The voice 3
צילום: צילום: עדי אורני
רייטינג

'רשת' מחממת מנועים לקראת חזרת The Voice לאוויר: בינתיים קבלו לקט

ערב ממוחזר ברשת. לקט של התכנית שספגה "פגיעה ישירה" בעקבות מבצע 'צוק איתן', שודר אמש לקראת החזרה לאוויר ואחריו ש.חוזר של 'בלתי הפיך'
משה בנימין |

אחת מתכניות הקיץ היותר מושקעות שספגו פגיעה ישירה בעקבות מבצע צוק איתן הייתה The Voice של זכיינית ערוץ 2 'רשת'. אמש החלה התכנית לחמם מנועים ועלתה לאוויר עם לקט כדי לסגור לצופים את הפער הגדול שנפתח בחודש האחרון בו היא נעלמה מהמסך ולא המשיכה כסדרה וכהכנה לקראת הפרק שישודר הערב. מנתונים ראשונייים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה עולה כי הלקט של The Voice זכה לרייטינג של 23.7%.

לאחר הלקט של The Voice שודר פרק של 'בלתי הפיך' (שידור חוזר) עם נתון ממוצע של 13.8%. ממול בערוץ 10 'עד סוף העולם' עם נתון רייטינג שעמד על 8.8%. בערוץ 1 הפרק הרביעי בסדרת המקור 'נישואין במשבר' עם רייטינג ממוצע של 3.9%. משחק הכדורסל 'ישראל/מונטנגרו' במסגרת מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל עם רייטינג ממוצע של 3.6%.

בגזרת הפרה-פריים: 'שש עם' בערוץ 2 רשמה רייטינג של 12.1%, 2תכנית חיסכון' עם 14.3% ומהדורת החדשות המוקדמת עם 16.4%. בערוץ 10 מהדורת הערב של גיא פינס עם 8%. .

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 23.8% מול חדשות 10 שחוזרת לממדיה הטבעיים עם 10.4%. בערוץ 1 מהדורת מבט ששודרה בתום משחק הכדורסל עם רייטינג ממוצע של 7.3%.

ברצועת הלילה: מהדורת חדשות הלילה של ערוץ 2 עם 11.2%. מנגד בערוץ 10 מהדורת הלילה של גיא פינס עם 7.8%, 'היום שהיה' עם 9.5% ו'לילה כלכלי' עם 8.4%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.