X פקטור בר רפאלי
צילום: מסך
TV

ראש בראש עם 'הכוכב הבא': הזכיינית 'רשת' תעלה את 'X פקטור' בשבוע הבא

עוד ריאליטי מוזיקלי מצטרף לרשימה, והפעם הפורמט של סיימון קאוול בהנחיית הטופ-מודל בר רפאלי. עפ"י הערכות, יושקעו בכל פרק כמיליון ש'. צפו בסרטון
אלכסנדר כץ | (1)

בעיצומה של הכוכב הבא של קשת, הזכיינית רשת נכנסת לזירה עם ריאליטי מוזיקלי חדש. הזכיינית הציגה היום (יום א') בבוקר את Xפקטור, שתעלה לאוויר ב-26 באוקטובר. את התכנית תנחה בר רפאלי, והשופטים הם עברי לידר, שירי מימון, רמי פורטיס ומשה פרץ.

על פי הערכות, יושקעו בתכנית כ-25 מיליון שקלים, שהם כמיליון שקלים בפרק. במסגרת התכנית, יחפשו השופטים את התגלית הבאה של תעשיית המוזיקה. מדובר על פורמט שפיתחו חברת סייקו של סיימון קאוול, וסוני מיוזיק, ועלה לאוויר לראשונה באנגליה ב-2004. ישראל תהיה המדינה ה-45 בה משודרת התכנית. את התכנית מפיקה אבוט המאירי, העורך הראשי הוא יוסי אליאס, והעורכות הן רונה רום ומיטל קאין.

הפורמט בנוי מ-4 קטגוריות: בנים, בנות, בוגרים (27 ומעלה) ולהקות. הקטגוריה הייחודית ל-'X פקטור' הלהקות, שיכולה לכלול החל מזוגות ועד לקבוצות גדולות יותר של חברים. הלהקות יכולות להגיע לאודישנים בנפרד והן יכולות להיות מורכבות על ידי השופטים בשלבים מאוחרים יותר.

התכנית בנויה מ-4 שלבים: אודישנים מול שופטים וקהל, מחנה אימונים, בתי השופטים ושלב השידורים החיים. לשלב האודישנים הגיעו למעלה מ-6,000 איש מהם נבחרו 160 מתמודדים.

בהמשך 80 עוברים לשלב מחנה האימונים, מתוכם ימשיכו 40 למשימה הבאה, ו-20 יעברו לשלב בתי השופטים. בשלב זה 5 מתמודדי הקטגוריה יתארחו אצל השופט בבית שבו בחר לארח אותם. שלב השידורים החיים יכלול 12 מתמודדים מ-4 הקטגוריות, שיופיעו בהיכל 'מקסידום' בגני התערוכה בתל אביב המונה כ-1,000 מקומות ישיבה. הזוכה יגרוף חוזה הקלטות ב'ארומה מיוזיק' ובחוזה ניהול טאלנט.

צוות 'X פקטור' (צילום: טל גבעוני)

התחרות בתחום המוזיקלי לא תהיה היחידה על המסך. כפי שפורסם באייס, ב'קשת' מתכננים להעלות לאוויר את מאסטר-שף VIP במקביל לעליית משחקי השף של 'רשת'.

בעוד 'משחקי השף' צפויה לצאת לצילומים בחודש הקרוב, 'מאסטר-שף' כברצולמה לפני כשנה, ובזכיינית מחכים רק למועד הטוב מבחינתם לשדרה - כנראה באותו זמן ש'רשת' תעלה ריאליטי גסטרונומי.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    צלוחלטעחעעוכןכועט3רט 14/08/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    ליצמטר1קשסס
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.