בעקבות הקפאת הרפורמה: עיתונאי רשות השידור יפגינו מחר נגד שר האוצר לפיד

ועדים ברשות טוענים כי "מתוך דאגה עמוקה למקום העבודה, נצא להפגין במחאה על הרעיון של סגירת הרשות". העבודה ברשות תופסק למשך 3 שעות
אלכסנדר כץ | (7)

עיתונאי רשות השידור יפגינו מול משרד האוצר מחר (יום ב') במחאה על - כך לטענת העיתונאים - כוונת שר האוצר יאיר לפיד והשר הממונה על רשות השידור, גלעד ארדן, לסגור את רשות השידור. 2 השרים החליטו לאחרונה להקפיא את הרפורמה ברשות, מה שהוביל גם לתכנית חירום אותה יזם יו"ר הרשות אמיר גילת.

ההפגנה היא שלב ראשון במספר פעולות מחאה שיבצעו העיתונאים נגד הקפאת הרפורמה והקולות לסגירת הרשות, והעיתונאים אף מציינים כי בכוונתם לנקות בצעדים משפטיים.

מי שאחרי על ההפגנה הם ועד עיתונות הפקה בטלוויזיה יחד עם ועד עיתונות הפקה ברדיו תל אביב ו-ועד עיתונות הפקה ברדיו בירושלים, שהחליטו "מתוך דאגה עמוקה למקום עבודתם ולפרנסתם של העובדים - לצאת ולהפגין במחאה על הרעיון של סגירת רשות השידור". במקביל להפגנה מחר ב-13:00, תופסק העבודה ברשות בין 12:00 ל-15:00.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    כל זמן שיש אגרה- אני נגד רשות השידור (ל"ת)
    חיים 12/08/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחראי ולא אחרי / לנקוט ולא לנקות (ל"ת)
    עברית 11/08/2013 22:10
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אמציה 11/08/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    כל זמן שמכריחים אותי לשלם אגרה ללא ביקורת ציבורית של ממש- אני מוכן לותר על כל העסקא.
  • 3.
    צעד ראשון 11/08/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    אם כוונת ארדן ולפיד הייתה אמיתית וראויה, דבר ראשון הם היו מדיחים את ההנהלה הכושלת והמושחתת. כנראה שכוונותיהם אינן לתקן עיוות. כמו בימי בראל, כך גם שליחיו היום - הביאו את השחיתות לשיאים בלתי נסבלים. הפעם יש לדאוג שהזליגים יעמדו לדין !
  • 2.
    רוני 11/08/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    כמעת בכל סוג של תוכניות ובעיקר בתחומי האומנות התרבות והדוקומנטרי התוכניות של ערוץ 1 הן הטובות ביותר!
  • 1.
    עיתונאי ברשות 11/08/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    בכל הפגנה כזאת חייבת לצאת גם קריאה להדיח את ההנהלה המושחתת, אחרת זה ייראה כאילו ההנהלה הזמינה את ההפגנות האלה.
  • עובד 11/08/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    זה ברור וידוע שחלק גדול מפעולות הועדים הם בהשראה והכוונה של ההנהלה בראשות יוני בן מנחם ובדחיפה של זליג .הרי הם אלה שבחרו בראש ועד הנסה בטלויזיה לתפקיד ניהולי .כך גם ברדיו ובועדים אחרים ברשות .הם מסיתים נגד גילת ונגד השר ארדן שהוא עבורם אויב העובדים .צעד ראשון שיש לעשות הוא להדיח את ההנהלה הזאת ,זה בסמכותו וביכולתו של הוועד המנהל .אחרת,שום תכנית הבראה לא תעזור לרשות השידור .
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״