סטארט-אפ נדל"ני: 3 משרדי יחסי ציבור התרחבו וצירפו לשורותיהם לקוחות חדשים

'נידר עוז' קיבל אליו חברת סטארט-אפ שפועלת לשיפור תדמיתנו בעולם. 'רומי' התחדש בחברה נדל"נית ו'דוניצה' - בחברה שמטפחת יזמים
דפנה פלס |

משרד יחסי הציבור של נידר עוז, שמתמקד בעיקר בתחום המוזיקה והתרבות, קיבל באחרונה את תקציבה של קינטיס, חברת סטארט אפ א-פוליטית שפועלת לשיפור תדמיתה של ישראל בעולם. החברה מאגדת מגוון פרויקטים שמתנהלים בארץ ושמאוחר יותר מיוצאים לשוק הבינלאומי.

גם משרדו של עידו רומי קיבל לידיו תקציב חדש - של חברת הנדל"ן BBK GROUP. בין לקוחותיה של החברה, שקיימת כ-4 שנים, ישנן קופת חולים מכבי ורשת מרפאות האסתטיקה שבבעלות רונית רפאל. בנוסף לטיפול באלה, החברה משכירה משרדי בוטיק במתחם גן העיר בראשל"צ.

ולקינוח: דוניצה תקשורת קיבלה את תיק 'בית הספר לסטארטאפים', ה-Founder Institute, שמגיע כעת לישראל. המיזם הבינלאומי, שמפעיל סניפים ב-22 ערים ברחבי העולם, הוקם לפני כ-3 שנים מתוך מטרה להוות גוף תומך ומדריך ליזמים בעלי פוטנציאל. מאז ייסודו הוא סייע בהשקתן של למעלה מ-490 חברות טכנולוגיה שונות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה