נעמה גת
צילום: יח"צ

5 חודשים הספיקו לה: נעמה גת פורשת מתפקידה כסמנכ"ל השיווק של פרטנר

מהמורה ראשונה ברפורמה הארגונית בפרטנר. גת שהגיעה כבשורה מבטיחה ממזרחי-טפחות בו רשמה הישגים שיווקים, לא שורדת חצי שנה בשוק הסלולר
משה בנימין | (2)

לאחר 5 חודשים בלבד בתפקיד, סמנכ"ל חטיבת השיווק של פרטנר נעמה גת החליטה לפרוש מתפקידה. גת, בעברה סמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי-טפחות, הצטרפה לפרטנר במסגרת הרפורמה הארגונית שערך המנכ"ל חיים רומנו.

כאמור, 5 חודשים לאחר שיצא לדרכו השינוי הארגוני הנרחב של רומנו, הליהוק שלו לתפקידים הבכירים בחברה נתקל במהמורה ראשונה, מפתיעה ומשמעותית. גת שהגיעה כבשורה מבטיחה ממזרחי-טפחות בו רשמה הישגים שיווקיים רבים, הצטרפה לפרטנר בסוף אוגוסט 2013 ועמדה בראש חטיבת השיווק ומנועי הצמיחה האחודה של הקבוצה.

יוזכר כי במסגרת הרפורמה הארגונית של רומנו מונה במאי 2013, צביקה שיינפלד לסמנכ"ל השיווק. לאחר מכן הודיעה פרטנר על מתיחת פנים נוספת במסגרתה הוקמה חטיבה קמעונאית לצד חטיבת השיווק ומנועי צמיחה, שאליה הוסט שיינפלד. החטיבה הקמעונאית עוסקת בפיתוח וניהול המערך הקמעונאי של החברה לצידה משבצת הסמנכ"ל בחטיבת השיווק פונתה לטובת נעמה גת.

בפרטנר ציינו כי גת הביעה את רצונה לסיים את תפקידה בחברה וסוכם כי תמלא תפקידה עד איתור מחליף.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    א 24/01/2014 23:10
    הגב לתגובה זו
    שומר נפשו ירחק
  • 1.
    מזרחי 22/01/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    נראה לכם שהיא רצתה לפרוש?! חחח
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.