האם לפמ "גנבה" מהסטודנטים במכללת נתניה רעיון לפרסומת עם משה איבגי?
קמפיין השקיות הרב-פעמיות של המשרד להגנת הסביבה הצליח להקפיץ את הסטודנטים בחוג לתקשורת של מכללת נתניה, שטוענים כי הוא דומה במיוחד לסרטון שהם עצמם הפיקו לפני מספר חודשים.
הסטודנטים עידן וקנין ורתם יפרח הפיקו - במסגרת פרויקט מצוינות בלימודי התואר הראשון בבית הספר לתקשורת - את סרטון הפרסומת בהשתתפות סטודנטים ומרצים. הקמפיין שודר במסגרת זמן קהילה בזכייניות קשת ורשת בערוץ 2, ובערוץ 10.
הפרסומת של המשרד להגנת הסביבה בכיכובו של משה איבגי הופקה על ידי לפמ (לשכת הפרסום הממשלתית), ועלתה לאוויר בשבוע שעבר. כעת נראה כי היא עשויה להיגנז לאחר שבעקבות התפטרותו של עמיר פרץ מהמשרד להגנת הסביבה, החליטו בקואליציה להקפיא את המהלך.
אז הנה 2 הסרטונים. עד כמה הם דומים אחד לשני או מזכירים זה את זה? תחליטו אתם.
- 11.מאזניים 11/11/2014 13:37הגב לתגובה זורעיון בהחלט מעולה וחבל שבמקום להצדיע לאנשים שדואגים לסביבה, יש כאלה מטומטמים שחושבים שזה מכוער !!!
- 10.מור וקנין 10/11/2014 22:27הגב לתגובה זוזה בהחלט העתק אין ספק שזו מחמאה ענקית לבוגרי המגמה ולכן חברת לפמ צריכה לשלם על לקיחת הקרדיט
- 9.חכו חכו 10/11/2014 19:39הגב לתגובה זולקחו את הרעיון המקורי שיבשו מעט את התכנים (לשון החוק עשו שינויים) והביאו לנו מוצר שנגנב, למה לפמ לא פנו אל בעל הרעיון והיו משלמים לו כמו אנשים הוגנים, כמה זה כבר היה עולה להם, עכשיו יצא להם שם של גנבים
- 8.על מה הם רבים? על הזכות מי עשה את הכוער הזה? (ל"ת)אי אפשר לדלל יותר 10/11/2014 15:36הגב לתגובה זו
- 7.משה מהכפר 10/11/2014 14:19הגב לתגובה זוזה בדיוק הקריאיטיב של הסטודנטים!
- 6.זה נורא מזכיר את "ישראל מתייבשת" (ל"ת)הגדול מכולם 10/11/2014 13:43הגב לתגובה זו
- 5.ירון שלו 10/11/2014 13:20הגב לתגובה זוהפרסומות גנובות מפרסומת שנעשתה לפני כמה שנים עבור חברת יוניליוור על ידי משרד הפרסום וינברג קרסו שמיר הפרסומת הייתה- התמכרתי ללבן של ביומט
- 4.10/11/2014 13:13הגב לתגובה זומי ירצה לקחת על זה קרדיט לעזאזל?
- אולי גולשים כותבים טוקבקים בפוסטים אנונימים (ל"ת)10/11/2014 22:05הגב לתגובה זו
- אפילו טל רביב (ל"ת)10/11/2014 13:43הגב לתגובה זו
- 3.שר אוצר 10/11/2014 13:03הגב לתגובה זוהפציצו בכסף שם......
- 2.חרש 10/11/2014 12:59הגב לתגובה זוכל היום טוחנים לי בגלגלצ עם הפרסומת הזו
- 1.עו"ד דין טוב ואת מסודרת (ל"ת)דין דין 10/11/2014 12:46הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.