ניילונים משה איבגי
צילום: צילומי מסך
TV

האם לפמ "גנבה" מהסטודנטים במכללת נתניה רעיון לפרסומת עם משה איבגי?

לפני חצי שנה הפיקו סטודנטים סרטון נגד השימוש בפלסטיק. הפרסומת של המשרד להגנת הסביבה עם איבגי, מזכירה אותה בכמה מובנים. ומה דעתכם?
כתבי אייס | (13)

קמפיין השקיות הרב-פעמיות של המשרד להגנת הסביבה הצליח להקפיץ את הסטודנטים בחוג לתקשורת של מכללת נתניה, שטוענים כי הוא דומה במיוחד לסרטון שהם עצמם הפיקו לפני מספר חודשים.

הסטודנטים עידן וקנין ורתם יפרח הפיקו - במסגרת פרויקט מצוינות בלימודי התואר הראשון בבית הספר לתקשורת - את סרטון הפרסומת בהשתתפות סטודנטים ומרצים. הקמפיין שודר במסגרת זמן קהילה בזכייניות קשת ורשת בערוץ 2, ובערוץ 10.

הפרסומת של המשרד להגנת הסביבה בכיכובו של משה איבגי הופקה על ידי לפמ (לשכת הפרסום הממשלתית), ועלתה לאוויר בשבוע שעבר. כעת נראה כי היא עשויה להיגנז לאחר שבעקבות התפטרותו של עמיר פרץ מהמשרד להגנת הסביבה, החליטו בקואליציה להקפיא את המהלך.

אז הנה 2 הסרטונים. עד כמה הם דומים אחד לשני או מזכירים זה את זה? תחליטו אתם.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מאזניים 11/11/2014 13:37
    הגב לתגובה זו
    רעיון בהחלט מעולה וחבל שבמקום להצדיע לאנשים שדואגים לסביבה, יש כאלה מטומטמים שחושבים שזה מכוער !!!
  • 10.
    מור וקנין 10/11/2014 22:27
    הגב לתגובה זו
    זה בהחלט העתק אין ספק שזו מחמאה ענקית לבוגרי המגמה ולכן חברת לפמ צריכה לשלם על לקיחת הקרדיט
  • 9.
    חכו חכו 10/11/2014 19:39
    הגב לתגובה זו
    לקחו את הרעיון המקורי שיבשו מעט את התכנים (לשון החוק עשו שינויים) והביאו לנו מוצר שנגנב, למה לפמ לא פנו אל בעל הרעיון והיו משלמים לו כמו אנשים הוגנים, כמה זה כבר היה עולה להם, עכשיו יצא להם שם של גנבים
  • 8.
    על מה הם רבים? על הזכות מי עשה את הכוער הזה? (ל"ת)
    אי אפשר לדלל יותר 10/11/2014 15:36
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    משה מהכפר 10/11/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    זה בדיוק הקריאיטיב של הסטודנטים!
  • 6.
    זה נורא מזכיר את "ישראל מתייבשת" (ל"ת)
    הגדול מכולם 10/11/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ירון שלו 10/11/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
    הפרסומות גנובות מפרסומת שנעשתה לפני כמה שנים עבור חברת יוניליוור על ידי משרד הפרסום וינברג קרסו שמיר הפרסומת הייתה- התמכרתי ללבן של ביומט
  • 4.
    10/11/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    מי ירצה לקחת על זה קרדיט לעזאזל?
  • אולי גולשים כותבים טוקבקים בפוסטים אנונימים (ל"ת)
    10/11/2014 22:05
    הגב לתגובה זו
  • אפילו טל רביב (ל"ת)
    10/11/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שר אוצר 10/11/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    הפציצו בכסף שם......
  • 2.
    חרש 10/11/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    כל היום טוחנים לי בגלגלצ עם הפרסומת הזו
  • 1.
    עו"ד דין טוב ואת מסודרת (ל"ת)
    דין דין 10/11/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.