פוטרתם ממשרד הפרסום? הנה מה שעשו מובטלי 'גודבי' כדי לחזור לשוק

משרד הפרסום מסן פרנסיסקו נאלץ לפטר כמה מעובדיו בלית ברירה. במקום להפיץ קורות חיים, הם השיקו אתר משלהם עם תמונות, קורות חיים ועוד
משה בנימין | (1)

בחצי השנה האחרונה פוטרו על פי הערכות שונות בין 100 ל-120 עובדים מענף הפרסום בישראל. כאשר המספרים מתייחסים ל-20 המשרדים הגדולים בלבד. חלקם כבר מצאו לעצמם משרד חדש אבל אחרים עדיין מחפשים בית חדש.

כמו בישראל, גם אם מסיבות שונות, בארה"ב נערכו במהלך השנה האחרונה גלי פיטורים וקיצוצים בקרב משרדי הפרסום. לא כולם בחרו בדרך המסורתית של שליחת קורות חיים ודילוג בין ראיונות עבודה - עובדי משרד הפרסום Goodby Silverstein and Partners החליטו לעשות מעשה ויצאו ביוזמה מעניינת לאיתור מקום העבודה החדש.

מפוטרי המשרד הממוקם בסן פרנסיסקו השיקו אתר בשם grabsomegoodby (בתרגום חופשי: 'חטפו קצת מגודבי') שכל מטרתו היא להכיר לשוק הפרסום את כח האדם הכשרוני שפוטר בלית ברירה משרד הפרסום. באתר מוצגות התמונות של העובדים המובטלים, קורות החיים שלהם, גמישותם לגבי מעבר אפשרי (רילוקיישן) מסן פרנסיסקו לעיר אחרת, תקציבים בולטים בהם טיפלו ועוד.

המוטו של האתר המתהדר בלוגו של משרד הפרסום הוא: "כשהחיים נותנים לך לימונים, עשה מהם לימונדה. כשהחיים נותנים לך כשרונות מגודבי, גייס אותם כדי שהלימונדה שלך תהיה יותר טעימה".

לכניסה לאתר - מי יודע, אולי תקבלו השראה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שלמור, לקרוא וללמוד (ל"ת)
    יוז'י 19/02/2012 14:23
    הגב לתגובה זו