משה מורד
צילום: יח"צ

ממשיכים המינויים ברשות השידור: משה מורד ינהל את רשת ג' - בנוסף ל-88FM

בשנתיים האחרונות, מאז פוטר יניב מורוזובסקי מרשת ג' ברעש גדול, מילא את התפקיד מנהל קול ישראל מיקי מירו. כעת הוחלט על מינוי קבוע של מורד
אלכסנדר כץ | (10)

בשנתיים בלי מנהל קבוע לרשת שמשדרת "רק מוזיקה ישראל", הסתיימו השבוע. שמעון אלקבץ, מנהל קול ישראל החדש, מינה את משה מורד לשמש מנהל בפועל של רשת ג'. מורד ינהל את הרשת בנוסף לתפקידו כמנהל 88FM.

מורד הוא ד"ר למוזיקה מאוניברסיטת לונדון, ובעל תואר שני באתנומוזיקולוגיה מאוניברסיטת לונדון. מזה כשנתיים הוא מנהל את FM 88. בעבר שידר ערך והגיש תכניות מוזיקה ברשת ג' וב-88FM. בשנים 2001-1998 שימש מנכ"ל חברת התקליטים NMC ולאחר מכן שימש מנהל שיווק בינ"ל בחברת התקליטים הבינ"ל EMI.

לפני כשנתיים פוטר מנהל רשת ג' יניב מורוזובסקי מתפקידו בתום חצי שנה בלבד, ואת התפקיד נטל מנהל קול ישראל בזמנו מיקי מירו. פיטוריו של מורוזובסקי אלו עוררו רעש גדול ברשות השידור. עוד לפניו שימש בתפקיד נועם גיל-אור במשך כמעט 4 שנים.

אלקבץ מסר היום כי "אני מאחל למשה מורד הצלחה, אין לי ספק שעם הניסיון העשיר שצבר במשך השנים בתחום, ימשיך ויצעיד את רשת ג' כתחנה היחידה במדינה המשדרת מוזיקה ישראלית".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    מרים 01/12/2014 06:46
    הגב לתגובה זו
    אישה הכל. גם. הילדים חולים. היא נשארת. איתם. ולא. האבא. היא. מפסידה. את. מקום עבודתה
  • 9.
    זה קרב אבוד 27/11/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    הרשת במצב של הזנחה נוראית. מנהל של תחנה אחרת, שגם ככה אין לו זמן לנשום, לא יכול לבוא אלינו ולנהל גם אותנו. עם כל הכבוד ל-88FM יש פה צוות ותיק שמשדר מ-3 אולפנים בירושלים ובתל אביב כל יום, והרבה בלאגן לתקן מימי מירו. חבל שלא החזירו את מורזובסקי, בתקופתו היינו אופטימיים.
  • 8.
    רק 88FM וקול המוסיקה 27/11/2014 08:23
    הגב לתגובה זו
    מה עם מנהל לקול המוסיקה? מה עם להחזיר חלק מהגמלאים שיצאו חזרה כדי להחזיר את התחנה לפני שאריה יאס הנמאס הרס אותה? איפה ריקה בר סלע וחיותה דביר וזמירה לוצקי כל העורכים המדהימים של קול המוסיקה? תחזירו אותם לערוך תוכניות!!!!
  • 7.
    א. 27/11/2014 02:35
    הגב לתגובה זו
    יש הרבה עבודה לעשות בתחנה הזאת שנשמעת מבולגנת לגמרי.
  • 6.
    אריה 26/11/2014 19:26
    הגב לתגובה זו
    אלקבץ תסביר לי איזה מקצועיות זה למנות מנהל על שתי רשתות רדיו הייתי מבין אם היתה יוצא בהודעה דרמתית שאתה מאחד את שתי הרשתות ובכך חוסך עשרות מיליונים לרשות השידור ואת התדר המיותר שמתפנה מעביר לרשת מורשת למשל..
  • 5.
    עובדת 26/11/2014 19:23
    הגב לתגובה זו
    מי זה המורד הזה רק נועם גילאור מתאים לנהל את התחנה. מורד הוא לא מינוי של יוני בן מנחם ומיקי מירו? זאת הצורה שאלקבץ רוצה לחולל שינוי בקול ישראל, בטח הוא לא זז בלי העצות של מיקי מירו, חחחח....
  • 4.
    שי 26/11/2014 15:52
    הגב לתגובה זו
    תחנה מזעזעת..
  • 3.
    תחנה לא מהנה ולא מעניינת (ל"ת)
    רחלי 26/11/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבי 26/11/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    האבנר נעים הזה במקומו משדר תוכנית שעושה חור בראש עם שירים הזויים וכל הזמן את גיספן באופן מופרז ומכוון אני מכיר מלא מאזינים שנטשו את התחנה מזמן ולא מאזינים לה בגלל מה שהולך שם
  • 1.
    האכפתניק 26/11/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    רוב הזמן השמעות סיטונאיות של שירים של מקורבים ויח"צנים ועריכה מוזיקלית חובבנית... אין יד אומנותית מכוונת לקו מאופיין לתחנה ורוב האנשים בתחנה לא עברו מכרזים ואין להם הכישורים והרקע הנדרש בתחום מיקצועות הרדיו והמוזיקה. צורת השידור והעריכה בתחנה מיושנת ומבולגנת וזה שזה נקרא מוזיקה ישראלית זו סיסמא רייקה מתוכן כי העריכה לא מיקצועית ולא זורמת ואחידה בכל התוכניות ויש מלא שירים הזויים שלא מענינים אף אחד... כדאי בכלל לאחד את שתי התחנות 88 ורשת גימל לתחנת מוזיקה אחת ולא לפצל רסיסי תחנות כשאין לקול ישראל ולשידור הציבורי תחנת מוזיקה מובילה עם רייטינג הולם...
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.62%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.62%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״