משרד הפרסום צדר יריב יטפל בתקציב under me של בר רפאלי ודודי בלסר
מותג ההלבשה התחתונה של בר רפאלי ודודי בלסר -
רפאלי ובלסר המשמשים כשותפים המובילים ומייסדי המותג קיימו פגישות עם מספר משרדי פרסום בסדר גודל בינוני לפני שבחרו בצדר יריב. השוק המרכזי אליו מכוון המותג הוא האמריקאי, במטרה לייצר פעילות בינלאומית. במהלך השבועות האחרונים צולם קמפיין שיעלה לאוויר בניו יורק, במהלך תוכנית הלייף סטייל Brad Brad World. יוזכר כי החברה פועלת רבות בעולם הרשתות החברתיות והפרסום הויראלי, באמצעות יצירת סרטים בכיכובה של רפאלי.
רווית עובדיה מנכ"לית ושותפה ב-zeya digital: "אנחנו מאוד נרגשים לקבל את הטיפול במותג לידינו, מדובר בצוות של אנשים מאוד מוכשרים שעשו עד עכשיו עבודה מצוינת ברשת, התפקיד שלנו הוא לקחת את העבודה הזאת קדימה ולמנף את המותג הזה עוד יותר ולסייע לייצר מכירות אמיתיות ברשת ואף מחוצה לה. זה מותג שזקוק לשילוב בין משרד פרסום עם יכולות מיתוג וקריאטיב חזקות, לזרוע דיגיטאלית מקצועית".
דודי בלסר מבעלי החברה: "המותג הגיע לשלב שבו אנחנו זקוקים לזרוע קריאטיב ודיגיטאל שמבינה את הצרכים שלנו ואת הראש שלנו, ופועלת בזריזות וביעילות. זה מה שיאפשר לנו להתפנות לניהול האסטרטגי של החברה, אני מאמין שיחד נוכל להניע את האתר והמותג שלב אחרי שלב קדימה".
- 5.רון 03/09/2012 18:14הגב לתגובה זואפשר להגיע רחוק. שיהיה בהצלחה לכולם
- 4.יוני ארליך 03/09/2012 15:56הגב לתגובה זויש משרד כזה?
- שיהיה בהצלחה חברים ! (ל"ת)03/09/2012 19:01הגב לתגובה זו
- 3.אהרון עובדיה 03/09/2012 13:30הגב לתגובה זוישר כוח וברכות. רואים מיד שעבודת הצוות שלכם שלובת הזרועות היא העתיד מבטיח והמנוף להצלחה, תמשיכו בסיעור מוחות למנף את העשייה שלכם. "ימותו" הקנאים בהצלחה.
- 2.מפרגנת 03/09/2012 13:01הגב לתגובה זוועושים עבודה בלי פוזות.
- 1.חמומי 03/09/2012 12:44הגב לתגובה זוגדי ואסי גם מוכשרים וגם אחלה אנשים בהצלחה