גידי ואהרוני נחתכו מול 'מצב האומה'; חיפה-בית"ר הקפיץ את ערוץ 1 ל-11%
הניוז של אתמול (יום ב') הן ש-3 ערוצי הברודקאסט קיבלו דאבל-פיגרס בפריים-טיים, אולם לא בטוח שבשניים מהם מאד מרוצים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הספיישל מצב האומה (רשת, ערוץ 2) עם כוכבי הזכיינית המתחרה קשת, הסתפק ב-19.5%, אבל הצליח לפגוע בגידי ואהרוני (ערוץ 10), שבשבוע שעברה הובילו את הפריים עם 18%, והשבוע ירדו ב-4 נקודות ל-13.9%.
המשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-2 בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה (ערוץ 1) רשם נתון גבוה של 11.1% ופיק צפייה של 15.3% בסיום המשחק. השידור המקדים למשחק (ערוץ 1) עם שרון פרי, קיבל 6.4%, ושידור הסיכום - 5.8%.
סדרת הדוקו איכילוב (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.1%, כנקודה יותר ממעושרות (ערוץ 10) שסגרה עונה עם 10.3%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.6%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 5.8%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 6.5%, גברה על 'צינור לילה' (ערוץ 10) בחלק הראשון של ספיישל 4 השנים לקיום התכנית, עם 3.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.1%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 7.7%, 'הסולטאן' (ערוץ 9) קיבלה 2.7%, ו'המוסף' (ערוץ 1) בהגשתה של גאולה אבן, הסתפקה ב-2%.
- כאב ראש ששמו עמית סגל: תפוח האדמה הלוהט של הרשות השנייה
- אחרי שהושעתה לזמן הבחירות: גאולה אבן התפטרה מהתאגיד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם פחות מרף 20 הנקודות - כשקיבלה 19.8%. מאידך, גם 'חדשות 10' עם נתון נמוך יחסית של 8.8%, ו'מבט' (ערוץ 1) לא מצליחה להרוויח צופים ממשחק הכדורגל ששודר לאחריה, וקיבלה רק 4.4%. 'חדשות היום' (ערוץ 9) הניבה 1.5%.
- 2.תותי 23/09/2014 12:53הגב לתגובה זוחסר עוד תוכניות כאלו
- 1.ניר 23/09/2014 10:23הגב לתגובה זוהיתה אתמול תוכנית כל כך מהנית! מזמן מזמן לא נהניתי ככה מטלויזיה תמשיכו ככה ותמגרו את הטרור הטלויזיוני שאנחנו חובים מזה שנה.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
