דוח רשות השידור לכנסת: צפויה להשקיע השנה בהפקות קנויות כ-117 מיליון שקלים

בדוח שהגישה הרשות, צוין כי עד כה נרכשו הפקות מקומיות ב-12 מיליון ש', מתקיים מו"מ על להפקות ב-46 מיליון, וישנם הליכי קול קורא בעוד 70 מיליון
אלכסנדר כץ | (5)

רשות השידור צפויה לשבור השנה שיא בהשקעה בתוכן מקורי קנוי, בעלות של כ-117 מיליון שקלים. כך עולה מדוח ביניים שהעבירה הרשות לוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה ולוועדת החינוך של הכנסת.

על פי הדוח, בהתאם לסעיף 4 לתוספת לחוק, ההוצאה השנתית של הרשות לרכישת הפקות מקומיות קנויות ל-2012 תעמוד על 15% מתקציב הטלוויזיה לפחות, שהם כ-74 מיליון שקל.

מתחילת השנה ועד 1 ביוני, הרשות התקשרה בהסכמים לרכש הפקות מקומיות קנויות בסך של כ-12.2 מיליון שקלים. כמו כן היא נמצאת בהתקשרות בשלים שונים של מו"מ לרכש הפקות, בהיקף של 45.7 מיליון שקלים. בנוסף, היא פרסמה בתקופה האחרונה הליכי 'קול קורא' לרכישת הפקות מקומיות קנויות בנושאים שונים, בסכום מוערך של כ-70 מיליון שקלים.

יש לציין כי בהתאם לסעיף 5 לתוספת לחוק, מתוך ההוצאה השנתית להפקות מקומיות קנויות, תוציא הרשות למימון רכישה של תכניות סוגה עילית סכום שלא יפחת מ-10% מכלל הכנסות הטלוויזיה, סכום שנאמד בכ-50 מיליון שקלים. עד כה דיווחה הרשות על התקשרויות לרכש כזה בסך של כ-4 מיליון שקלים.

יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, ציין בפנייתו לראשי הוועדה המשותפת, הח"כים אלכס מילר וכרמל שאמה הכהן, כי הפקות המקור הישראליות האמורות המשתקפות מתוך נתוני הדו"ח, "מהוות את הסנונית הראשונה של הרוח החדשה המנשבת ברשות השידור". לדבריו של גילת, "בחודשים הקרובים נתחיל לקטוף את הפירות הראשונים של ההשקעה בהפקות המקור הישראליות בתרבות ובידור, ובהמשך גם בתעודה ובדרמה. אל לוח השידורים יתווספו תכניות איכות, שיבססו את מעמדו של ערוץ 1 ויתנו תמורה הולמת למשלמי האגרה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    המזל של גילת שיש את שאמה ומילר שהוא מורח בשיט (ל"ת)
    גילת היחצן של גילת 18/06/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פיהוקי 17/06/2012 21:22
    הגב לתגובה זו
    ההנהלה נחושה, הסנונית הראשונה, בלה בלה בלה. כמה דיבורים נפוחים. השאלה היא מה רואים על המסך! גילת ובן מנחם, אתם ראיתם את ערוץ 1 ביום שישי האחרון? בשבע תוכנית הזויה על יענקלה מנדל ובתשע התוכנית עם טל ברמן שנראית כמו מסע בזמן לתחילת שנות השמונים. אתם לא מבינים טלוויזיה, אתם לא מבינים בניהול, אתם לא מבינים כלום. סליחה, חוץ מפוליטיקה. בזה אתם מומחים.
  • 1.
    משה 17/06/2012 21:11
    הגב לתגובה זו
    יש לבצע בדיקה מקפת למי הכספים הולכים, לקבוע קדיטריונים, ולפרסם באינטרנט את סיכום הדיונים וההחלטות למי הכסף הולך. אם ההליך לא יהיה שקוף סביר להניח שהקריטריונים יהיו דומים לקריטריונים במכרזי הרשות האחרונים לתפקידי הניהול. כבוד השר כחלון אמץ את הרשות תחת חסותך כגוף תקשורתי, ולמד אותם איך מתחרים באמת בשוק חופשי.
  • אמרתם כחלון אמרתם רבינוביץ (ל"ת)
    לא בטוח שכדאי... 17/06/2012 22:49
    הגב לתגובה זו
  • ההוא מהמזנון, 18/06/2012 11:08
    נראה את ההנהלה מוציאה 50 מיליון שקל להפקות.הכל ספינים ,רעש וצלצולים.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״