר'. במקרה של החברה להגנת הטבע - זוהי הפעם הראשונה שהחברה בוחרת במשרד יחסי ציבור חיצוני לצד דובר החברה דב גרינבלט מתוך כוונה להרחיב את הפעילות מול התקשורת.

רשת הבורגרים הוותיקה הוקמה לפני 16 שנה ומונה מעל 30 סניפים. ב-2015 הולכת הרשת לקראת מהלך תקשורתי משמעותי ראשון תחת הסיסמה THIS IS MY BURGER שיקדם תקשורתית את השיטה הפרסונלית הייחודית של הרשת. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מליון שקלים.

ישראל ניזרי, מבעלי 'בורגרסבר': "בתור רשת ההמבורגרים המקצועית בישראל הפועלת כבר למעלה מ-15 שנה, אנחנו שמחים להתקדם לשלב הבא שלנו עם אנשים כמו מוטי, קובי ערן ושאר הצוות בקבוצת BB&A. אני בטוח שצפוי לנו עוד עתיד מזהיר ביחד".

רונה כהן-מורד, מנהלת אגף השיווק של החברה להגנת הטבע: "בפני החברה להגנת הטבע עומדים השנה אתגרים רבים מאי פעם - גם בזירת התקשורת וגם בזירת הפעילויות המגוונות שאנו מבצעים מול הציבור. אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם משרד חדש וכולנו מתרגשים לקראת האתגרים שלפנינו".

לדברי קובי אמזלג: "אנחנו זוכים לצרף למשרד 2 אהבות גדולות שלנו - טבע והמבורגר. כולנו נרגשים לטפל בארגון שמירת הטבע הגדול והוותיק בישראל שמלווה את כולנו כבר 6 עשורים, וברשת ההמבורגרים שמביאה חדשנות וסטנדרטים גבוהים לקטגוריה. אנו מאמינים כי השילוב המנצח בין פרסום ליחסי ציבור בקבוצה, יוביל להישגים נפלאים".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מתעניינת 10/02/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    תקציב שטופל באברהם במשך שנתיים, אחד המשרדים המטאורים בתעשיה. התגלגל לו לאיטו לידי משרדונצ׳יק קטנצ׳יק של ארבעה אנשים, בחדר אחד קטן, כששלושה מהם הם המנהלים... עלומיי שם לחלוטין, בלי השגים או איזשהו רקורד לקיום בכל 4 שנות קיומם... איך בדיוק הם מצליחים לקבל תקציב שכזה... להם באמת מתאים המבורגרים וכאלו... מוזר מאד, יש כנראה מישהו או משהו מאחורי זה...
  • איש הקשר 26/10/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    אני יצרתי את החיבור בין החברה להגנת הטבע לבין המשרדונצ׳יק הזה ועלי להודות שעשיתי טעות שיפוטית קשה. אותם עלומי שם המטירו הבטחות של עמלות, שיתופי פעולה ועוד כאלו וכאלו. אך מרגע שהצליחו להגיע לידי חתימה עם הלקוח נעלמו עקבותיהם יחד עם כל הבטחותיהם. רק בזכות הכרותי את האנשים בתוך החברה להגנת הטבע בכלל הסכימו לפגוש את המשרד הזה. ט.ל.ח.
  • 10.
    כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)
    נטע 30/01/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    עידן שליו 30/01/2015 00:15
    הגב לתגובה זו
    האמת שלא שמעתי עליהם, ואם לא שמעתי והם מקבלים כאלה לקוחות נראה לי שהם יצליחו. נראים אחלה חברה.
  • 8.
    ענת 29/01/2015 23:25
    הגב לתגובה זו
    אתם בדרך למעלה גבוה! סומכים עליכם.
  • 7.
    אייל 29/01/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    בורגרסבר? ההוצאה שלו לפרסום היא כמה עשרות אלפים ביפעת- יעני איזה 15 אלף ש"ח מדיה. כמה רווח יש על זה- שקל בחודש? נראה לי לקוח הפסדי. החברה להגנת הטבע גם לא באמת לקוח שניתן להרוויח ממנו משהו. בכל מקרה זה לא שווה שום ידיעה- קצת כבוד עצמי
  • 6.
    אלמונית 29/01/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    תחזיר את הזקן
  • 5.
    עומרי 29/01/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    וגם סחטיין על השילוב בין טבע להמבורגרים ׁ(;
  • מתעניינת 10/02/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    עכשיו רק חסר שהם יצרפו משחטה לצד אגודת צער בעלי חיים...
  • 4.
    אלופים!!!! (ל"ת)
    לירן 29/01/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה אנשים יקרים (ל"ת)
    רוני 29/01/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יערית 29/01/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    קובי אתה תותחחחח הייתי סטודנטית שלך.
  • 1.
    יואב 29/01/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    בחירה ראויה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.