משרד יח"צ חדש מציע: צריכים סלבריטאים לאירוע? נספק לכם ותמקסמו חשיפה
פותחים עסק ורוצים למקסם את החשיפה התקשורתית שלו? כמה סלבס, גם אם הם פליטי ריאליטי, לא יזיקו, וימשכו גם כמה צלמים. דנית בן סימון, פתחה לאחרונה משרד עצמאי שכל מטרתו, להביא אנשים מוכרים לאירועים מתוקשרים, כגון השקות, הופעות, הקרנות ועוד.
בן סימון (28), שעבדה בעבר בתחום יחסי הציבור בערוץ 10 ובמשרד יח"צ, מציעה ללקוחות להביא סלבס כגון דוגמנים, ספורטאים, שחקנים ועוד. עד כה כבר ניהלה מספר אירועים מסוג זה.
לא מדובר בפורמט חדש: בישראל כבר פועלים משרדים שבאמצעות קשרים אישיים בינם לבין אנשים מפורסמים, אלו מגיעים לאירועים. אותם מפורסמים לא זוכים לשכר, אבל לא יוצאים בידיים ריקות: בין היתר הם מקבלים באירועים אלו מתנות או הנחות סלבס משמעותיות.
- 14.חן 14/01/2012 18:44הגב לתגובה זועבדתי עם דנית לאחרונה והיא רצינית, מקצועית ,עניינית ונעימה לעבודה משותפת. למדתי להכיר בצורך של מה שהיא מציעה, ושמחה שהיא בסביבה למלא את החלק שאני לא מכירה ולא מעורה בו. בהצלחה לך!
- 13.חן 14/01/2012 18:19הגב לתגובה זועבדתי עם דנית לאחרונה. היא רצינית, מקצועית ונעימה ...למדתי שגם את מה שהיא מציעה בהחלט צריך...ודנית עושה זאת על הצד הטוב ביותר. בהצלחה לך!
- 12.דנית ההורסת 11/01/2012 22:14הגב לתגובה זובאירוע האחרון של המשרד בו אני עובדת, עשית לי את האירוע! בהצלחה... אחלה יוזמה
- 11.איש דיגיטל 11/01/2012 11:05הגב לתגובה זושקוף כל כך תלמדו לפחות לטקבק
- 10.אביתר 10/01/2012 23:32הגב לתגובה זומה הידיה פה?1 סתם אחת שנראת שווה ובטח מכירה את אחד הכתבים. את מה שאת מציעה שכחנו לפני המילניום.
- 9.גיתית 10/01/2012 21:11הגב לתגובה זועוד אחת שעבדה רבע שעה באיזה מקום וכבר הקימה משרד יח"צ. שכל תפקידו הוא לשדך סלבס לאירוע. נו שויין.. לא פלא שהמקצוע הזה מתדרדר.
- 8.בהצלחה נסיכה אין עלייך (ל"ת)מורן א 10/01/2012 19:33הגב לתגובה זו
- 7.יש לך אומץ ואמביציה, כל הכבוד!!! (ל"ת)דפנה 10/01/2012 19:19הגב לתגובה זו
- 6.מקווה להשתמש בשירותי משרדך בקרוב (ל"ת)אריה 10/01/2012 18:07הגב לתגובה זו
- 5.מפרגנת 10/01/2012 17:09הגב לתגובה זומתחילת הדרך זה היה ברור שזה תפור עלייך:) מיכל
- 4.את היחצנית מספר אחת של ישראל (ל"ת)יגאל 10/01/2012 17:08הגב לתגובה זו
- 3.כ-ב-ו-ד!! בטוחה שתמשיכי להצליח.. בהצלחה! (ל"ת)אחת שיודעת 10/01/2012 17:04הגב לתגובה זו
- 2.אסון למקצוע 10/01/2012 16:25הגב לתגובה זומוציאה שם רע ליחסי ציבור ודוברות אוי ואבוי לנו
- 1.עלי והצלחי (ל"ת)רן 10/01/2012 15:32הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
