משרד יח"צ חדש מציע: צריכים סלבריטאים לאירוע? נספק לכם ותמקסמו חשיפה

פתחתם חנות? עושים מסיבה? כמה מפורסמים לא יזיקו לחשיפה התקשורתית. דנית בן סימון פתחה משרד שזה העיסוק שלו, והסלבס יזכו למתנות והנחות
כתבי אייס | (14)

פותחים עסק ורוצים למקסם את החשיפה התקשורתית שלו? כמה סלבס, גם אם הם פליטי ריאליטי, לא יזיקו, וימשכו גם כמה צלמים. דנית בן סימון, פתחה לאחרונה משרד עצמאי שכל מטרתו, להביא אנשים מוכרים לאירועים מתוקשרים, כגון השקות, הופעות, הקרנות ועוד.

בן סימון (28), שעבדה בעבר בתחום יחסי הציבור בערוץ 10 ובמשרד יח"צ, מציעה ללקוחות להביא סלבס כגון דוגמנים, ספורטאים, שחקנים ועוד. עד כה כבר ניהלה מספר אירועים מסוג זה.

לא מדובר בפורמט חדש: בישראל כבר פועלים משרדים שבאמצעות קשרים אישיים בינם לבין אנשים מפורסמים, אלו מגיעים לאירועים. אותם מפורסמים לא זוכים לשכר, אבל לא יוצאים בידיים ריקות: בין היתר הם מקבלים באירועים אלו מתנות או הנחות סלבס משמעותיות.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    חן 14/01/2012 18:44
    הגב לתגובה זו
    עבדתי עם דנית לאחרונה והיא רצינית, מקצועית ,עניינית ונעימה לעבודה משותפת. למדתי להכיר בצורך של מה שהיא מציעה, ושמחה שהיא בסביבה למלא את החלק שאני לא מכירה ולא מעורה בו. בהצלחה לך!
  • 13.
    חן 14/01/2012 18:19
    הגב לתגובה זו
    עבדתי עם דנית לאחרונה. היא רצינית, מקצועית ונעימה ...למדתי שגם את מה שהיא מציעה בהחלט צריך...ודנית עושה זאת על הצד הטוב ביותר. בהצלחה לך!
  • 12.
    דנית ההורסת 11/01/2012 22:14
    הגב לתגובה זו
    באירוע האחרון של המשרד בו אני עובדת, עשית לי את האירוע! בהצלחה... אחלה יוזמה
  • 11.
    איש דיגיטל 11/01/2012 11:05
    הגב לתגובה זו
    שקוף כל כך תלמדו לפחות לטקבק
  • 10.
    אביתר 10/01/2012 23:32
    הגב לתגובה זו
    מה הידיה פה?1 סתם אחת שנראת שווה ובטח מכירה את אחד הכתבים. את מה שאת מציעה שכחנו לפני המילניום.
  • 9.
    גיתית 10/01/2012 21:11
    הגב לתגובה זו
    עוד אחת שעבדה רבע שעה באיזה מקום וכבר הקימה משרד יח"צ. שכל תפקידו הוא לשדך סלבס לאירוע. נו שויין.. לא פלא שהמקצוע הזה מתדרדר.
  • 8.
    בהצלחה נסיכה אין עלייך (ל"ת)
    מורן א 10/01/2012 19:33
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יש לך אומץ ואמביציה, כל הכבוד!!! (ל"ת)
    דפנה 10/01/2012 19:19
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מקווה להשתמש בשירותי משרדך בקרוב (ל"ת)
    אריה 10/01/2012 18:07
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מפרגנת 10/01/2012 17:09
    הגב לתגובה זו
    מתחילת הדרך זה היה ברור שזה תפור עלייך:) מיכל
  • 4.
    את היחצנית מספר אחת של ישראל (ל"ת)
    יגאל 10/01/2012 17:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כ-ב-ו-ד!! בטוחה שתמשיכי להצליח.. בהצלחה! (ל"ת)
    אחת שיודעת 10/01/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אסון למקצוע 10/01/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
    מוציאה שם רע ליחסי ציבור ודוברות אוי ואבוי לנו
  • 1.
    עלי והצלחי (ל"ת)
    רן 10/01/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״