פורד דוהרת לתוך ה-ARCHIVE: מודעת המראה של באומן תופיע במגזין הפרסום

המודעה שמשרד הפרסום עיצב לטובת תחרות 'דג הזהב' אמנם לא זכתה בתחרות הפרסום אך מנגד תזכה לכבוד בינלאומי במגזין הפרסום היוקרתי
משה בנימין | (5)

תחרות דג הזהב שנחמה לאחרונה עם זכייה של משרד הפרסום אדלר חומסקי, גרמה למשרדים רבים להציג את מרכולתם. למרות שזוכה בתחרות יש רק אחד, מסתבר שיש דרכים נוספות לגרוף מחמאות ולקבל הכרה בינלאומית על עבודה טובה, כמו שהיה במקרה של באומן בר ריבנאי.

מודעת "המראה" שמשרד הפרסום עיצב עבור מותג הרכב 'פורד אקספלורר', לקידום מערכת ה-BLIS המתריעה על סכנות בשטחים מתים, נבחרה להופיע במגזין הפרסום היוקרתי Archive.

ערן ניר, מנהל הקריאייטיב של 'פורד' ב'באומן בר ריבנאי': "אנחנו גאים על כך שמגזין ARCHIVE בחר להציג עוד עבודה שלנו, זה תמיד מחמיא. נמשיך לייצר את העבודה הפרסומית הקריאטיבית ביותר בענף הרכב בישראל, בעיקר ובזכות עבודה קשה ושותפות ארוכת שנים עם "דלק מוטורס" וסמנכ"ל שיווק אחד יחיד ומיוחד, מר יואב חפץ".

קרדיטים: ס.קריאיטיב: נדב פרסמן, מ.קריאיטיב: ערניר, צוות קריאיטיב: עידן לוי, שירלי בכר, שרון רפאל, ס.לקוחות: חגי לירן, סופרוויזר: יוגב וויס, תקציבאי: דניאל סלע, ס.הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, עיבוד תמונה: יניב שחר, צלם: יורם אשהיים, לקוח מדהים: יואב חפץ

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    כל הכבוד לנדב פרסמן על העבודה (ל"ת)
    אלעד 20/03/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מיכה בבציק' 19/03/2014 23:44
    הגב לתגובה זו
    בלעדיו אין לכם פירסומת. הוא היה המורה שלי למשחק.
  • 3.
    zירון 19/03/2014 21:50
    הגב לתגובה זו
    רעיון משומש...
  • 2.
    zירון 19/03/2014 21:42
    הגב לתגובה זו
    אוליפוס עשו את זה יותר טוב בסרט!
  • 1.
    ערן יא לקקן (ל"ת)
    מהצד 19/03/2014 18:42
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.