הבצפר
צילום: צילום מסך
TV

מה עושים כשהמוצר בבריף הוא נייר ריחני? קבלו מה עשו הסטודנטים מהבצפר

בוגרי קורס ההפקה בבצפר בפרסומות מקוריות, נאלצו להתמודד עם מוצר לא קל בבריף שקיבלו - ליין הניירות הריחניים של 'נייר חדרה'. צפו בתוצאות
כתבי אייס | (2)

קורס הפקת פרסומות וטלוויזיה בהבצפר של חברות הפרסום, עובד כ-13 שנים על הכשרת כוח אדם לתחום. במסגרת סיום כל קורס, הבוגרים צריכים להפיק בפרויקט הגמר פרסומת אמיתית עבור לקוח. במסגרת הפרויקט מחולקים הבוגרים לקבוצות של מפיקים אליהם מצורפים במאים מצטיינים מהחוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב. בוגרי מחזור 12 קיבלו לידם משימה - הפקת פרסומת עבור המוצר ניירות הדפסה ריחניים של נייר חדרה.

על הסטודנטים היה להתמודד עם מוצר פונקציונלי ושיגרתי, תוך הדגשת הערכים החשובים ללקוח - ארגון ישראלי (כחול-לבן) ששומר על קיימות ואיכות הסביבה. עליהם היה להעביר דרך הפרסומת את הערך המוסף שהתחדש במוצר - חווית הריח.

התלמידים נמדדו בפרויקט על כל שלבי ההפקה, החל בתקצוב הסרט, תיעוד התהליך והפרזנטציה ללקוח. "השנה אנחנו מוציאים לשוק בוגרי מסלול, מוכשרים במיוחד, שלמדו במהלך של 8 חודשים, להיות מפיקים הוליסטיים שמבינים הכל, צילום, עריכה, קונספט, הפקה, במהלך הקורס הנוכחי התנסו התלמידים במספר תרגילים, שבהם הפגינו כשרון יוצא דופן: אין ספק שהתעשייה תתברך בכל אחד ואחד מהם", סיפרה ורד בטש, מנהלת מסלול הפקה ב'הבצפר'. אז איך זה נראה בסוף? צפו בסרטוני הפרסומת.

קרדיטים

תסריט: יעל קורן ואלברג אורי - הבצפר

במאים: הדר קרן, תומר פרכמן וסיוון מלכא - מגמת החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב

פוסט פרודקשיין: גרוויטי, ברודקאסט JCS ו-F Man Productions

שחקנים: ארז ביטון, הילה קסטנר, נועם קורובקו, בן סלע, בת חביב

ילדה: גל רשף

כלב: דקסטר

מפיקים בוגרי הבצפר: פררה חן, יובל שחר פריי, ביטון עינת, ירדן כהן, קליין דנית, דניאל שבתאייב, מיקה למדן, קורן יעל, שירלי מוסאזדה, מור אלבז וסטפני פרג'

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    איזו ילדה מקסימה. ממש יפה ומתוקה. (ל"ת)
    . 28/09/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ko 23/09/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    הראשון מדכא וצפוי, השני סתמי וצפוי (ומבויים ומשוחק בחובבנות) והשלישי בדיוק כמו הראשון רק בלי הדיכאון (מה שאומר שהוא הכי פחות גרוע). אף אחד מהם לא באמת מדגיש את היתרון במוצר, או למה כדאי לקנות אותו. פרסומת לא מתחכמת שמראה שמעכשיו הילדים יכולים לתת להורים לא סתם ציור, אלה ציור עם ריח שהם בחרו היה עובד הרבה יותר טוב, ולוחץ על הבלוטה של היחידים שאולי יקנו מוצר כזה מיותר, הורים לילדים - לא מקורי, לא מצחיק, לא מתוחכם אבל לפחות רלוונטי למוצר...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.