מטורף: גמר 'מאסטר שף' זכה לרייטינג שיא כל הזמנים - בפיק עמד על 52.3%
שיא רייטינג נרשם אמש (יום ג') בגמר העונה השלישית של 'מאסטר שף'. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של 'קשת' קיבלה 46.6%, שיא לתכנית גמר מאז תחילת המדידה בשנת 1999.
נקודת הפיק בגמר 'מאסטר שף', בזמן ההכרזה על תום פרנץ כזוכה - לאחר שגבר על ג'קי אזולאי וסלמה פיומי, רשמה לא פחות מ-52.3%. מבחינת רייטינג, מדובר לתכנית השנייה הכי נצפית מתחילת המדידה, לאחר אירווזיון 1999 שהתקיים בבנייני האומה בירושלים.
'בערוץ 10 הרימו ידיים, והסתפקו בפירורי רייטינג: שידור חוזר של 'החברים של נאור' קיבל 4.9%, ו'מחוץ לחוק' עם 2.8% בלבד. 'היום שהיה' קיבלה 3%, 'לילה כלכלי' עם 4.8%, ו'צינור לילה' רשמה 4.9%.
מי שנהנתה שוב מנתוני הצפייה המטורפים של 'מאסטר', היא 'אנשים' (קשת, ערוץ 2), שהניבה 24.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12.85, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 17.2% גבוהים במיוחד. ממול, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 8.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם רייטינג גבוה של 27.6%, מול 'חדשות 10' עם 8.5% בלבד, 'מבט' (ערוץ 1) עם 4%.
- 6.ee 31/01/2013 10:02הגב לתגובה זומלפני 3 שנים כל תוכנית התחילה לקבל 40 אחוז ומעלה.
- 5.גיקי חבל שאת לא זכית (ל"ת)אושר 30/01/2013 11:34הגב לתגובה זו
- 4.דאס איז גוד יאההה (ל"ת)חסוי 30/01/2013 11:12הגב לתגובה זו
- 3.חי במינוס 30/01/2013 09:58הגב לתגובה זולחם ושעשועים. בישולים ורכילות. היידה רומי.
- 2.שגיא 30/01/2013 09:46הגב לתגובה זותילמד מאבי לוי הזוכה לפנך ..הפחידו אותו הרבה שפים ויועצים והוא כמו ענק פתח מיסעדה והצליח בגדול גם אחרי שנה המיסעדה שלו עובדת יפה ומשגשת אל תקשיב לאף אחד רק לעצמך האוכל הגרמני הוא להיט בכול העולם אנשים מחפשים מיסעדות גרמניות !!. נ.ב עים לאינה מהשנה ה1 היה בייצים היא היתה פותחת עים אביבה מיסעדה והם היו להיט אבל הם פחדו ואיבדו מומנטום למרות שלא שכחו אותם.
- 1.איך אפשר לראות את הדבר הזה??? (ל"ת)רינת 30/01/2013 09:34הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
