גידי ואהרוני גידי גוב ישראל אהרוני
צילום: צילום מסך: ערוץ 10
רייטינג

גידי ואהרוני נחתכו מול 'מצב האומה'; חיפה-בית"ר הקפיץ את ערוץ 1 ל-11%

3 הערוצים קיבלו נתונים דו-ספרתיים ברצועת הפריים-טיים, אולם אף תכנית לא עברה אמש את רף 20 הנקודות. 'מעושרות' סגרה עונה עם 10.3%
אלכסנדר כץ | (2)

הניוז של אתמול (יום ב') הן ש-3 ערוצי הברודקאסט קיבלו דאבל-פיגרס בפריים-טיים, אולם לא בטוח שבשניים מהם מאד מרוצים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הספיישל מצב האומה (רשת, ערוץ 2) עם כוכבי הזכיינית המתחרה קשת, הסתפק ב-19.5%, אבל הצליח לפגוע בגידי ואהרוני (ערוץ 10), שבשבוע שעברה הובילו את הפריים עם 18%, והשבוע ירדו ב-4 נקודות ל-13.9%.

המשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-2 בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה (ערוץ 1) רשם נתון גבוה של 11.1% ופיק צפייה של 15.3% בסיום המשחק. השידור המקדים למשחק (ערוץ 1) עם שרון פרי, קיבל 6.4%, ושידור הסיכום - 5.8%.

סדרת הדוקו איכילוב (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.1%, כנקודה יותר ממעושרות (ערוץ 10) שסגרה עונה עם 10.3%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.6%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 5.8%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 6.5%, גברה על 'צינור לילה' (ערוץ 10) בחלק הראשון של ספיישל 4 השנים לקיום התכנית, עם 3.8%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.1%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 7.7%, 'הסולטאן' (ערוץ 9) קיבלה 2.7%, ו'המוסף' (ערוץ 1) בהגשתה של גאולה אבן, הסתפקה ב-2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם פחות מרף 20 הנקודות - כשקיבלה 19.8%. מאידך, גם 'חדשות 10' עם נתון נמוך יחסית של 8.8%, ו'מבט' (ערוץ 1) לא מצליחה להרוויח צופים ממשחק הכדורגל ששודר לאחריה, וקיבלה רק 4.4%. 'חדשות היום' (ערוץ 9) הניבה 1.5%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    תותי 23/09/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    חסר עוד תוכניות כאלו
  • 1.
    ניר 23/09/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    היתה אתמול תוכנית כל כך מהנית! מזמן מזמן לא נהניתי ככה מטלויזיה תמשיכו ככה ותמגרו את הטרור הטלויזיוני שאנחנו חובים מזה שנה.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.