קריאייטיב בתוך הקופסא: השקת סיאט ליאון עם The Box במקום אדלר חומסקי
יש מי שמגדיר את זה כהחלטה פוליטית שנועדה לרצות גורם מסוים, בהסכמה והבנה מצד אדלר חומסקי, ויש מי שרואה זאת כפתרון קריאיטיבי מנצח של The Box שהצליח להרשים את מנהל חטיבת סיאט מבית צ'מפיון עד שזכה וקיבל לידיו את תקציב ההשקה של דגם הליאון של מותג הרכב סיאט.
נדמה שמאז ימיו במקאן אריקסון שי גורן לא מצא את עצמו ראש בראש מול אדלר חומסקי, וכעת הוא מעניק להם חומר למחשבה. למרות שבכירי צ'מפיון מציינים באופן חד משמעי כי תקציב הפרסום של סיאט לא בדרך לעזוב את אדלר חומסקי ומדובר רק בפעילות נקודתית ובמשימה חד פעמית, עדיין, אובדן קמפיין של השקה אסטרטגית ומשעותית מבית צ'מפיון אינה דבר של מה בכך. יתרה מזאת, העובדה שגורן ו-The Box מטפלים בתקציב מפקידה את רכש המדיה בידי יוניברסל מקאן באמצעותה קונה The Box על חשבון חברת המדיה של אדלר חומסקי מדיה-קום.
היום (יום ד') יעלה קמפיין ההשקה לאוויר שלטובתו גייס The Box את היוצר והמפיק קותימן (אופיר קותיאל), הבמאי גל מוג'ה ובגזרת הפרסום אריאל פרידן מבית פרדיסו. הרעיון במסגרת הקונספט של The Beat Goes On - המלווה את המותג ליאון, כולל הפקת קטע מוסיקה אלקטרוני שמבוסס כולו על הסאונד והצלים שמופקים תוך כדי שימוש בפיצ'רים של הרכב.
קמפיין ההשקה הוא הגדול והמושקע ביותר של חטיבת סיאט השנה ויעמוד במונחי יפעת בקרת פרסום על כ-7 מיליון שקלים.
בקבוצת צ'מפיון מתייחסים לעבודה עם The Box ואומרים לאייס: "חברת צ'מפיון מוטורס נמצאת במערכת קשרים ארוכת שנים עם משרד הפרסום אדלר חומסקי לשביעות רצונה בכלל ובחטיבת סיאט בפרט. מותג סיאט עובר מהפכה בשנים האחרונות עם הוספת מספר רב של דגמים חדשים וצמיחה של מאות אחוזים במספרי המסירות מדי שנה. בהמשך לכך משיקה בימים אלו בקמפיין ייחודי את סיאט לאון החדשה, המשפחתית הספורטיבית. פעילות זו בוצעה באופן חד פעמי בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום THE BOX AD . מלבד פרויקט זה, מנוהלת כל פעילות הפרסום והמדיה של סיאט על ידי אדלר חומסקי, המקיים בימים אלו קמפיין לדגם האביזה, כשבתכנון עוד מספר פרויקטים עתידיים".
- 21.THE BOX עושים יופי של עבודה (ל"ת)ארט דיירקטור 05/10/2013 10:13הגב לתגובה זו
- 20.אמיר גונן 04/10/2013 11:36הגב לתגובה זולא סרטון מועמד פרסים אבל בכל זאת הרבה יותר טוב ממרבית סרטוני הפרסומת לרכב שעלו כאן לאחרונה.
- 19.קמפיינר 04/10/2013 11:26הגב לתגובה זופתאום מישהו מראה להם איך עובדים נכון. GREY - מאחוריכם!
- 18.אני לא כמו כולם 04/10/2013 10:11הגב לתגובה זועם כל הכבוד, מותגים חייבים להתחדש כל הזמן ואי אפשר להיתקע עם אותו משרד לאורך זמן כי זה ניכר ברמת ההשקעה והקריאטביות. לא התעלפתי בלשון המעטה מהקמפיין שאדלר עשו לפולקסווגן גולף וזה המותג הכי חשוב של צ'מפיון, כך שאפשר להבין למה מחפשים שם כיוונים חדשים.
