לאחר 5 שנים: דוברת דואר ישראל מירב לפידות פורשת; מכרז יפורסם בקרוב

בדואר ישראל משמשת הדוברת כחברת הנהלה. לפידות: "החלטתי כי הגיעה העת להמשיך לאתגרים חדשים; גאה להיות חלק מן העשייה של החברה"
משה בנימין | (7)

מירב לפידות, דוברת דואר ישראל הודיעה כי ברצונה לסיים את כהונתה כדוברת הדואר במהלך החודשים הקרובים. לפידות מכהנת בתפקידה למעלה מ-5 שנים. תפקיד הדוברת בדואר ישראל הינו במעמד חברת הנהלה, ובחברה מסבירים כי מכרז לתפקיד יפורסם בימים הקרובים.

לפידות ציינה כי היא בוחנת בימים אלו אפשרויות ותודיע בהמשך על דרכה: "לאחר 5 שנים של עשייה מדהימה החלטתי כי הגיעה העת להמשיך לאתגרים חדשים. אני גאה להיות חלק מן העשייה של חברת דואר ישראל, חברה בפריסה ארצית, למעלה מ- 7000 עובדים ומחזור שנתי של כ-2 מיליארד שקלים. בתקופה זו זכיתי להיות שותפה לתהליכים משמעותיים כמו הטמעת המעבר מרשות הדואר לחברה ממשלתית, שינוי הפוקוס לפעילות על פי מודלים עסקיים בתחרות מלאה, פיתוח שירותים חדשים, הרחבת פעילות בנק הדואר, קידום מוצרים חדשים של השירות הבולאי, פעילות רגולאטורית ענפה ועוד".

לפידות היא בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בן גוריון (בהצטיינות) וסטודנטית ל- MBA במרכז הבינתחומי הרצליה. היא כיהנה בעבר כדוברת במשרד האוצר, יועצת תקשורת במשרד ראש הממשלה וקצינה (רס"ן מיל.) בדובר צה"ל.

מנכ"ל דואר ישראל, חיים אלמוזנינו, ציין כי: "מירב ניהלה את מערך הדוברות של חברת דואר ישראל במקצועיות וסייעה להצעיד את החברה קדימה לעבר אתגריה החדשים. אנו מודים למירב על תרומתה ומחויבותה הרבה לחברה ומאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    לא מבין 14/08/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    מי שמצליח לדחוף אייטמים מופרכים לעיתונים? מי שמהלל את המנכ"ל בזמן שכולם יודעים שמדובר במנהל כושל? אבוי לכשרונות כאלה שגורמים יותר נזק מתועלת
  • 6.
    השקעה של מיליונים 14/08/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    הלכה לפח.
  • 5.
    תל-אביב 14/08/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    מירב היקרה, בהצלחה לאן שתפני. אחד שמכיר ויודע... :-)
  • 4.
    ראובן כראזי 14/08/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
    דוברת מעולה מ קצוענית ומוכשרת ברמות,
  • 3.
    מי זה אלמוזלינו? שושנה ארבלי אלמוזלינו? (ל"ת)
    ירוחם משל 14/08/2012 00:02
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גילה 13/08/2012 21:13
    הגב לתגובה זו
    המון הצלחה
  • 1.
    איך שולחים מסמכים למכרז? (ל"ת)
    13/08/2012 18:09
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.