האם לפמ "גנבה" מהסטודנטים במכללת נתניה רעיון לפרסומת עם משה איבגי?
קמפיין השקיות הרב-פעמיות של המשרד להגנת הסביבה הצליח להקפיץ את הסטודנטים בחוג לתקשורת של מכללת נתניה, שטוענים כי הוא דומה במיוחד לסרטון שהם עצמם הפיקו לפני מספר חודשים.
הסטודנטים עידן וקנין ורתם יפרח הפיקו - במסגרת פרויקט מצוינות בלימודי התואר הראשון בבית הספר לתקשורת - את סרטון הפרסומת בהשתתפות סטודנטים ומרצים. הקמפיין שודר במסגרת זמן קהילה בזכייניות קשת ורשת בערוץ 2, ובערוץ 10.
הפרסומת של המשרד להגנת הסביבה בכיכובו של משה איבגי הופקה על ידי לפמ (לשכת הפרסום הממשלתית), ועלתה לאוויר בשבוע שעבר. כעת נראה כי היא עשויה להיגנז לאחר שבעקבות התפטרותו של עמיר פרץ מהמשרד להגנת הסביבה, החליטו בקואליציה להקפיא את המהלך.
אז הנה 2 הסרטונים. עד כמה הם דומים אחד לשני או מזכירים זה את זה? תחליטו אתם.
- 11.מאזניים 11/11/2014 13:37הגב לתגובה זורעיון בהחלט מעולה וחבל שבמקום להצדיע לאנשים שדואגים לסביבה, יש כאלה מטומטמים שחושבים שזה מכוער !!!
- 10.מור וקנין 10/11/2014 22:27הגב לתגובה זוזה בהחלט העתק אין ספק שזו מחמאה ענקית לבוגרי המגמה ולכן חברת לפמ צריכה לשלם על לקיחת הקרדיט
- 9.חכו חכו 10/11/2014 19:39הגב לתגובה זולקחו את הרעיון המקורי שיבשו מעט את התכנים (לשון החוק עשו שינויים) והביאו לנו מוצר שנגנב, למה לפמ לא פנו אל בעל הרעיון והיו משלמים לו כמו אנשים הוגנים, כמה זה כבר היה עולה להם, עכשיו יצא להם שם של גנבים
- 8.על מה הם רבים? על הזכות מי עשה את הכוער הזה? (ל"ת)אי אפשר לדלל יותר 10/11/2014 15:36הגב לתגובה זו
- 7.משה מהכפר 10/11/2014 14:19הגב לתגובה זוזה בדיוק הקריאיטיב של הסטודנטים!
- 6.זה נורא מזכיר את "ישראל מתייבשת" (ל"ת)הגדול מכולם 10/11/2014 13:43הגב לתגובה זו
- 5.ירון שלו 10/11/2014 13:20הגב לתגובה זוהפרסומות גנובות מפרסומת שנעשתה לפני כמה שנים עבור חברת יוניליוור על ידי משרד הפרסום וינברג קרסו שמיר הפרסומת הייתה- התמכרתי ללבן של ביומט
- 4.10/11/2014 13:13הגב לתגובה זומי ירצה לקחת על זה קרדיט לעזאזל?
- אולי גולשים כותבים טוקבקים בפוסטים אנונימים (ל"ת)10/11/2014 22:05הגב לתגובה זו
- אפילו טל רביב (ל"ת)10/11/2014 13:43הגב לתגובה זו
- 3.שר אוצר 10/11/2014 13:03הגב לתגובה זוהפציצו בכסף שם......
- 2.חרש 10/11/2014 12:59הגב לתגובה זוכל היום טוחנים לי בגלגלצ עם הפרסומת הזו
- 1.עו"ד דין טוב ואת מסודרת (ל"ת)דין דין 10/11/2014 12:46הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
