דרור לוי TV FORMAT FUND
צילום: צילום: רמי זרניגר

מינוי ב-TV FORMAT FUND: דרור לוי יהיה מנהל תחום תוכן לא מתוסרט בקרן

אחרי שהשתתף בפיתוח פורמטים, בהם 'גולללסטאר' ו'חי בלה-לה-לנד', מגיע לוי לקרן הפורמטים שהצהירה כי תשקיע 55 מיליון ד' במימון ובפיתוח פורמטים
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה TV Format Fund דרור לוי

דרור לוי מונה למנהל תחום התוכן הלא מתוסרט בקרן הפורמטים TV FORMAT FUND. במסגרת תפקידו יהיה לוי אחראי על בחינת הצעות לפורמטים לא מתוסרטים וכן בחינת בתי הפקה בארץ ובעולם, זאת במטרה לבחור את אפיקי ההשקעה של הקרן בתחומים אלה.

לוי (47) היה שותף לפיתוח פורמטים רבים, בהם גולללסטאר, היחידה, בוליווד, חי בלה-לה-לנד והצילו, אני לא יודע לבשל, והיה איש הקריאייטיב של התוכנית האח הגדול ב-3 העונות הראשונות.

"התחושה שמהיום כל העולם פתוח בפני מרגשת עד מאד בכל הרמות - האישיות והמקצועיות", אמר לוי. "אני מרגיש שדברים גדולים לפנינו".

אלון דולב, מנכ"ל TV FORMAT FUND, מסר כי הוא שמח על הצטרפותו של דרור לוי: "הקרן שלנו נמצאת בתנופת עשייה והמעורבות שלנו בתעשיית הטלוויזיה המקומית והגלובלית הולכת וגדלה. אין מתאים מדרור לוי שמעורב ביצירה, פיתוח ומינוף פורמטים מובילים, בז'אנרים מגוונים כמו גם בפלטפורמות שונות כגון טלוויזיה רב ערוצית, טלוויזיה מסחרית וקהלים שונים. הוורסטיליות מבחינתנו היא יתרון. אנחנו פתוחים מאד בנישות אליהם אנחנו עומדים להיכנס כי קהל היעד שלנו הוא בינ"ל ורב תרבותי. מכירת האופציה מפורמט 300 לאנדמול הספרדית במיפ האחרון היא רק יריית הפתיחה שלנו".

TV FORMAT FUND של דולב ורוביקון ביזנס גרופ (אמיר ברמלי), הושקה בתחילת 2014 והצהירה כי תשקיע כ-55 מיליון דולר במימון ובפיתוח של פורמטים טלוויזיוניים חדשים. מדובר על הגוף הפיננסי הראשון בישראל שמשקיע משאבים ביוצרים, בחברות ההפקה, במפיצים ובגופי שידור המכוונים את מרכולתם בראש ובראשונה לשוק הבינ"ל.

ביריד מיפ האחרון הציגו אנשי הקרן 4 פורמטים למכירה: '300' בפיתוחם של עמי גלאם, עודד קרמר ואיתי הרמן והפקה והפצה של סטודיו גלאם; TUG שיצרו חברת יולי אוגוסט תקשורת והפקות וחברת Vivalet, בהפקת 'יולי אוגוסט תקשורת והפקות' והפצה של GLOBAL AGENCY; קשור לאמא בהפקת ארצה הפקות ובהפצתה של חברת ארמוזה פורמטס; ו-mission is posibole שפותח על ידי נבא הפקות של איציק נקש, עומר אביעד ואיתי ברקן, ובהפצתה של דורי מדיה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״