לתת באהבה 2013 קשת שני כהן רועי בר נתן
צילום: צילום מסך קשת ערוץ 2
רייטינג

לא צחוקים בלי 'האח הגדול': 'קשת' מתקשה לחצות את רף 20 נק' הרייטינג

המשדר 'לתת באהבה' קיבל 19.9% ויום לפני כן השעשועון החדש של ארז טל הסתפק ב-19.2%, רחוק מנתוני 'האח הגדול' שנשקו לא אחת לרף 40 האחוזים
אלכסנדר כץ | (2)

ערב שני ברציפות שקשת לא מצליחה לחצות את רף 20 נקודות הרייטינג, בעידן פוסט 'האח הגדול'. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי משדר ההתנדבות 'לתת באהבה' (קשת, ערוץ 2) בהגשת רועי בר-נתן ושני כהן רשם 19.9% בלבד. מנגד, סרט הדוקו ילד מזוודה (ערוץ 10) הניב 7.1%.

גם בשבוע השני לשידורה, לא מצליחה התכנית 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) להשאיר חותם או לרשום נתוני צפייה גבוהים, והסתפקה אתמול ב-8.6%. 'פרופיל 64' (ערוץ 10) קיבלה 5.7%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 5%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 8.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 7.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.8%, שיא מאז אפריל השנה.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.2%, חזקה יותר מ'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.6%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 20.9%, מול 'חדשות 10' שרשמה 9.3% ונראה כי היא נמצאת באיזושהי מגמת התאוששות. 'מבט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-4.3%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אסף 03/09/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    חג שמח!
  • 1.
    טל 03/09/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    בתור גוף המדיה ותוכן הכי חזק היום ובעל ההשפעה הכי משמעותית על השיח הציבורי. אתם בוחרים לייצר רק זבל רק תכנים שמנוונים את העם הזה. הגיע הזמן שתייצרו תמהיל שוווה ולהתחיל לגלות קצת יותר אחריות על השיח הציבורי . ולא יום אחרי שיורדים מהאח הגדול להתחיל מיד עוד שעשועון ריאלטי עם ארז טל.. ודרך אגב העונה של האח הגדול השנה הייתה גרוווועה .. (כן אני רואה גם אח גדול אבל לא רק)
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.