מי בכלל צריך אינסטגרם: Ray-Ban הפך את הרכבות בבלגיה לפילטרים נעים

מותג המשקפיים ממשיך בקו ה-No Filter שלו ומציג קמפיין חדש ומקורי במסגרתו הפכו חלונות הרכבות בבלגיה לעדשות משקפיים בצבעים
משה בנימין |

עליית קרנה של אינסטגרם ברחבי העולם מעניקה לאנשי הפרסום שמטפלים במותג המשקפיים Ray-Ban, לא מעט הזדמנויות לקמפיינים מקוריים סביב נושא הפילטרים. המהלך האחרון של המותג, כמו קודמיו, נועד להזכיר לקהל הרחב מי היו הראשונים להציג להם את החיים שסובבים אותם מבעד לפילטרים צבעוניים.

במהלך שנקרא No Filter - Just Ray-Ban טוען המותג ש"הפילטרים החדשים ביותר בעולם שיתוף התמונות הם למעשה בכלל לא פילטרים". לשם כך מותג אחד מקווי הרכבת בבלגיה כרכבת Ray-Ban, שהציגה חווית נסיעה "צבעונית" בין הערים המובילות בבלגיה, זאת כאשר חלונות הרכבת הרגילים הפכו לחלונות שמדמים את עדשות המשקפיים של Ray-Ban.

כך למעשה הנוסעים השקיפו על רחובות אנטוורפון וגנט מבעד לפילטרים של Ray-Ban. כל שעליהם לעשות הוא לצלם במצלמת האייפון, או כל מצלמה אחרת כדי לקבל תמונה באפקט אינסטגרם וינטאג'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.