בדרך לשוק: תלמידי מחלקת תקשורת חזותית בשנקר סיימו את הלימודים באירוע "עיצוב על הגג"
מחזור נוסף של המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר הסתיים השבוע לאחר 4 שנות לימוד. בין מרצי המסלול נמנים פרופ' ירום ורדימון חתן פרס ישראל, ראש המחלקה דקל בוברוב, פרופ' ירמי פינקוס, איציק רנרט, פרופ' חנן קמינסקי, בתיה קולטון, קובי פרנקו, נדב ברקן, בן בנחורין, ינק יונטף, נדב שלו ועוד.
באירוע העיצוב בשם "עיצוב על הגג" שנערך לפני בשבו החולף על גג בניין פרניק בשנקר, הציגו בוגרי המחלקה את עבודותיהם מעולמות הפרסום והמיתוג: מגוון עבודות איור, מיתוג, וידיאו, ספרים, עיצוב אתרים ואפליקציות, עיצוב גראפי ועוד.
מבין העבודות ניתן לציין ברוח התקופה, את עבודתו של הבוגר אדר צרור, שבימים אלו מגויס לצו 8, שהביא לידי ביטוי את הלם הקרב שעבר במלחמת לבנון השניה כלוחם בהנדסה קרבית באמצעות אמצעים חזותיים המפרטים את הסיוטים, הכאב האישי והנשמה המדממת.
שירה ברוך, עיצבה מהדורה חדשה ומאוירת לספר "מרי פופינס" (1934), במטרה לפרק את הפרשנות שנתן לדמות דיסני ולהשיב לה את מאפייניה המקוריים מספרו של פ.ל טרברס: אישה מיסטית ומסתורית, החושפת את הילדים לסיטואציות קסומות ומשונות, לעתים אפלות ומפחידות.
קרן סבאסון עיצבה אתר קניות פיקטבי שמציע למכירה הכלאה של חיות מסוגים שונים, כמחאה מקורית נגד הנדסה גנטית. מעין קראוס עיצבה אתר אינטרנט חדש בו יוכל הציבור לקבוע את המדיניות בהצבעות ישירות על שלל נושאים, מנשיא המדינה ועד חלוקת התקציב.
ראש המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר דקל בוברוב: "כמידי שנה אנו שמחים במחזור בוגרים שיתפוס מקום מכובד בסטודיואים ובמשרדי הפירסום השונים ויוביל את המהפיכות הבאות בתחום. שנקר, כמוסד מוביל בתחום, שמה לעצמה כמטרה לאפשר לסטודנטים להנות מחשיפה למגוון עולמות במטרה לייצר אנשי מקצוע מומחים בתחומם ובעלי היכרות עם הזירות המקצועיות השונות שייתנו ערך מוסף יוצא דופן לארגונים שייקלטו אותם".
- 1.חגי 30/07/2014 14:29הגב לתגובה זואני מאד גאה בך והרבה הצלחה בעתיד

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -2.11% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -2.11% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
