TOP5 DIGITAL

מרצדס משגעת גרמנים ברכבת התחתית ורד הוט צ'ילי פפרס מכניסה אתכם לקליפ

TOP5 של אייס וראובני פרידן מחליף יום ופותח במסורת חדשה. אחת לשבועיים נעלה במדור על טהרת הדיגיטל עם מהלכי האינטראקטיב הטובים בעולם
משה בנימין | (2)

מדור ה-TOP5 של אייס וראובני פרידן עובר ליום ראשון בשבוע ופותח במסורת חדשה. אחת לשבועיים נעלה במדור על טהרת הדיגיטל ובו יוצגו מהלכי האינטראקטיב הבולטים מסביב לעולם. המדור הראשון נפתח עם הקמפיינים של מרצדס, KLM, דומינו'ס פיצה, רד הוט צ'ילי פפרס ו-OK GO. ראובני פרידן Top Digital - יאללה מתחילים.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

מפתח קסמים פעם ניסיתם לפתוח אוטו אחר עם מפתחות הרכב שלכם? (וכשאני אומר מפתחות אני לא מתכוון למוט ברזל). מרצדס רצו לספר לכולם על דגם ה-Viano החדשה שלהם. לצורך כך הם רקחו פעילות אינטראקטיבית מדליקה בתחנות הרכבת התחתית בגרמניה. בעזרת טכנולוגיה ייחודית כל אחד מנוסעי הרכבת שהחזיק מפתחות של רכב בכיסו יכול היה להשתמש בהם כדי לפתוח את המרצדס שהופיעה על אחד מהמסכים מולו שהוקרנו במיוחד במתחם התחנה.

כל לחיצה הביאה להפעלת אחד מכמה סרטונים חמודים ויצירתיים שמציגים את יתרונות המרצדס Viano. שימוש בגימיק חכם שיצר עניין ומעורבות של הצרכן בפרסום ובכך הפך אותו מ"סתם מודעה שראיתי בתחנה" ל"סיפור שאספר לחברים במשרד".

היי, זה לא אתה מהפייסבוק? קבלו עוד פעילות שמחברת בין העולמות המקבילים בהם אנו חיים העולם הדיגיטלי והעולם המציאותי. KLM חשבו שזה יהיה מאוד נחמד אם אתה תוכל להכיר את הנוסעים שיטוסו איתך באותה טיסה לפני שאתה מגיע אליה. כך בונה מותג utility מדליק לצרכנים שלו והטיסה הופכת לטיול שנתי עם חברים. כל מה שצריך לעשות זה להחליט מי מביא במבה.

תנור של רעיונות פלטפורמות של מעורבות צרכנים הוכיחו את עצמם לא פעם ולא פעמים בעולם. גם בארץ לא מעט מותגים הרימו את הכפפה ויצרו פלטפורמות ופעילויות שונות של מעורבות צרכנים. אומנם זה לא חדשני, אבל אני תמיד שמח לשמוע על עוד מותג שמצטרף למשפחה ובכך, אני מקווה, מעודד עוד ועוד מותגים להטות אוזן ולהקשיב לצרכנים שלהם. אז קבלו את דומינוס פיצה עם Think Oven (תודו שזה שם מדליק)

קליפ כבקשתך עולם הווידיאו ברשת מידי יום הופך ליותר ויותר אינטראקטיבי. לא עוד צופה מול סרט, מעכשיו הצופה הוא שותף פעיל בסרט שהוא רואה. להקת רד הוט צ'ילי פפרס החליטו להביא למקום הזה גם את ענף המוסיקה והם השיקו עם קליפ אינטראקטיבי לקידום השיר החדש שלהם "Look around". בקליפ אתם יכולים לעבור בין תפאורות שונות, לעשות זום אין/אאוט ולהקליק על כל מיני אלמנטים הפזורים בתוך הקליפ בכדי לקבל מידע נוסף כמו תמונות מהצילומים, סרטי וידיאו של יצירת הקליפ ועוד. חוויה מוזיקלית ואינטראקטיבית וגם שיר לא רע בכלל. לחצו למעבר לאתר

למה צריך גלגל"צ? הסרט הויראלי הזה גרף עד כה למעלה מ- 14.5 מיליון צפיות (10 מיליון תוך חמישה ימים). החבר'ה של OK Go חברו לשברולט והפיקו קליפ מדליק לשיר שלהם "Needing/Getting" תוך שהם מנגנים בעזרת המכונית על למעלה מ- 1,000 כלי מוזיקה שונים על שטח מחוץ ללוס אנג'לס.

המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל לקוחות ופרויקטים בראובני פרידן דיגיטל

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    פצצה של קייסים (ל"ת)
    20/02/2012 18:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חומי 19/02/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    פחחחח