אבי צבי
צילום: ינאי יחיאל

'אנדמול' בדרך לרכוש 33% מ'רשת': האם 'האח הגדול' יעזוב את 'קשת'?

בשישי חתמו הצדדים על מזכר הבנה, בו נקבע כי חברת ההפקות ההולנדית תזרים כ-120 מיליון שקלים, במידה והרשות השנייה תאשר את הרכישה
אלכסנדר כץ | (6)

ענקית ההפקות ההולנדית אנדמול עשויה לרכוש 33% מזכיינית ערוץ 2 רשת, ולהזרים בה כבר בתקופה הקרובה כ-120 מיליון שקלים. ביום שישי האחרון חתמו הצדדים על מזכר הבנות, וכעת תתבצע בדיקת נאותות לחברה.

הבעלים של 'רשת' הם משפחת עופר באמצעות עופר מדיה ואודי אנג'ל (51%), והשאר - אביב גלעדי, פולאר תקשורת ושטראוס גרופ. על פי הסכם ההבנות, חלקם של חלק מבעלי המניות שאינם מזרימים כסף לזכיינית מזה תקופה ארוכה - למשל גלעדי ופולאר תקשורת, ידולל בצורה משמעותית יותר.

במידה ולאחר בדיקת הנאותות, תחליט 'אנדמול' ללכת על המהלך, הוא דרוש אישור של הרגולטור, לדוגמא - הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

בתעשייה טוענים כי לאחר "הדימום" בשנים האחרונות, הזכיינית בראשותו של אבי צבי צפויה לסיים את השנה באיזון תקציבי בחשבון השוטף. מאידך, יש לזכור כי 'רשת' מתמודדת עם חובות עבר לבנקים המוערכים ב-80-100 מיליון שקלים, מה שמוביל לדוחות שליליים.

סוגיה מעניינת נוספת שנמצאת על הפרק, היא האח הגדול. 'אנדמול', ענקית ההפקות ההולנדית, היא בעלת הזיכיון של המותג הכי מצליח בעולם בשנים האחרונות. פצצת הרייטינג משודרת מזה 5 עונות בזכיינית קשת, ומעניין יהיה לראות האם המותג יעבור לזכיינית ערוץ 2 השנייה, במידה והעסקה תושלם. יש לזכור כי בשנה האחרונה רכשה 'אנדמול' את חברת ההפקות קופרמן של אלעד קופרמן, שמפיקה בארץ את 'האח הגדול'.

ב'רשת' סירבו להגיב לפרטים. דוברו של אודי אנג'ל, רני רהב, ביקש להבהיר כי "בחודשיים האחרונים ישנם מספר גופים המעונינים להכנס לזכיינית 'רשת'. מבלי להיכנס לשמועות, ברצונינו להבהיר כי קבוצת אנג'ל, עופר, תישאר בעלת השליטה ברשת".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    רני רהב-לך תמכור חמוצים! (ל"ת)
    שונא שקרנים 08/12/2013 23:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אבי, שיחקת אותה! מינהל הגיוס שוב עושה את זה!! (ל"ת)
    מינהל הגיוס 08/12/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בקשת לא יודעים ללהק דיירים "לאח הגדול" (ל"ת)
    עונה 5 הייתה זוועה 08/12/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כבר 3 עונות שהאח הגדול בנפילה (ל"ת)
    רשת תעשה מהפך 08/12/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    השורד האחרון 08/12/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    עכשיו האח הגדול! השיטה עובדת רק המהלכים משתנים....
  • 1.
    יוסי 08/12/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    כמו הישרדות והאח הגדול
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״