מטורף: גמר 'מאסטר שף' זכה לרייטינג שיא כל הזמנים - בפיק עמד על 52.3%
שיא רייטינג נרשם אמש (יום ג') בגמר העונה השלישית של 'מאסטר שף'. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של 'קשת' קיבלה 46.6%, שיא לתכנית גמר מאז תחילת המדידה בשנת 1999.
נקודת הפיק בגמר 'מאסטר שף', בזמן ההכרזה על תום פרנץ כזוכה - לאחר שגבר על ג'קי אזולאי וסלמה פיומי, רשמה לא פחות מ-52.3%. מבחינת רייטינג, מדובר לתכנית השנייה הכי נצפית מתחילת המדידה, לאחר אירווזיון 1999 שהתקיים בבנייני האומה בירושלים.
'בערוץ 10 הרימו ידיים, והסתפקו בפירורי רייטינג: שידור חוזר של 'החברים של נאור' קיבל 4.9%, ו'מחוץ לחוק' עם 2.8% בלבד. 'היום שהיה' קיבלה 3%, 'לילה כלכלי' עם 4.8%, ו'צינור לילה' רשמה 4.9%.
מי שנהנתה שוב מנתוני הצפייה המטורפים של 'מאסטר', היא 'אנשים' (קשת, ערוץ 2), שהניבה 24.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12.85, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 17.2% גבוהים במיוחד. ממול, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 8.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם רייטינג גבוה של 27.6%, מול 'חדשות 10' עם 8.5% בלבד, 'מבט' (ערוץ 1) עם 4%.
- 6.ee 31/01/2013 10:02הגב לתגובה זומלפני 3 שנים כל תוכנית התחילה לקבל 40 אחוז ומעלה.
- 5.גיקי חבל שאת לא זכית (ל"ת)אושר 30/01/2013 11:34הגב לתגובה זו
- 4.דאס איז גוד יאההה (ל"ת)חסוי 30/01/2013 11:12הגב לתגובה זו
- 3.חי במינוס 30/01/2013 09:58הגב לתגובה זולחם ושעשועים. בישולים ורכילות. היידה רומי.
- 2.שגיא 30/01/2013 09:46הגב לתגובה זותילמד מאבי לוי הזוכה לפנך ..הפחידו אותו הרבה שפים ויועצים והוא כמו ענק פתח מיסעדה והצליח בגדול גם אחרי שנה המיסעדה שלו עובדת יפה ומשגשת אל תקשיב לאף אחד רק לעצמך האוכל הגרמני הוא להיט בכול העולם אנשים מחפשים מיסעדות גרמניות !!. נ.ב עים לאינה מהשנה ה1 היה בייצים היא היתה פותחת עים אביבה מיסעדה והם היו להיט אבל הם פחדו ואיבדו מומנטום למרות שלא שכחו אותם.
- 1.איך אפשר לראות את הדבר הזה??? (ל"ת)רינת 30/01/2013 09:34הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.