לאחר 5 שנים: דוברת דואר ישראל מירב לפידות פורשת; מכרז יפורסם בקרוב
מירב לפידות, דוברת דואר ישראל הודיעה כי ברצונה לסיים את כהונתה כדוברת הדואר במהלך החודשים הקרובים. לפידות מכהנת בתפקידה למעלה מ-5 שנים. תפקיד הדוברת בדואר ישראל הינו במעמד חברת הנהלה, ובחברה מסבירים כי מכרז לתפקיד יפורסם בימים הקרובים.
לפידות ציינה כי היא בוחנת בימים אלו אפשרויות ותודיע בהמשך על דרכה: "לאחר 5 שנים של עשייה מדהימה החלטתי כי הגיעה העת להמשיך לאתגרים חדשים. אני גאה להיות חלק מן העשייה של חברת דואר ישראל, חברה בפריסה ארצית, למעלה מ- 7000 עובדים ומחזור שנתי של כ-2 מיליארד שקלים. בתקופה זו זכיתי להיות שותפה לתהליכים משמעותיים כמו הטמעת המעבר מרשות הדואר לחברה ממשלתית, שינוי הפוקוס לפעילות על פי מודלים עסקיים בתחרות מלאה, פיתוח שירותים חדשים, הרחבת פעילות בנק הדואר, קידום מוצרים חדשים של השירות הבולאי, פעילות רגולאטורית ענפה ועוד".
לפידות היא בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בן גוריון (בהצטיינות) וסטודנטית ל- MBA במרכז הבינתחומי הרצליה. היא כיהנה בעבר כדוברת במשרד האוצר, יועצת תקשורת במשרד ראש הממשלה וקצינה (רס"ן מיל.) בדובר צה"ל.
מנכ"ל דואר ישראל, חיים אלמוזנינו, ציין כי: "מירב ניהלה את מערך הדוברות של חברת דואר ישראל במקצועיות וסייעה להצעיד את החברה קדימה לעבר אתגריה החדשים. אנו מודים למירב על תרומתה ומחויבותה הרבה לחברה ומאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה".
- 7.לא מבין 14/08/2012 13:34הגב לתגובה זומי שמצליח לדחוף אייטמים מופרכים לעיתונים? מי שמהלל את המנכ"ל בזמן שכולם יודעים שמדובר במנהל כושל? אבוי לכשרונות כאלה שגורמים יותר נזק מתועלת
- 6.השקעה של מיליונים 14/08/2012 10:40הגב לתגובה זוהלכה לפח.
- 5.תל-אביב 14/08/2012 10:08הגב לתגובה זומירב היקרה, בהצלחה לאן שתפני. אחד שמכיר ויודע... :-)
- 4.ראובן כראזי 14/08/2012 09:32הגב לתגובה זודוברת מעולה מ קצוענית ומוכשרת ברמות,
- 3.מי זה אלמוזלינו? שושנה ארבלי אלמוזלינו? (ל"ת)ירוחם משל 14/08/2012 00:02הגב לתגובה זו
- 2.גילה 13/08/2012 21:13הגב לתגובה זוהמון הצלחה
- 1.איך שולחים מסמכים למכרז? (ל"ת)13/08/2012 18:09הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
