האם לפמ "גנבה" מהסטודנטים במכללת נתניה רעיון לפרסומת עם משה איבגי?
קמפיין השקיות הרב-פעמיות של המשרד להגנת הסביבה הצליח להקפיץ את הסטודנטים בחוג לתקשורת של מכללת נתניה, שטוענים כי הוא דומה במיוחד לסרטון שהם עצמם הפיקו לפני מספר חודשים.
הסטודנטים עידן וקנין ורתם יפרח הפיקו - במסגרת פרויקט מצוינות בלימודי התואר הראשון בבית הספר לתקשורת - את סרטון הפרסומת בהשתתפות סטודנטים ומרצים. הקמפיין שודר במסגרת זמן קהילה בזכייניות קשת ורשת בערוץ 2, ובערוץ 10.
הפרסומת של המשרד להגנת הסביבה בכיכובו של משה איבגי הופקה על ידי לפמ (לשכת הפרסום הממשלתית), ועלתה לאוויר בשבוע שעבר. כעת נראה כי היא עשויה להיגנז לאחר שבעקבות התפטרותו של עמיר פרץ מהמשרד להגנת הסביבה, החליטו בקואליציה להקפיא את המהלך.
אז הנה 2 הסרטונים. עד כמה הם דומים אחד לשני או מזכירים זה את זה? תחליטו אתם.
- 11.מאזניים 11/11/2014 13:37הגב לתגובה זורעיון בהחלט מעולה וחבל שבמקום להצדיע לאנשים שדואגים לסביבה, יש כאלה מטומטמים שחושבים שזה מכוער !!!
- 10.מור וקנין 10/11/2014 22:27הגב לתגובה זוזה בהחלט העתק אין ספק שזו מחמאה ענקית לבוגרי המגמה ולכן חברת לפמ צריכה לשלם על לקיחת הקרדיט
- 9.חכו חכו 10/11/2014 19:39הגב לתגובה זולקחו את הרעיון המקורי שיבשו מעט את התכנים (לשון החוק עשו שינויים) והביאו לנו מוצר שנגנב, למה לפמ לא פנו אל בעל הרעיון והיו משלמים לו כמו אנשים הוגנים, כמה זה כבר היה עולה להם, עכשיו יצא להם שם של גנבים
- 8.על מה הם רבים? על הזכות מי עשה את הכוער הזה? (ל"ת)אי אפשר לדלל יותר 10/11/2014 15:36הגב לתגובה זו
- 7.משה מהכפר 10/11/2014 14:19הגב לתגובה זוזה בדיוק הקריאיטיב של הסטודנטים!
- 6.זה נורא מזכיר את "ישראל מתייבשת" (ל"ת)הגדול מכולם 10/11/2014 13:43הגב לתגובה זו
- 5.ירון שלו 10/11/2014 13:20הגב לתגובה זוהפרסומות גנובות מפרסומת שנעשתה לפני כמה שנים עבור חברת יוניליוור על ידי משרד הפרסום וינברג קרסו שמיר הפרסומת הייתה- התמכרתי ללבן של ביומט
- 4.10/11/2014 13:13הגב לתגובה זומי ירצה לקחת על זה קרדיט לעזאזל?
- אולי גולשים כותבים טוקבקים בפוסטים אנונימים (ל"ת)10/11/2014 22:05הגב לתגובה זו
- אפילו טל רביב (ל"ת)10/11/2014 13:43הגב לתגובה זו
- 3.שר אוצר 10/11/2014 13:03הגב לתגובה זוהפציצו בכסף שם......
- 2.חרש 10/11/2014 12:59הגב לתגובה זוכל היום טוחנים לי בגלגלצ עם הפרסומת הזו
- 1.עו"ד דין טוב ואת מסודרת (ל"ת)דין דין 10/11/2014 12:46הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
