לתת באהבה 2013 קשת שני כהן רועי בר נתן
צילום: צילום מסך קשת ערוץ 2
רייטינג

לא צחוקים בלי 'האח הגדול': 'קשת' מתקשה לחצות את רף 20 נק' הרייטינג

המשדר 'לתת באהבה' קיבל 19.9% ויום לפני כן השעשועון החדש של ארז טל הסתפק ב-19.2%, רחוק מנתוני 'האח הגדול' שנשקו לא אחת לרף 40 האחוזים
אלכסנדר כץ | (2)

ערב שני ברציפות שקשת לא מצליחה לחצות את רף 20 נקודות הרייטינג, בעידן פוסט 'האח הגדול'. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי משדר ההתנדבות 'לתת באהבה' (קשת, ערוץ 2) בהגשת רועי בר-נתן ושני כהן רשם 19.9% בלבד. מנגד, סרט הדוקו ילד מזוודה (ערוץ 10) הניב 7.1%.

גם בשבוע השני לשידורה, לא מצליחה התכנית 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) להשאיר חותם או לרשום נתוני צפייה גבוהים, והסתפקה אתמול ב-8.6%. 'פרופיל 64' (ערוץ 10) קיבלה 5.7%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 5%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 8.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 7.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.8%, שיא מאז אפריל השנה.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.2%, חזקה יותר מ'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.6%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 20.9%, מול 'חדשות 10' שרשמה 9.3% ונראה כי היא נמצאת באיזושהי מגמת התאוששות. 'מבט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-4.3%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אסף 03/09/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    חג שמח!
  • 1.
    טל 03/09/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    בתור גוף המדיה ותוכן הכי חזק היום ובעל ההשפעה הכי משמעותית על השיח הציבורי. אתם בוחרים לייצר רק זבל רק תכנים שמנוונים את העם הזה. הגיע הזמן שתייצרו תמהיל שוווה ולהתחיל לגלות קצת יותר אחריות על השיח הציבורי . ולא יום אחרי שיורדים מהאח הגדול להתחיל מיד עוד שעשועון ריאלטי עם ארז טל.. ודרך אגב העונה של האח הגדול השנה הייתה גרוווועה .. (כן אני רואה גם אח גדול אבל לא רק)
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.