BB
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

BB&A פותח שנה בסערה: זכה בתקציבי 'החברה להגנת הטבע' ורשת 'בורגרסבר'

המשרד בבעלות קובי אמזלג, ערן קליגר ומוטי בן בכר מטפל הן בגזרת היח"צ והן בפרסום. קובי אמזלג: "מאמינים שהשילוב הזה יוביל להישגים נפלאים"
משה בנימין | (13)

בשקט, בשקט, משרד הפרסום BB&A בבעלות קובי אמזלג ומוטי בן בכר, יחד עם מנהל מחלקת היח"צ ערן קליגר מראה סימני צמיחה עקביים ופותח את שנת 2015 עם 2 תקציבים חדשים: רשת 'בורגרסבר' ו'החברה להגנת הטבע' שתקציבה טופל בעבר על ידי פרסום אברהם. כזכור, במהלך חודש אוקטובר 2014, לאחר כשנתיים עם 'אברהם', החלה 'החברה להגנת הטבע' במגעים לאיתור משרד פרסום חדש.

BB&A פועל במתכונת שונה ממשרדים אחרים כאשר הוא מפעיל בתוכו גם משרד יח"צ בנוסף למשרד הפרסום. מחלקת היח"צ מנוהלת על ידי השותף ערן קליגר ובנוסף לטיפול בתקציב הפרסום המשרד גם יטפל בגזרת היח"צ של 'החברה להגנת הטבע' ו'בורגרסבר'. במקרה של החברה להגנת הטבע - זוהי הפעם הראשונה שהחברה בוחרת במשרד יחסי ציבור חיצוני לצד דובר החברה דב גרינבלט מתוך כוונה להרחיב את הפעילות מול התקשורת.

רשת הבורגרים הוותיקה הוקמה לפני 16 שנה ומונה מעל 30 סניפים. ב-2015 הולכת הרשת לקראת מהלך תקשורתי משמעותי ראשון תחת הסיסמה THIS IS MY BURGER שיקדם תקשורתית את השיטה הפרסונלית הייחודית של הרשת. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מליון שקלים.

ישראל ניזרי, מבעלי 'בורגרסבר': "בתור רשת ההמבורגרים המקצועית בישראל הפועלת כבר למעלה מ-15 שנה, אנחנו שמחים להתקדם לשלב הבא שלנו עם אנשים כמו מוטי, קובי ערן ושאר הצוות בקבוצת BB&A. אני בטוח שצפוי לנו עוד עתיד מזהיר ביחד".

רונה כהן-מורד, מנהלת אגף השיווק של החברה להגנת הטבע: "בפני החברה להגנת הטבע עומדים השנה אתגרים רבים מאי פעם - גם בזירת התקשורת וגם בזירת הפעילויות המגוונות שאנו מבצעים מול הציבור. אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם משרד חדש וכולנו מתרגשים לקראת האתגרים שלפנינו".

לדברי קובי אמזלג: "אנחנו זוכים לצרף למשרד 2 אהבות גדולות שלנו - טבע והמבורגר. כולנו נרגשים לטפל בארגון שמירת הטבע הגדול והוותיק בישראל שמלווה את כולנו כבר 6 עשורים, וברשת ההמבורגרים שמביאה חדשנות וסטנדרטים גבוהים לקטגוריה. אנו מאמינים כי השילוב המנצח בין פרסום ליחסי ציבור בקבוצה, יוביל להישגים נפלאים".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מתעניינת 10/02/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    תקציב שטופל באברהם במשך שנתיים, אחד המשרדים המטאורים בתעשיה. התגלגל לו לאיטו לידי משרדונצ׳יק קטנצ׳יק של ארבעה אנשים, בחדר אחד קטן, כששלושה מהם הם המנהלים... עלומיי שם לחלוטין, בלי השגים או איזשהו רקורד לקיום בכל 4 שנות קיומם... איך בדיוק הם מצליחים לקבל תקציב שכזה... להם באמת מתאים המבורגרים וכאלו... מוזר מאד, יש כנראה מישהו או משהו מאחורי זה...
  • איש הקשר 26/10/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    אני יצרתי את החיבור בין החברה להגנת הטבע לבין המשרדונצ׳יק הזה ועלי להודות שעשיתי טעות שיפוטית קשה. אותם עלומי שם המטירו הבטחות של עמלות, שיתופי פעולה ועוד כאלו וכאלו. אך מרגע שהצליחו להגיע לידי חתימה עם הלקוח נעלמו עקבותיהם יחד עם כל הבטחותיהם. רק בזכות הכרותי את האנשים בתוך החברה להגנת הטבע בכלל הסכימו לפגוש את המשרד הזה. ט.ל.ח.
  • 10.
    כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)
    נטע 30/01/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    עידן שליו 30/01/2015 00:15
    הגב לתגובה זו
    האמת שלא שמעתי עליהם, ואם לא שמעתי והם מקבלים כאלה לקוחות נראה לי שהם יצליחו. נראים אחלה חברה.
  • 8.
    ענת 29/01/2015 23:25
    הגב לתגובה זו
    אתם בדרך למעלה גבוה! סומכים עליכם.
  • 7.
    אייל 29/01/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    בורגרסבר? ההוצאה שלו לפרסום היא כמה עשרות אלפים ביפעת- יעני איזה 15 אלף ש"ח מדיה. כמה רווח יש על זה- שקל בחודש? נראה לי לקוח הפסדי. החברה להגנת הטבע גם לא באמת לקוח שניתן להרוויח ממנו משהו. בכל מקרה זה לא שווה שום ידיעה- קצת כבוד עצמי
  • 6.
    אלמונית 29/01/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    תחזיר את הזקן
  • 5.
    עומרי 29/01/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    וגם סחטיין על השילוב בין טבע להמבורגרים ׁ(;
  • מתעניינת 10/02/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    עכשיו רק חסר שהם יצרפו משחטה לצד אגודת צער בעלי חיים...
  • 4.
    אלופים!!!! (ל"ת)
    לירן 29/01/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה אנשים יקרים (ל"ת)
    רוני 29/01/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יערית 29/01/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    קובי אתה תותחחחח הייתי סטודנטית שלך.
  • 1.
    יואב 29/01/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    בחירה ראויה.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.