- 17.קולגה, לא קונקורנט 04/10/2013 09:13הגב לתגובה זועצם העובדה שמדברים על זה כבר מוכיחה כי מולא בהצלחה החוק הראשון בפרסום. שי גורן לא צריך הוכחות ליכולת שלו ואם הלאון נראית בכל פינה בכל מדיה אפשרית כנראה שבכל זאת (ובניגוד לדעתם של כמה מגיבים שתולים) נעשית עבודה טובה בקמפיין.
- 16.מעתיקנים 03/10/2013 15:39הגב לתגובה זואיכס. גועל נפש. איך בצורה גלויה ובלי טיפת בושה הם פשוט מעתיקים בצורה כל כך בוטה. מזעזע ומגעיל. אתם עושים שם רע לענף הזה. שי גורן תתבייש.
- https://www.youtube.com/watch?v=rufQ4_IfxbU (ל"ת)אל תעתיק 03/10/2013 16:07הגב לתגובה זו
- 15.תקציבאית זוטרה 03/10/2013 11:54הגב לתגובה זויש המון ביצועיים הרבה יותר טובים עם הרעיון הזה. יצא להם עוד פרסומת באנלית מאשר קליפ מוסיקלי אמיתי ומגניב
- 14.יואב 03/10/2013 10:11הגב לתגובה זוחבל שלא בדקתם קשרים משפחתיים של חלק מהשחקנים בסיפור. אין כל קשר למקצועיות....
- 13.מוכשרים? 02/10/2013 19:52הגב לתגובה זומוכשרים בלגנוב בלי בושה סרט של VW אחד לאחד. (כמובן שהסרט המקורי פי 100 יותר טוב). תתבישו לכם!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=_56vWaaCxjg
- 12.מפרגנת 02/10/2013 19:03הגב לתגובה זומשמח לשמוע שיש שם לקוחות שהקריאייטיב והאסטרטגיה עוד משנים להם משהו, אבל מאיפה המגיבים המחמיאים או המלעיזים יודעים להלל או לקטול את הסרטון? הבנתי שהקמפיין בכלל טרם עלה לאויר :-))
- 11.מתחרה של אדלר 02/10/2013 18:42הגב לתגובה זואדלר משרד מצוין עם אנשי קריאטיב מעולים
- 10.טיק טיק. לא זוכר איך האוטו נראה. טיק טיק (ל"ת)פאנקי 02/10/2013 18:38הגב לתגובה זו
- 9.מנוע חיפוש 02/10/2013 18:21הגב לתגובה זויש סרט בדיוק כזה, אחד לאחד של הונדה שאומר: ״ כמה טוב שדברים קטנים פשוט פועלים״ אבל הבימוי והצלילים פשוט אותו דבר
- 8.אחד מהתעשייה 02/10/2013 18:17הגב לתגובה זוכל עקיצה של הלווייתנים השמנים והשבעים האלה - מבורכת! כמו שאני מכיר את הדברים האלה, זה בדרך לפרידה בין אדלר לצ'מפיונס...
- 7.מזכיר את הפרסומות בתקופה שטלעד הייתה זכיינית (ל"ת)סוסיתא 02/10/2013 17:43הגב לתגובה זו
- 6.שי גורן - אתה תותח 02/10/2013 17:35הגב לתגובה זואין מה לעשות, מי שגדל במקאן אריקסון והפך להיות משנה למנכ"ל במקאן- לא יכול להיות פחות מתותח על. אדלר חומסקי - לא נורא - אוהבים אותכם.
- 5.אייל חוצקי 02/10/2013 17:28הגב לתגובה זוהפסדתי להם בכבוד. אחלה סרט
- 4.איתן 02/10/2013 17:14הגב לתגובה זוהם כבר בטוחים שצ'מפיון בכיס שלהם שנים ועושים להם דברים שגרתיים ומשעממים, אז משרד קטן יכול להפתיע ולקחת תקציב ומגיע להם
- 3.איתן 02/10/2013 16:51הגב לתגובה זוכל הכבוד להם ובהצלחה!!!
- 2.מגניב 02/10/2013 16:48הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=sC-ycrad5fk
- ההיסטוריה חוזרת 03/10/2013 16:07הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=rufQ4_IfxbU
- 1.קקי של סרט 02/10/2013 16:38הגב לתגובה זומה קורה שם? למה יש מדפסת תלת מימד????
- זה כל הטוויסט! רואים שלא הבנת! (גם אני לא ממש (ל"ת)אבי פרינט 02/10/2013 18:00הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
