רוצים 2,000 אירו וטיול לצ'כיה? פסטיבל PIAF לפרסום מחפש סלוגן לפראג

הצ'כים מחפשים סלוגן באנגלית ואם אפשר גם משחק חביב לפייסבוק. התחרות פתוחה לכולם אך מכוונת בעיקר לפרסומאים הצעירים מסביב לעולם
משה בנימין |

לניו יורק יש, וגם למדריד ואמסטרדם יש ועכשיו גם פראג רוצה סלוגן בינלאומי מוצלח שידבק בה, ולשם כך משיקה העיר תחרות פתוחה נושאת פרסים.

התחרות מנוהלת על ידי מארגני פסטיבל הפרסום הבינלאומי המתקיים מדי שנה בעיר - PIAF ובו מתמודדים גם משרדי פרסום רבים מישראל. בפנייה לפרסומאים צעירים מסביב לעולם מדגישים המארגנים את ההיסטוריה הייחודית של העיר בדגש על הפן היהודי שכולל בין השאר את ה'גולם מפראג' (שנוצר על פי המסורת על ידי רבי יהודה ליווא, המהר"ל) ויצירתו של פרנץ קפקא.

הסלוגנים המוגשים לתחרות ייבחנו על ידי פאנל השופטים הבינלאומי שייקח חלק בתחרות PIAF 2102 שתתקיים בסוף חודש אפריל. כזכור, בראש צוות השופטים יעמוד השנה גדעון עמיחי.

הזוכה בתחרות שפתוחה לכולם ללא הגבלת גיל או שייכות גיאוגרפית יקבל פרס כספי של 2,000 יורו וטיול זוגי לפראג במימון עיריית פראג. כל מתמודד יוכל להגיש 2 עבודות בלבד לתחרות. המועד האחרון להגשות הוא ה-10 באפריל.

לבריף התחרות עם הסברים נוספים - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה