סוף השבוע של 'קשת': 'מאסטר-שף' קיבלה 37.8%, כ-28% ל'ארץ נהדרת'
תכנית הדגל קשת ממשיכה לרשום נתוני צפייה גבוהים מאד, במיוחד על רקע דלות החומר של המתחרים מבית הוורד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) רשמה 37.8%, מול שידור חוזר של אמבוש (ערוץ 10) עם 2.8%, והתכנית מאמא ליגה (ערוץ 10) עם 6.4%.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) ממשיכה להינות מפלטפורמת 'מאסטר-שף', עם 20.7%, 'רוצים הביתה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 10.5%, ושידור חוזר של 'שמועות' (ערוץ 10) עם צחי קומה, שקיבל 4.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) הניבה 25%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) שקיבלה 9.4%, 'רואים עולם' (ערוץ 1) ו'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 5.3% כל אחת, ו'משבת עד שבת' (ערוץ 9) עם 2.2%.
יום שישי
נתחיל בשידור משחק היורוליג בין מכבי תל אביב לצסק"א (ערוץ 10), שהחל ב-18:00. המשחק הסתפק ב-5.8%, בין היתר בשל שעת השידור הבעייתית - ערב שישי. ומה קרה מאוחר יותר? ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) ממשיכה להינות מנתוני צפייה גבוהים מאד עם 27.9%, ושידור חוזר של יום האם (קשת, ערוץ 2) עם 13.9%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנגד, שידור חוזר של 'המתנחל' (ערוץ 10) הסתפק 2.9%, ושידור חוזר של הסרט 'קיי פקס' (ערוץ 10) קיבל 2.2%. '2 על 2' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-8.5%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 18.7%, 'שישי' (ערוץ 10) ירדה מ-5.9% ל-4.4%, והפסידה את המקום השני לטובת 'יומן' (ערוץ 1), שהתחזקה מ-5.1% ל-6.3%. 'סדר עולמי' (ערוץ 9) קיבלה 1.9%.
יום חמישי
עובדה (קשת, ערוץ 2) רשמה 23.2%, ולאחריה פלפלים צהובים (קשת, ערוץ 2) עם 19%. מנגד, היפה והחנון (ערוץ 10) עם הרייטינג הנמוך ביותר שלה העונה - 14.5%.
המשחק במסגרת הליגה האירופאית, בין מכבי תל אביב לבאזל, רשם 6.4%. השידור המקדים של המשחק (ערוץ 9) רשם 3.4%, ומשדר הסיכום - 1.8%.
דיון על התכנית 'עובדה' (קשת, ערוץ 2) הניב 13.8%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 9%, 'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) עם 8.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 8%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-6.6%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.3%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 6.2%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 23.8%, מול 'חדשות 10' עם 10%. 'חדשות 19:00' (ערוץ 9) רשמה 2.8%, 'חדשות 21:00' (ערוץ 9) עם 2.6%.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
