מירב מור. MOBIX
צילום: יח"צ

לאחר תקופת הרצה שקטה: טוויטסד משיקה את חברת המובייל MOBIX

מירב מור לשעבר ב-moblin תשמש כמנכ"ל הסוכנות. אלון מוליאן: "הולכים לדיספליי חכם ומונחה דאטה וקנייה פרוגרמטית לצד המון יצירתיות ותשוקה"
משה בנימין | (17)

לאחר מספר חודשים של פעילות בהם העלו מספר קמפיינים ללקוחות כגון DUREX, 'היום הבינלאומי למניעת אלימות' וסרט הקולנוע 'זעם' - משרד הפרסום טוויסטד בבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור, משיק רשמית את סוכנות הסלולר שלו תחת השם MOBIX.

בראשות הסוכנות תעמוד מירב מור (38) יוצאת חברת הסלולר moblin. לדברי מור: "המובייל נמצא היום בחזית השיווק הדיגיטלי, אבל אנחנו מבחינים במגמת ההשטחה והרידוד של תחום המובייל. יש פער עצום בין אדפטציות למובייל ובין פעילות אסטרטגית ויצירתית בפלטפורמה הזו. MOBIX עומדת להיכנס לפער הזה ולמלא בו תפקיד אסטרטגי".

אלון מוליאן, בעלים ושותף בקבוצת טוויסטד: "באנו לשנות. בוער לנו לעשות דברים אחרת. אנחנו מאמינים שעולם הפרסום והשיווק במובייל צריך שחקן חדש, אחר, ייחודי, שיכול לקחת את הארגון עמוק לתוך העולם המופלא הזה ולעשות בו מהלכים מבריקים, יצירתיים, חדשניים ואפקטיביים במיוחד".

על הצורך במיתוג נפרד, הוסיף מוליאן: "בחנו את הנושא לעומק, טוויסטד תלך ותתפתח בעולמות האסטרטגייה השיווקית הכוללת ופתרונות פרסומיים למגוון אמצעים. הבנו שאנחנו רוצים לצקת ערכים חדשים וצעירים יותר למותג חדש. אנחנו הולכים ב-MOBIX לדיספליי חכם ומונחה דאטה, לעולמות של קנייה פרוגרמטית, לצד המון יצירתיות ותשוקה לעולם המובייל - זה מצריך אישיות נפרדת ומבודלת".

בטוויסטד מסברים כי MOBIX תציע ללקוחותיה Data driven marketing - מערכת ייחודית שתציע לגולשים ב-WEB פרסום מותאם אישית במובייל. ולהיפך. פרפורמנס במובייל וכן שירותים נוספים כגון מוצרי מדיה ותוכן שפותחו בשיתוף עם האתרים וואלה, ynet, מאקו, ONE ועוד.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    טלי 22/01/2015 19:58
    הגב לתגובה זו
    גאה בך ורק הם זכו!!!
  • 13.
    מאיה 21/01/2015 21:01
    הגב לתגובה זו
    שוב מוליאן קולע בול ! יופי של חברה , בחירת מנכלית מקצועית ומקסימה .תמשיך בבחירותיך המעולות
  • 12.
    מכיר אותה 21/01/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    מכיר את מרב אישית. עשתה מלא דברים בחיים שלה בעיקר בתחום ההפקה בסדרות טלויזיה. אם כבר היא מפיקה ואשת מכירות עם יחסי אנוש לפנים!!! וממש לא תקציבאית. בטח לא בשנים האחרונות. כמה רעים אתם יכולים להיות?
  • 11.
    המומה 21/01/2015 18:42
    הגב לתגובה זו
    עזבי אותך מאנשים קטנים מירב! תני בראש!!
  • 10.
    יופי - כנסו במובלין (ל"ת)
    שילוח 21/01/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
  • מנכל (ל"ת)
    נגסו ונוגסים בך יפה... 21/01/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    עומרי 21/01/2015 15:59
    הגב לתגובה זו
    תפרגנו ותאהבו - יש מקום לכולם
  • מובלין 21/01/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    הכי מפרגנים. תמיד. הלוגו מדהים!
  • 8.
    יוספון 21/01/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
    מהלך כזה שקוף... את מי היא בדיוק מנהלת וממנכלת? היא פשוט בובה על חוט... מוליאן, אתה עודה אחלה רעש אבל כבר כולם יודעים שזה רק רעש ובתאכלס אין כלום. תקציבאית שהפכת למנכלית?! זה כבר השיא
  • 7.
    שימי 21/01/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    פרוגרמטית >>> פשש כל הכבוד מוליאן הבאת תקציבאית ממשרד פרימיטיבי כמו מובלין שאין להם מושג במובייל מעבר לקמפיין קליקים בגלובס ועשית אותה מנכ"לית, עכשיו אתה מפוצץ עם מילים שאתה לא מבין, אז יש לי מילה מפוצצת בשבילך >>דאח מוחראק
  • 6.
    רעות 21/01/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    עשו ארבעה מעברונים... מאיפה לעזאזל הם השיגו את הטכנולוגיה ועד מתי טוויסטד ימשיכו למכור שיט בערימות?
  • 5.
    אביתר 21/01/2015 07:39
    הגב לתגובה זו
    הבחורה הייתה תקציבאית שניסתה להרים את הסלולאר בנקסטאין ולא הצליחה. במובליין היא הייתה תקציבאית פשוטה שפוטרה אחרי שנה, אבל אצל מוליאן היא מנכלית?! חחח... מוליאן אוסף שאריות
  • איש טוב 23/01/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    הקנאה גומרת אותך אה? חבל זה סתם עושה קמטים
  • 4.
    לעיתונות. חפרת (ל"ת)
    מוליאן די עם ההודעות 21/01/2015 06:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    התרווד 20/01/2015 19:23
    הגב לתגובה זו
    קנייה פרוגרמטיבית, עלק
  • 2.
    שמעון 20/01/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    מפרגנים לך במובלין!
  • 1.
    20/01/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    נהניתי מאד לעבוד אתה מקצוענית אמיתית נדב מאל על
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.