אורן בסון
צילום: יח"צ

משלבים כוחות: מיזוג בין משרדי היח"צ אולמדיה וכותרת - יעסיקו 12 עובדים

לאחר המיזוג ישמש אורן בסון, מנכ"ל ומייסד אולמדיה כמנכ"ל הפעילות הממוזגת ויורם ברוש, מנכ"ל ובעלי כותרת יהיה יועץ אסטרטגי ללקוחות
משה בנימין | (4)

חברות יחסי הציבור אולמדיה בבעלות אורן בסון, המתמחה בתחום הטכנולוגיה, ההי-טק וה-IT, וכותרת יחסי ציבור, המתמחה בלקוחות במגזר העסקי, בדגש על חברות גלובליות וחברות טכנולוגיה, ממזגות את פעילויותיהן.

לאחר המיזוג ישמש אורן בסון, מנכ"ל ומייסד אולמדיה מנכ"ל הפעילות הממוזגת ויורם ברוש, מנכ"ל ובעלים של כותרת יהיה יועץ אסטרטגי ללקוחות החברה. לאחר איחוד הפעילויות תמשיך החברה הממוזגת לפעול תחת קורת גג אחת ובמשאבים מאוחדים, תוך שימור המותגים אולמדיה וכותרת כמותגים בנפרד. בגוף המאוחד יועסקו 12 עובדים.

קבוצת כותרת, מחברות יחסי הציבור הגדולות והותיקות בישראל, הוקמה בשנת 1986. מתחילת דרכה התמקדה בתחום העסקי, בדגש על חברות גלובליות הפועלות בישראל כמו גם חברות ישראליות הפועלות בשוק המקומי ובשווקי יצוא. בין לקוחותיה: בוסטון קונסלטינג גרופ BCG)), מעבדת סאפ וסאפ ישראל, CSR, ווב 3, מייפל, סטוקטון, Amazon Web Services, נוקיה סימנס, מכון ראנד ((RAND Corporation ועוד.

אולמדיה העוסקת בתחום יחסי הציבור והניו מדיה, הוקמה לפני כ-11 שנים על ידי אורן בסון. החברה מתמחה בייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור במדיה מסורתית וניו מדיה לחברות גלובליות וישראליות, ייעוץ תדמיתי ואסטרטגי, תקשורת שיווקית ועוד. יוזכר כי לפני כ-3.5 שנים ביצעה אולמדיה מיזוג דומה עם חברת דורן תקשורת, אחת מחברות יחסי הציבור הותיקות בישראל, אשר הוקמה בשנת 1988. בין לקוחות אולמדיה: מטריקס, לנובו, דאסו סיסטמס, קספרסקי, סרגון, ווינד ריבר, דאסו סיסטמס, לנדא לאבס, קונדואיט, רד האט, חילן, ג'ון ברייס הדרכה, מוגובי, קמינריו, ועוד.

"איחוד פעילות שתי החברות יוצר אחת החברות הגדולות והמקצועיות ביותר בישראל בעולמות של לקוחות גלובליים, חברות טכנולוגיה, היי-טק, סטארט אפים והון סיכון, IT, חברות ייעוץ ועוד", אומר אורן בסון, מנכ"ל אולמדיה. "לאורך שנים רבות פעלו כותרת ואולמדיה בתחומים מאוד דומים. כאשר פעילויות שתי החברות מתמזגות, היתרון עבור לקוחותינו, הן בידע והניסיון והן בקשר עם התקשורת, יילך ויגדל. אנו נמצאים בימים אלו בעיצומו של תהליך חיזוק הפעילות במדיה הדיגיטלית ורשתות חברתיות. אנו מנצלים את ההיכרות המעמיקה שלנו עם המטרות של הלקוחות ופעילותן מאפשר לנו לממש את היעדים במדיה החברתית ובמדיה הדיגיטלית במתודולוגיה המתאימה לערוצים הללו".

יורם ברוש, מנכ"ל כותרת: "אחרי 27 שנים מאז הקמת כותרת על ידי שותפי ניסו כהן ז"ל והפיכתה לאחד המותגים המובילים בישראל בתחום יחסי הציבור למגזר העסקי בכלל, חברות טכנולוגיה וחברות גלובליות בכלל, החלטנו לעשות את הצעד הבא לקידום פעילות החברה וסל שירותיה. מצאנו באולמדיה ובצוות החברה DNA דומה מאוד לזה שבכותרת. לקוחות אולמדיה וכותרת ייהנו מצוות מקצועי, מנוסה ואנרגטי עם קשרים ענפים בעיקר עם העיתונות העסקית בישראל".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דנה ודודידו 29/10/2013 07:57
    הגב לתגובה זו
    אולמדיה זה משרד שקיים רק במדיות נחותות כמו הדיילי מיילי. הם לא קיימים בשום מדיה אחרת ומשאירים אחריהם עאות לקוחות מאוכזבים. לגבי כותרת...מהמשרד הזה נשאר רק שם יפה ואתר נחמד באנגלית...מעבר לכך...כלום..
  • 2.
    פאנטה 28/10/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    שני משרדים לא רלוונטים שיעלמו בקרוב
  • 1.
    ברגע שניסו נפטר-הכל נגמר בכותרת. עצוב מאוד.. (ל"ת)
    דנה 27/10/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
  • ברגע שיורם ברוש הגיע- הכל נגמר בכותרת... (ל"ת)
    אחד שיודע 01/11/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.