סוף השבוע של 'קשת': 'מאסטר-שף' קיבלה 37.8%, כ-28% ל'ארץ נהדרת'
תכנית הדגל קשת ממשיכה לרשום נתוני צפייה גבוהים מאד, במיוחד על רקע דלות החומר של המתחרים מבית הוורד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) רשמה 37.8%, מול שידור חוזר של אמבוש (ערוץ 10) עם 2.8%, והתכנית מאמא ליגה (ערוץ 10) עם 6.4%.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) ממשיכה להינות מפלטפורמת 'מאסטר-שף', עם 20.7%, 'רוצים הביתה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 10.5%, ושידור חוזר של 'שמועות' (ערוץ 10) עם צחי קומה, שקיבל 4.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) הניבה 25%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) שקיבלה 9.4%, 'רואים עולם' (ערוץ 1) ו'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 5.3% כל אחת, ו'משבת עד שבת' (ערוץ 9) עם 2.2%.
יום שישי
נתחיל בשידור משחק היורוליג בין מכבי תל אביב לצסק"א (ערוץ 10), שהחל ב-18:00. המשחק הסתפק ב-5.8%, בין היתר בשל שעת השידור הבעייתית - ערב שישי. ומה קרה מאוחר יותר? ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) ממשיכה להינות מנתוני צפייה גבוהים מאד עם 27.9%, ושידור חוזר של יום האם (קשת, ערוץ 2) עם 13.9%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנגד, שידור חוזר של 'המתנחל' (ערוץ 10) הסתפק 2.9%, ושידור חוזר של הסרט 'קיי פקס' (ערוץ 10) קיבל 2.2%. '2 על 2' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-8.5%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 18.7%, 'שישי' (ערוץ 10) ירדה מ-5.9% ל-4.4%, והפסידה את המקום השני לטובת 'יומן' (ערוץ 1), שהתחזקה מ-5.1% ל-6.3%. 'סדר עולמי' (ערוץ 9) קיבלה 1.9%.
יום חמישי
עובדה (קשת, ערוץ 2) רשמה 23.2%, ולאחריה פלפלים צהובים (קשת, ערוץ 2) עם 19%. מנגד, היפה והחנון (ערוץ 10) עם הרייטינג הנמוך ביותר שלה העונה - 14.5%.
המשחק במסגרת הליגה האירופאית, בין מכבי תל אביב לבאזל, רשם 6.4%. השידור המקדים של המשחק (ערוץ 9) רשם 3.4%, ומשדר הסיכום - 1.8%.
דיון על התכנית 'עובדה' (קשת, ערוץ 2) הניב 13.8%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 9%, 'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) עם 8.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 8%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.6%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.3%.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 6.2%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 23.8%, מול 'חדשות 10' עם 10%. 'חדשות 19:00' (ערוץ 9) רשמה 2.8%, 'חדשות 21:00' (ערוץ 9) עם 2.6%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
