מרצדס משגעת גרמנים ברכבת התחתית ורד הוט צ'ילי פפרס מכניסה אתכם לקליפ
מדור ה-TOP5 של אייס וראובני פרידן עובר ליום ראשון בשבוע ופותח במסורת חדשה. אחת לשבועיים נעלה במדור על טהרת הדיגיטל ובו יוצגו מהלכי האינטראקטיב הבולטים מסביב לעולם. המדור הראשון נפתח עם הקמפיינים של מרצדס, KLM, דומינו'ס פיצה, רד הוט צ'ילי פפרס ו-OK GO. ראובני פרידן Top Digital - יאללה מתחילים.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
מפתח קסמים
פעם ניסיתם לפתוח אוטו אחר עם מפתחות הרכב שלכם? (וכשאני אומר מפתחות אני לא מתכוון למוט ברזל). מרצדס רצו לספר לכולם על דגם ה-Viano החדשה שלהם. לצורך כך הם רקחו פעילות אינטראקטיבית מדליקה בתחנות הרכבת התחתית בגרמניה. בעזרת טכנולוגיה ייחודית כל אחד מנוסעי הרכבת שהחזיק מפתחות של רכב בכיסו יכול היה להשתמש בהם כדי לפתוח את המרצדס שהופיעה על אחד מהמסכים מולו שהוקרנו במיוחד במתחם התחנה.
כל לחיצה הביאה להפעלת אחד מכמה סרטונים חמודים ויצירתיים שמציגים את יתרונות המרצדס Viano. שימוש בגימיק חכם שיצר עניין ומעורבות של הצרכן בפרסום ובכך הפך אותו מ"סתם מודעה שראיתי בתחנה" ל"סיפור שאספר לחברים במשרד".
היי, זה לא אתה מהפייסבוק?
קבלו עוד פעילות שמחברת בין העולמות המקבילים בהם אנו חיים העולם הדיגיטלי והעולם המציאותי. KLM חשבו שזה יהיה מאוד נחמד אם אתה תוכל להכיר את הנוסעים שיטוסו איתך באותה טיסה לפני שאתה מגיע אליה. כך בונה מותג utility מדליק לצרכנים שלו והטיסה הופכת לטיול שנתי עם חברים. כל מה שצריך לעשות זה להחליט מי מביא במבה.
תנור של רעיונות
פלטפורמות של מעורבות צרכנים הוכיחו את עצמם לא פעם ולא פעמים בעולם. גם בארץ לא מעט מותגים הרימו את הכפפה ויצרו פלטפורמות ופעילויות שונות של מעורבות צרכנים. אומנם זה לא חדשני, אבל אני תמיד שמח לשמוע על עוד מותג שמצטרף למשפחה ובכך, אני מקווה, מעודד עוד ועוד מותגים להטות אוזן ולהקשיב לצרכנים שלהם. אז קבלו את דומינוס פיצה עם Think Oven (תודו שזה שם מדליק)
קליפ כבקשתך
עולם הווידיאו ברשת מידי יום הופך ליותר ויותר אינטראקטיבי. לא עוד צופה מול סרט, מעכשיו הצופה הוא שותף פעיל בסרט שהוא רואה. להקת רד הוט צ'ילי פפרס החליטו להביא למקום הזה גם את ענף המוסיקה והם השיקו עם קליפ אינטראקטיבי לקידום השיר החדש שלהם "Look around". בקליפ אתם יכולים לעבור בין תפאורות שונות, לעשות זום אין/אאוט ולהקליק על כל מיני אלמנטים הפזורים בתוך הקליפ בכדי לקבל מידע נוסף כמו תמונות מהצילומים, סרטי וידיאו של יצירת הקליפ ועוד. חוויה מוזיקלית ואינטראקטיבית וגם שיר לא רע בכלל.
למה צריך גלגל"צ?
הסרט הויראלי הזה גרף עד כה למעלה מ- 14.5 מיליון צפיות (10 מיליון תוך חמישה ימים). החבר'ה של OK Go חברו לשברולט והפיקו קליפ מדליק לשיר שלהם "Needing/Getting" תוך שהם מנגנים בעזרת המכונית על למעלה מ- 1,000 כלי מוזיקה שונים על שטח מחוץ ללוס אנג'לס.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל לקוחות ופרויקטים בראובני פרידן דיגיטל
- 2.פצצה של קייסים (ל"ת)20/02/2012 18:05הגב לתגובה זו
- 1.חומי 19/02/2012 14:17הגב לתגובה זופחחחח
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
