לא צחוקים בלי 'האח הגדול': 'קשת' מתקשה לחצות את רף 20 נק' הרייטינג
ערב שני ברציפות שקשת לא מצליחה לחצות את רף 20 נקודות הרייטינג, בעידן פוסט 'האח הגדול'. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי משדר ההתנדבות 'לתת באהבה' (קשת, ערוץ 2) בהגשת רועי בר-נתן ושני כהן רשם 19.9% בלבד. מנגד, סרט הדוקו ילד מזוודה (ערוץ 10) הניב 7.1%.
גם בשבוע השני לשידורה, לא מצליחה התכנית 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) להשאיר חותם או לרשום נתוני צפייה גבוהים, והסתפקה אתמול ב-8.6%. 'פרופיל 64' (ערוץ 10) קיבלה 5.7%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 5%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 8.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 7.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.8%, שיא מאז אפריל השנה.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.2%, חזקה יותר מ'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 20.9%, מול 'חדשות 10' שרשמה 9.3% ונראה כי היא נמצאת באיזושהי מגמת התאוששות. 'מבט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-4.3%.
- 2.אסף 03/09/2013 10:06הגב לתגובה זוחג שמח!
- 1.טל 03/09/2013 09:54הגב לתגובה זובתור גוף המדיה ותוכן הכי חזק היום ובעל ההשפעה הכי משמעותית על השיח הציבורי. אתם בוחרים לייצר רק זבל רק תכנים שמנוונים את העם הזה. הגיע הזמן שתייצרו תמהיל שוווה ולהתחיל לגלות קצת יותר אחריות על השיח הציבורי . ולא יום אחרי שיורדים מהאח הגדול להתחיל מיד עוד שעשועון ריאלטי עם ארז טל.. ודרך אגב העונה של האח הגדול השנה הייתה גרוווועה .. (כן אני רואה גם אח גדול אבל לא רק)
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
