יח"צנו לאן// נינט טייב, אירינה שלמור והמעושרות במפגש עיתונאים של ה.שטרן
חברת התכשיטים ה.שטרן קיימה אתמול (יום ג') אירוע השקה לקולקציית התכשיטים החדשה Rock Season - ארבע העונות בגרסת הרוק. האירוע, באמצעות שלמור תקשורת - משרד היח"צ שמלווה את החברה מזה כעשור - נערך במסעדת טופולומפו (החדשה) של השף אבי קונפורטי והצליח למשוך אליו לא מעט פנים מוכרות, כשעל האווירה הופקדה נינט טייב. את הפלאשים של המצלמה משכו בעיקר כוכבות העונה החדשה של מעושרות. גם אייס הגיע לנשנש ולצלם.
בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].
נעים להכיר, אני מטפלת בתיק
יפעת סוכליצקי - סמנכ"לית אופנה ולייף סטייל בשלמור תקשורת, המטפלת בתיק ה.שטרן, ניהלה את האירוע. תיק היח"צ של ה.שטרן מוחזק מזה כ-8 שנים בידי שלמור תקשורת. סוכליצקי שעובדת בשלמור כבר 12 שנים מטפלת בלקוח מיומו הראשון בחברה.
הבוס הגיע?
אירינה שלמור נכחה מתחילת האירוע.
הסלבס הגיעו?
באירוע השתתפו קרן מור, יעל גולדמן, רותם סלע, מלוי לוי ושמעון גרשון, איגי וקסמן ועתי שולברג, לאה שנירר, שלי גפני, יאנה גור, נטלי דדון, מרינה קבישר, אלונה טל ועוד. בנוסף לאלו נכחו באירוע משתתפות העונה החדשה (השלישית) של סדרת הריאליטי 'מעושרות' המשודרת בערוץ 10. מפיקי התכנית ניצלו את המאורע החגיגי כדי לצלם במקום פרק עבור הריאליטי. בלי ספויילרים.
מהמגזר העסקי נכחו: עו"ד ברוריה לקנר, אורנה אלוביץ, ישראלה שטיר, סמדר נמרודי, רג'ין גנזי, עו"ד מירי טוכמייר, ריבי אירני, ציפי רפאלי, האמאמ והסוכנת של בר רפאלי ועוד.
- היחצניות המובילות והמשלמות: שוק היח"צ יוצא נגד פרויקט התוכן השיווקי של 'שמנת'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
היה צפוף?
אירוע גדול מאוד של כ-120 איש. בתכלס, היה ממש מגניב ומושקע.
מסיבת עיתונאים
מנכ"ל ה.שטרן ישראל קורט אירח את כתבי האופנה והלייף סטייל: צוות הכתבים של גיא פינס, שי ארזואן וקרן נתנזון מ-ynet, עורכת מדור האופנה והיופי בשבועון לאישה דורית בכר וסגניתה מרב פרנק, איתי יעקב מ-XNET, ליאת קופלמן עורכת המגזין GO ועוד. בגזרת הסטייליסטים: קרן נפתלי שהייתה אחראית על הסטיילינג של הדוגמנויות באירוע, ובנוסף הסטייליסטים אנה קרפונוב, אביב אברמוב וסיגל גרוס.
ומה היה שיא האירוע?
מקושטת ומתוכשטת, הגיעה נינט טייב לארוע וכבשה את הבמה כשביצעה 2 שירים מהמופע החדש שלה, וגרמה לכולם להיפרד לכמה דקות מהמזלגות והמטעמים.
כאמור, באירוע הוצגה קולקציית התכשיטים Rock Season - ארבע עונות בגרסת הרוק. במהלך האירוע מספר דוגמניות אלגנטיות שלבשו לבן ועטו על גופן את תכשיטי הקולקציה (חיות בר וגוונים שונים של זהב ואבנים יקרות) נעו בין האורחים והציגו אותם לראווה.
בון אפטיט
התפריט העשיר כלל ארוחת צהריים מפוארת, ממיטב מנות השף. לשולחן הוגשו כרובית מושחרת, גאדו עגבניות דבש, סאאם טלה, סלמון אטלנטי ומבחר קינוחים .
- 4.זהו אייס, נהייתם מדור רכילות?! (ל"ת)רמי 31/10/2013 06:34הגב לתגובה זו
- 3.השמלה שיפעת לובשת הורסת מאיפה? (ל"ת)גל 30/10/2013 14:53הגב לתגובה זו
- 2.כמה כסף בוזבז לשווא (ל"ת)בועז 30/10/2013 14:35הגב לתגובה זו
- 1.אחלה אירוע ממש נוצץ (ל"ת)דנה 30/10/2013 14:16הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.98% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
