פורד דוהרת לתוך ה-ARCHIVE: מודעת המראה של באומן תופיע במגזין הפרסום
תחרות דג הזהב שנחמה לאחרונה עם זכייה של משרד הפרסום אדלר חומסקי, גרמה למשרדים רבים להציג את מרכולתם. למרות שזוכה בתחרות יש רק אחד, מסתבר שיש דרכים נוספות לגרוף מחמאות ולקבל הכרה בינלאומית על עבודה טובה, כמו שהיה במקרה של באומן בר ריבנאי.
מודעת "המראה" שמשרד הפרסום עיצב עבור מותג הרכב 'פורד אקספלורר', לקידום מערכת ה-BLIS המתריעה על סכנות בשטחים מתים, נבחרה להופיע במגזין הפרסום היוקרתי Archive.
ערן ניר, מנהל הקריאייטיב של 'פורד' ב'באומן בר ריבנאי': "אנחנו גאים על כך שמגזין ARCHIVE בחר להציג עוד עבודה שלנו, זה תמיד מחמיא. נמשיך לייצר את העבודה הפרסומית הקריאטיבית ביותר בענף הרכב בישראל, בעיקר ובזכות עבודה קשה ושותפות ארוכת שנים עם "דלק מוטורס" וסמנכ"ל שיווק אחד יחיד ומיוחד, מר יואב חפץ".
קרדיטים: ס.קריאיטיב: נדב פרסמן, מ.קריאיטיב: ערניר, צוות קריאיטיב: עידן לוי, שירלי בכר, שרון רפאל, ס.לקוחות: חגי לירן, סופרוויזר: יוגב וויס, תקציבאי: דניאל סלע, ס.הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, עיבוד תמונה: יניב שחר, צלם: יורם אשהיים, לקוח מדהים: יואב חפץ
- תיק העבודות מסודר: מודעה של סטודנטית שנה ד' בבצלאל תפורסם במגזין Archive
- ריספקט: ירון יצחקוב מאדלר בגיליון 200 צלמי הפרסום הטובים בעולם של ארכייב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 5.כל הכבוד לנדב פרסמן על העבודה (ל"ת)אלעד 20/03/2014 12:09הגב לתגובה זו
- 4.מיכה בבציק' 19/03/2014 23:44הגב לתגובה זובלעדיו אין לכם פירסומת. הוא היה המורה שלי למשחק.
- 3.zירון 19/03/2014 21:50הגב לתגובה זורעיון משומש...
- 2.zירון 19/03/2014 21:42הגב לתגובה זואוליפוס עשו את זה יותר טוב בסרט!
- 1.ערן יא לקקן (ל"ת)מהצד 19/03/2014 18:42הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
