דוח רשות השידור לכנסת: צפויה להשקיע השנה בהפקות קנויות כ-117 מיליון שקלים
רשות השידור צפויה לשבור השנה שיא בהשקעה בתוכן מקורי קנוי, בעלות של כ-117 מיליון שקלים. כך עולה מדוח ביניים שהעבירה הרשות לוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה ולוועדת החינוך של הכנסת.
על פי הדוח, בהתאם לסעיף 4 לתוספת לחוק, ההוצאה השנתית של הרשות לרכישת הפקות מקומיות קנויות ל-2012 תעמוד על 15% מתקציב הטלוויזיה לפחות, שהם כ-74 מיליון שקל.
מתחילת השנה ועד 1 ביוני, הרשות התקשרה בהסכמים לרכש הפקות מקומיות קנויות בסך של כ-12.2 מיליון שקלים. כמו כן היא נמצאת בהתקשרות בשלים שונים של מו"מ לרכש הפקות, בהיקף של 45.7 מיליון שקלים. בנוסף, היא פרסמה בתקופה האחרונה הליכי 'קול קורא' לרכישת הפקות מקומיות קנויות בנושאים שונים, בסכום מוערך של כ-70 מיליון שקלים.
יש לציין כי בהתאם לסעיף 5 לתוספת לחוק, מתוך ההוצאה השנתית להפקות מקומיות קנויות, תוציא הרשות למימון רכישה של תכניות סוגה עילית סכום שלא יפחת מ-10% מכלל הכנסות הטלוויזיה, סכום שנאמד בכ-50 מיליון שקלים. עד כה דיווחה הרשות על התקשרויות לרכש כזה בסך של כ-4 מיליון שקלים.
יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, ציין בפנייתו לראשי הוועדה המשותפת, הח"כים אלכס מילר וכרמל שאמה הכהן, כי הפקות המקור הישראליות האמורות המשתקפות מתוך נתוני הדו"ח, "מהוות את הסנונית הראשונה של הרוח החדשה המנשבת ברשות השידור". לדבריו של גילת, "בחודשים הקרובים נתחיל לקטוף את הפירות הראשונים של ההשקעה בהפקות המקור הישראליות בתרבות ובידור, ובהמשך גם בתעודה ובדרמה. אל לוח השידורים יתווספו תכניות איכות, שיבססו את מעמדו של ערוץ 1 ויתנו תמורה הולמת למשלמי האגרה".
- 3.המזל של גילת שיש את שאמה ומילר שהוא מורח בשיט (ל"ת)גילת היחצן של גילת 18/06/2012 14:54הגב לתגובה זו
- 2.פיהוקי 17/06/2012 21:22הגב לתגובה זוההנהלה נחושה, הסנונית הראשונה, בלה בלה בלה. כמה דיבורים נפוחים. השאלה היא מה רואים על המסך! גילת ובן מנחם, אתם ראיתם את ערוץ 1 ביום שישי האחרון? בשבע תוכנית הזויה על יענקלה מנדל ובתשע התוכנית עם טל ברמן שנראית כמו מסע בזמן לתחילת שנות השמונים. אתם לא מבינים טלוויזיה, אתם לא מבינים בניהול, אתם לא מבינים כלום. סליחה, חוץ מפוליטיקה. בזה אתם מומחים.
- 1.משה 17/06/2012 21:11הגב לתגובה זויש לבצע בדיקה מקפת למי הכספים הולכים, לקבוע קדיטריונים, ולפרסם באינטרנט את סיכום הדיונים וההחלטות למי הכסף הולך. אם ההליך לא יהיה שקוף סביר להניח שהקריטריונים יהיו דומים לקריטריונים במכרזי הרשות האחרונים לתפקידי הניהול. כבוד השר כחלון אמץ את הרשות תחת חסותך כגוף תקשורתי, ולמד אותם איך מתחרים באמת בשוק חופשי.
- אמרתם כחלון אמרתם רבינוביץ (ל"ת)לא בטוח שכדאי... 17/06/2012 22:49הגב לתגובה זו
- ההוא מהמזנון, 18/06/2012 11:08נראה את ההנהלה מוציאה 50 מיליון שקל להפקות.הכל ספינים ,רעש וצלצולים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
