עם הפנים לחוץ: חברת 'דורי מדיה' תפיץ בבלעדיות את תכני ערוץ 10 בחו"ל

החברה שמפיקה ערוצים בישראל ובחו"ל ומפיצה תכנים ברחבי העולם, תפיץ פורמטים של ערוץ 10 למעט אלו שכבר מופצים ע"י אחרים, בהם 'ארמוזה'
אלכסנדר כץ | (1)

'דורי מדיה' תהיה אחראית בבלעדיות על הפצת כל התכנים של ערוץ 10 ברחבי העולם. בין הצדדים נחתם לאחרונה הסכם, על פיו היא זו שתפיץ את כל הפורמטים שמצויים בבעלות בלעדית של הערוץ, לא כולל אלו שכבר מופצים על ידי מפיצים אחרים, בהם ארמוזה פורמטס.

'דורי' מפעילה את ערוצי ויוה בישראל וערוצים בדרום אמריקה. כמו כן היא מפיקה סדרות ומשמשת גם כמפיצת תכנים. ההצלחה האחרונה שללה היא למשל השעשועון SMART FACE אותו יצר עודד מנשה, שעלה לפני מספר חודשים בערוץ הספרדי CANAL CUATRO. הוא משודר גם בארגנטינה ועוד יותר מ-30 אופציות נמכרו להפקה.

ההצלחה הגדולה ביותר של החברה היא סדרת הילדים 'חצויה' שנמכרה לעשרות ערוצים ברחבי העולם, לצד סדרת הילדים 'גאליס' שנמכרה לטריטוריות שונות בעולם. סדרה אחרת ומאד מוכרת היא 'בטיפול' שזוכה להצלחה בדרום אמריקה לאחר ששודרה בהצלחה בארה"ב.

מערוץ 10 נמסר: "אנחנו רואים חשיבות גדולה בהפצה של פורמטים ישראליים בזירה הבינ"ל. אנחנו גאים בביקוש הרב שישנו בשווקים הבינ"ל לתכניות ערוץ 10, דוגמת 'מתי נתנשק', 'בטבעת זו', 'בני ערובה' והשעשועון 'לעוף על המיליון', ואנחנו שמחים על כך שפעילות המכירות הבינ"ל מאפשרת ליוצרים ולמפיקים השותפים איתנו לראות ברכה נוספת לעמלם".

נשיא ומנכ"ל דורי מדיה נדב פלטי, מסר היום כי "מדובר בהסכם אסטרטגי מהמעלה הראשונה, וזאת לאור השינויים הגדולים שעוברים על שוק המדיה הישראלי".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ביקוש לתכניות ערוץ 10? איפה? בכווית? (ל"ת)
    אסף 11/03/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.