משלבים כוחות: מיזוג בין משרדי היח"צ אולמדיה וכותרת - יעסיקו 12 עובדים
חברות יחסי הציבור אולמדיה בבעלות אורן בסון, המתמחה בתחום הטכנולוגיה, ההי-טק וה-IT, וכותרת יחסי ציבור, המתמחה בלקוחות במגזר העסקי, בדגש על חברות גלובליות וחברות טכנולוגיה, ממזגות את פעילויותיהן.
לאחר המיזוג ישמש אורן בסון, מנכ"ל ומייסד אולמדיה מנכ"ל הפעילות הממוזגת ויורם ברוש, מנכ"ל ובעלים של כותרת יהיה יועץ אסטרטגי ללקוחות החברה. לאחר איחוד הפעילויות תמשיך החברה הממוזגת לפעול תחת קורת גג אחת ובמשאבים מאוחדים, תוך שימור המותגים אולמדיה וכותרת כמותגים בנפרד. בגוף המאוחד יועסקו 12 עובדים.
קבוצת כותרת, מחברות יחסי הציבור הגדולות והותיקות בישראל, הוקמה בשנת 1986. מתחילת דרכה התמקדה בתחום העסקי, בדגש על חברות גלובליות הפועלות בישראל כמו גם חברות ישראליות הפועלות בשוק המקומי ובשווקי יצוא. בין לקוחותיה: בוסטון קונסלטינג גרופ BCG)), מעבדת סאפ וסאפ ישראל, CSR, ווב 3, מייפל, סטוקטון, Amazon Web Services, נוקיה סימנס, מכון ראנד ((RAND Corporation ועוד.
אולמדיה העוסקת בתחום יחסי הציבור והניו מדיה, הוקמה לפני כ-11 שנים על ידי אורן בסון. החברה מתמחה בייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור במדיה מסורתית וניו מדיה לחברות גלובליות וישראליות, ייעוץ תדמיתי ואסטרטגי, תקשורת שיווקית ועוד. יוזכר כי לפני כ-3.5 שנים ביצעה אולמדיה מיזוג דומה עם חברת דורן תקשורת, אחת מחברות יחסי הציבור הותיקות בישראל, אשר הוקמה בשנת 1988. בין לקוחות אולמדיה: מטריקס, לנובו, דאסו סיסטמס, קספרסקי, סרגון, ווינד ריבר, דאסו סיסטמס, לנדא לאבס, קונדואיט, רד האט, חילן, ג'ון ברייס הדרכה, מוגובי, קמינריו, ועוד.
"איחוד פעילות שתי החברות יוצר אחת החברות הגדולות והמקצועיות ביותר בישראל בעולמות של לקוחות גלובליים, חברות טכנולוגיה, היי-טק, סטארט אפים והון סיכון, IT, חברות ייעוץ ועוד", אומר אורן בסון, מנכ"ל אולמדיה. "לאורך שנים רבות פעלו כותרת ואולמדיה בתחומים מאוד דומים. כאשר פעילויות שתי החברות מתמזגות, היתרון עבור לקוחותינו, הן בידע והניסיון והן בקשר עם התקשורת, יילך ויגדל. אנו נמצאים בימים אלו בעיצומו של תהליך חיזוק הפעילות במדיה הדיגיטלית ורשתות חברתיות. אנו מנצלים את ההיכרות המעמיקה שלנו עם המטרות של הלקוחות ופעילותן מאפשר לנו לממש את היעדים במדיה החברתית ובמדיה הדיגיטלית במתודולוגיה המתאימה לערוצים הללו".
יורם ברוש, מנכ"ל כותרת: "אחרי 27 שנים מאז הקמת כותרת על ידי שותפי ניסו כהן ז"ל והפיכתה לאחד המותגים המובילים בישראל בתחום יחסי הציבור למגזר העסקי בכלל, חברות טכנולוגיה וחברות גלובליות בכלל, החלטנו לעשות את הצעד הבא לקידום פעילות החברה וסל שירותיה. מצאנו באולמדיה ובצוות החברה DNA דומה מאוד לזה שבכותרת. לקוחות אולמדיה וכותרת ייהנו מצוות מקצועי, מנוסה ואנרגטי עם קשרים ענפים בעיקר עם העיתונות העסקית בישראל".
- 3.דנה ודודידו 29/10/2013 07:57הגב לתגובה זואולמדיה זה משרד שקיים רק במדיות נחותות כמו הדיילי מיילי. הם לא קיימים בשום מדיה אחרת ומשאירים אחריהם עאות לקוחות מאוכזבים. לגבי כותרת...מהמשרד הזה נשאר רק שם יפה ואתר נחמד באנגלית...מעבר לכך...כלום..
- 2.פאנטה 28/10/2013 09:29הגב לתגובה זושני משרדים לא רלוונטים שיעלמו בקרוב
- 1.ברגע שניסו נפטר-הכל נגמר בכותרת. עצוב מאוד.. (ל"ת)דנה 27/10/2013 13:12הגב לתגובה זו
- ברגע שיורם ברוש הגיע- הכל נגמר בכותרת... (ל"ת)אחד שיודע 01/11/2013 17:36הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.