חם, מתחמם, לוהט: 36.2% רייטינג להשקת 'מאסטר שף' - עם כמיליון צופים
ועכשיו רשמית, החורף כאן: ריאליטי הבישולים של קשת 'מאסטר שף' נותן את יריית הפתיחה לעונת שיאי הרייטינג הבאה ועושה את זה בסטייל. פרק ההשקה של העונה השלישית רשם אמש (יום ג') רייטינג של 36.2% - ההשקה הגבוהה ביותר עד עתה. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.
ברגע השיא של התוכנית, באודישן עד הבית רשמה התוכנית רייטינג שיא של 38.7%. ממוצע הצופים עמד אמש על כ-953 אלף. בהשוואה לשנים קודמות: פרק ההשקה של העונה הראשונה זכה ל- 26.2% ו- 568 אלף צופים, ואילו פרק ההשקה של העונה השנייה זכה ל-28.5% ו-689 אלף צופים. וזה לא הכל: 'נקסטר', התשובה של קשת ל'צינור לילה' של ערוץ 10 בהגשת דרור גלוברמן (22:45) ניצלה יפה את המקפצה של "מאסטר שף" והשיגה אמש רייטינג מרשים של 17.1% בפרק ההשקה.
המשדר המקדים לקראת מאסטר שף - 'הדרך אל החלום' השיג רייטינג של 11.8%. 'המקור' (ערוץ 10) עם 6%, 'הכבוד של מרציאנו' (ערוץ 10) עם 2.4%
'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 7.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם %6.3 ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.7%. 'פולישוק' (קשת, ערוץ 2) עם 7.6%.
לפני החדשות:'חמש בערב עם רפי רשף' (ערוץ 10) עם 7.9%, 'לונדון את קירשנבאום' (ערוץ 10) עם 6.2%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 9.2%. 'שש עם' (קשת, ערוץ 2) עם נתון נאה של 12.3%, 'תכנית חסכון' (קשת, ערוץ 2) עם 15.2%.
- 7.דוד 06/11/2012 10:42הגב לתגובה זו.זה לא חדש שאין צנזורה,ותקשורת חופשי כל הדרכים כל הדלתות פתוחים--זה לא היא זה הבוסים שלה,אמרו לה לכי תחפירי כל פינה כל משי אפשר 2.מאחר ותקשורת עוין אלגזירה ועוד התקשורת של כל הערבים,ויתר מדינות שחורות חשוכותגם להם ניתן חופש תחפשו כל דבר כל סקופ מחוץ לבית {וזה ידוע יש מדינות לא מאפשרים כניסה בכאלה שחדרו עד מקומות שהיה אסורה כניסתם} 3.מאחר וישראל מדינה קטנה עברה מאבקים מאוד קשים,ואויב בכל פינה עם הון עדיר ומתוחכם מעשיה של אילנה זו נתפס ומראה ריגול בטחוני משדר לחוץ כל הקלפיםשל המשחק ---- ---אצל בריטים היו מסלקים אחד כזו ולא היו מאפשרים כניסתה-50-שנה ------------------- --מי ומה אחראים בטח יוזמונו לתחקור שימוע,בטחוני ועבירה שנעשתה {יש סמכות לפסול רשיון אפילו סילוק מתכנןן ומעורב{היה חיילת פקוד מרכז}
- 6.אלי הרשקוביץ 01/11/2012 23:31הגב לתגובה זוואולי כדאי להזכיר לכולם שפושט הרגל המפורסם אייל שני השאיר אחריו כמה אנשים רעבים וחשבונות לא משולמים אחרי פשיטת הרגל באוקינוס. מסעדה מגלומנית של מגלומן שהשאיר חובות ענקיים והוא מופיע ברייטיניג הגבוה - אז אולי העם בציון רוצה גנבים בכנסת בממשלה ובטלוויזיה אולי
- 5.01/11/2012 11:42הגב לתגובה זועמוס אטינגר- הפיק תכניות חיים שכאלה, כהפקות פרטיות, שעליהם הוא קיבל הרבה כסף, שהקריטריון היחיד הוא שהמזמין ישלם. עכשיו ערוץ 1 ללא כל ביקורת קונה את התכניות הללו שהופקו להקרנה במעגל סגור במסיבות יום הולדת בעיקר, להקרנה בערוץ הציבורי בפריים טיים. איך קואים לזה- הון שלטון- תקשורת ! לא?
- 4.אייל שני עוד פעם מרוויח רק 6500 שקל לחודש? (ל"ת)אלון 31/10/2012 10:14הגב לתגובה זו
- 3.כל הרייטינג הזה בלוף אחד גדול לא מאמין לכלום (ל"ת)שמעון 31/10/2012 10:14הגב לתגובה זו
- 2.לא פלא זה עם מפגר וכבר מזמן לא עם הספר (ל"ת)אסף 31/10/2012 09:59הגב לתגובה זו
- זה מה שאתה חושב,תהיה גבר קום תעזוב (ל"ת)נועה 01/11/2012 06:46הגב לתגובה זו
- אני קודם אוכל ואחר כך קורא (ל"ת)איתי 01/11/2012 06:44הגב לתגובה זו
- 1.החיים בבועה (לא רק של נדל"ן) (ל"ת)מחפש 31/10/2012 09:52הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.