מבוטחים במיליונים: באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של חברת 'ביטוח ישיר'
לאחר מכרז מותח על תקציב הפרסום של חברת ביטוח ישיר, אליו הגיעו בשלב הגמר מקאן אריקסון ובאומן בר ריבנאי לקרב טייקונים מלא יוקרה, הוחלט הבוקר (יום ד') על ידי הנהלת ביטוח ישיר כי המשרד הזוכה הוא באומן בר ריבנאי.
כזכור, לפני כחודש החליטה הנהלת ביטוח ישיר, בהובלתו של סמנכ"ל השיווק רענן סעד, לסיים את ההתקשרות עם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי לאחר כעשור. מערך הפרסום של ביטוח ישיר מקבוצת אי.די.איי כולל גם את ברוקנר נטע יער המטפל ב'מימון ישיר' וגליקמן נטלר סמסונוב המטפל בתקציב '9 מיליון'.
על התקציב התמודדו בסופו של יום 4 משרדים: שלמור אבנון עמיחי שניסה את מזלו רגע לפני שהתקציב פורש כנפיים, פובליסיס גלר נסיס, מקאן אריקסון שטיפל בתקציב לפני כ-5 שנים (ולאחר שנה בחרו בביטוח ישיר לשוב לזרועות שלמור) ובאומן בר ריבנאי. השניים האחרונים עלו, כאמור, לשלב הגמר כשבאומן בר ריבנאי גורף את קופת הכסף והיוקרה.
ואם כבר קופה: תקציב הפרסום של 'ביטוח ישיר' הוא מהבולטים בשוק. בניגוד למגמה ב-2011 בה משרדי הפרסום הגדולים רשמו קיטון במחזורים בעקבות הקפאת ההוצאה לפרסום על ידי המפרסמים, בחברת הביטוח דווקא רשמו גידול. התקציב עמד על כ-25 מיליון דולר (מ.מחירון על פי יפעת בקרת פרסום) לעומת כ-20 מיליון דולר ב-2010.
מופיעים למשחקים הגדולים/ חצי שנה של הצלחות בבאומן בר ריבנאי
באומן בר ריבנאי ממתג את עצמו לאחרונה כמשרד שיודע להתעלות כאשר הכסף הגדול מונח על השולחן. הרווח הגדול עבור המשרד הוא לא רק שיפור המחזור השנתי אלא המומנטום החיובי ותפיסת הנחשקות הגוברת בקרב המפרסמים הגדולים.
באופן סימבולי התקציב 'הגדול' בו זכה באומן בר ריבנאי בשנה החולפת והעניק לה אשראי וחותמת של ווינרים היה זה של חברת האשראי ישראכרט שעבר אליה משלמור אבנון עמיחי בחודש ספטמבר 2011. על התקציב התמודדו מול באומן שניים מהמשרדים המובילים בענף - אדלר חומסקי וגיתם BBDO.
מאז נוספו למשרד שהציג בשנים האחרונות מתיחת פנים קריאייטיבית וסוג של חדוות יצירה שמצליחה למשוך לקוחות, תקציבים עתירי מזומנים נוספים כמו 'טורנדו' (אף הוא פליט שלמור אבנון עמיחי) וכעת, ראש החץ מושלם עם הזכייה בתקציב ביטוח ישיר. בנוסף התקבלו במשרד תקציבי הפרסום של פריגת וקרלסברג (מ-JWT וגלר נסיס, בהתאמה) מקבוצת החברה המרכזית למשקאות.
ההצלחה של באומן לא נעלמה מעיניהם של ראשי סאצ'י העולמית. לאחרונה נבחר משרד הפרסום לסוכונות סאצ'י שרשמה את הפריצה הקריאיטיבית הגדולה ביותר בקרב משרדי הקבוצה העולמית באירופה, המזה"ת ואפריקה.
- 14.יוני להב 09/02/2012 02:07הגב לתגובה זועכשיו כשמיטב אנשי הקריאיטיב של שלמור עברו לבאומן, לא הגיע הזמן שתשביחו גם את הפלנינג בפליטי שלמור?!
- 13.איתי 08/02/2012 14:32הגב לתגובה זוהעבודה שאתם עושים להוט, לעלית, לבייגל, לישראכרט ועוד ועוד, בסוף מנצחת מכרזים. בהצלחה לכם!
- 12.מה קורה למקאן? (ל"ת)עמרי רוזנפלד 08/02/2012 14:10הגב לתגובה זו
- 11.קשרים רבותיי קשרים זה הכל- לא כישרון ולא נעלי (ל"ת)עגולי 08/02/2012 13:59הגב לתגובה זו
- 10.אילן 08/02/2012 12:39הגב לתגובה זולא במקרה רוב התקציבים של שלמור עוברים לבאומן.הלקוחות יודעים היטב מי עשה את רוב העבודה. בהצלחה גבר.
- מיקו 08/02/2012 13:17הגב לתגובה זואמנם הוא גם משלמור אבל הוא המנוע האמיתי
- יש מספיק אנשים מוכשרים בבאומן, ניצחון של משרד (ל"ת)אחד מהחילזון 08/02/2012 13:51
- 9.ותודה שוב לגדעון עמיחי (ל"ת)רמי ושלומי 08/02/2012 12:37הגב לתגובה זו
- 8.ינאי 08/02/2012 12:36הגב לתגובה זוכשמקאן ומדיה קום מתקוטטים יש כאלה שעושים עבודה ועבודה טובה. בהחלט מגיע להם!!!
- 7.בקר אוויר 08/02/2012 12:13הגב לתגובה זושילוח מתי תבין שאתה צריך מנכ"ל חדש.החברה שלך מדרדרת מדחי אל דחי בניצוחה העלוב של בק.
- 08/02/2012 13:28הגב לתגובה זוללא קשר לעובדות.
- 6.רואים שפרלמוטר עזב את באומן (ל"ת)בועז 76 08/02/2012 11:48הגב לתגובה זו
- 5.רואים שפרלמוטר עבר למקאן (ל"ת)בלה בלה 08/02/2012 11:44הגב לתגובה זו
- 4.רואים שפרלמוטר עזב את באומן---- ת***ו!!! (ל"ת)בועז 73 08/02/2012 11:43הגב לתגובה זו
- 3.משרד פרסום מס' 1 במדינה. תתחדשו! (ל"ת)מבחוץ 08/02/2012 11:28הגב לתגובה זו
- 2.דוריס תותחית, כל הכבוד (ל"ת)קולגה 08/02/2012 11:25הגב לתגובה זו
- 1.דניאל 08/02/2012 11:23הגב לתגובה זומזל טוב