ח"כ כרמל שאמה הכהן
צילום: יח"צ

ועדת הכלכלה תצביע מחר על הרישיונות; סוגיית האחזקה ב'חדשות 2' נדחתה

ח"כ שאמה הודיע כי הוועדה לא תקדם אישור ההצעה לאחזקה משותפת במידה ואחת הזכייניות תשדר ברישיון. אושרה שוב הצעת החוק להרחבת עידן פלוס
אלכסנדר כץ | (1)

ועדת הכלכלה לא הצליחה להגיע היום (יום ג') להסכמה בנושא דחיית מועד המעבר של הזכייניות לשידור ברישיונות, וההצבעה נדחתה למחר בשעה 10:00 בבוקר.

מוקדם יותר היום, החליטה הוועדה לדחות את הדיון על אחזקה משותפת בחברת החדשות של ערוץ 2. כבר בפתח הישיבה הודיע יו"ר הוועדה כרמל שאמה-הכהן כי הוועדה לא תקדם את אישור ההצעה של ח"כ רוברט אילטוב, לאחזקה משותפת בחברת החדשות של ערוץ 2 גם אם רק זכיינית אחת תעבור לשדר ברישיון. שאמה-הכהן הסביר כי שר התקשורת משה כחלון, אימץ את ההצעה וביקש מהוועדה להכניס את השינוי, אולם אין רוב לכך בוועדה.

ח"כ אילטוב ביקש להבהיר כי נענה לבקשה להוריד את הנושא מסדר היום בגלל שאין הסכמה. שאמה-הכהן הסביר כי לדעתו הצעה זו תיצור בשעה 20:00 בערב מצב ריכוזי בו חברת חדשות אחת תשדר ב-2 ערוצים. היועצת המשפטית של הוועדה, עו"ד אתי בנדלר, הזכירה כי אם לא יהיה תיקון חוק ב-2013 לא תהייה חברת חדשות של ערוץ 10 ולכן נישאר עם חברת חדשות מסחרית אחת.

עו"ד בנדלר הסבירה כי כי על מנת שניתן יהיה להעניק לערוץ 10 רישיון בתחילת 2013, צריך לקבוע שאי תשלום חוב של 60 מיליון שקל זו הפרה זניחה והיא לא רואה מועצה ציבורית שתקבע שזו אכן הפרה זניחה. כזכור, בשבל זה נבחנת האפשרות כי החוב של ערוץ 10 יהפוך למחויבות תוכן.

סוגיית הארכת מועד המעבר לקבלת רישיון, עלתה בישיבה היום. היו"ר שאמה-הכהן אמר כי "מאחר והמועד האחרון חלף ורק ערוץ 10 ביקש רישיון, אנחנו רוצים לתת לשר התקשורת סמכות לקבוע מועד נוסף".

מנכ"ל הזכיינית 'רשת' אבי צבי אמר כי כפי שרשת הצהירה בעבר, היא מתכוונת להישאר בזיכיון עד תום התקופה - בשנת 2015. צבי הוסיף כי גם אם תבחר הוועדה להאריך את המועדים, צריך שהדברים יהיו ברורים. "שוק הטלוויזיה בשיא הפופולאריות שלו אבל בשיא השפל הכלכלי", אמר צבי, "לכן צריך לעשות עבודת עומק ולגבש סדרה של תיקונים ולא להדביק פלסתר של שינוי המועד". סמנכ"לית הרגולציה של 'קשת', טלי גורן, הצטרפה לדרישה של צבי שהדברים יהיו ברורים, אך הוסיפה כי "היינו יכולים להגיש בקשה לרישיון, לא ביקשנו ואנחנו לא מתכוונים לבקש".

מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה, העיר כי לא ניתן לקבוע מועד מעבר חדש, כי יש לכך השלכות על כל תהליך הרישיונות. לדבריו, במצב כזה צריך יהיה לשנות את המועדים האחרים בתהליך קבלת הרישיון, לכן יש מקום לתת לשר אפשרות לקבוע את המועד. סמירה אמר עוד כי צריך לבדוק את כל שוק הפרסום שמניע את התעשייה הזו, ולמשרד האוצר יש תפקיד חשוב בנושא הזה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מכור מראש 14/03/2012 09:16
    הגב לתגובה זו
    פעולה קשת יודעים איפה השמנת במחיר של להיות כפופים לשלטון חבל מאוד
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״