לאחר 5 שנים: דוברת דואר ישראל מירב לפידות פורשת; מכרז יפורסם בקרוב
מירב לפידות, דוברת דואר ישראל הודיעה כי ברצונה לסיים את כהונתה כדוברת הדואר במהלך החודשים הקרובים. לפידות מכהנת בתפקידה למעלה מ-5 שנים. תפקיד הדוברת בדואר ישראל הינו במעמד חברת הנהלה, ובחברה מסבירים כי מכרז לתפקיד יפורסם בימים הקרובים.
לפידות ציינה כי היא בוחנת בימים אלו אפשרויות ותודיע בהמשך על דרכה: "לאחר 5 שנים של עשייה מדהימה החלטתי כי הגיעה העת להמשיך לאתגרים חדשים. אני גאה להיות חלק מן העשייה של חברת דואר ישראל, חברה בפריסה ארצית, למעלה מ- 7000 עובדים ומחזור שנתי של כ-2 מיליארד שקלים. בתקופה זו זכיתי להיות שותפה לתהליכים משמעותיים כמו הטמעת המעבר מרשות הדואר לחברה ממשלתית, שינוי הפוקוס לפעילות על פי מודלים עסקיים בתחרות מלאה, פיתוח שירותים חדשים, הרחבת פעילות בנק הדואר, קידום מוצרים חדשים של השירות הבולאי, פעילות רגולאטורית ענפה ועוד".
לפידות היא בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בן גוריון (בהצטיינות) וסטודנטית ל- MBA במרכז הבינתחומי הרצליה. היא כיהנה בעבר כדוברת במשרד האוצר, יועצת תקשורת במשרד ראש הממשלה וקצינה (רס"ן מיל.) בדובר צה"ל.
מנכ"ל דואר ישראל, חיים אלמוזנינו, ציין כי: "מירב ניהלה את מערך הדוברות של חברת דואר ישראל במקצועיות וסייעה להצעיד את החברה קדימה לעבר אתגריה החדשים. אנו מודים למירב על תרומתה ומחויבותה הרבה לחברה ומאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה".
- 7.לא מבין 14/08/2012 13:34הגב לתגובה זומי שמצליח לדחוף אייטמים מופרכים לעיתונים? מי שמהלל את המנכ"ל בזמן שכולם יודעים שמדובר במנהל כושל? אבוי לכשרונות כאלה שגורמים יותר נזק מתועלת
- 6.השקעה של מיליונים 14/08/2012 10:40הגב לתגובה זוהלכה לפח.
- 5.תל-אביב 14/08/2012 10:08הגב לתגובה זומירב היקרה, בהצלחה לאן שתפני. אחד שמכיר ויודע... :-)
- 4.ראובן כראזי 14/08/2012 09:32הגב לתגובה זודוברת מעולה מ קצוענית ומוכשרת ברמות,
- 3.מי זה אלמוזלינו? שושנה ארבלי אלמוזלינו? (ל"ת)ירוחם משל 14/08/2012 00:02הגב לתגובה זו
- 2.גילה 13/08/2012 21:13הגב לתגובה זוהמון הצלחה
- 1.איך שולחים מסמכים למכרז? (ל"ת)13/08/2012 18:09הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.