איירון סורס
צילום: Youtube/NYSE

מייסדי איירון סורס עוזבים את יוניטי

נשיא יוניטי, תומר בר-זאב, ששימש כמנכ״ל איירון סורס עד המיזוג, יעזוב את תפקידו וישמש רק כדירקטור בחברה החל מחודש יולי. אליו יצטרפו אייל מילרד, עומר קפלן, תמיר כרמי, ארנון חריש ואסף בן-עמי
אדיר בן עמי | (2)
נושאים בכתבה איירון סורס

לאחר שאמש הודיעה יוניטי UNITY SOFTWARE INC , שרכשה את איירון סורס ב-2022, כי תפטר 25% מעובדי החברה, מודיעים היום מייסדי חברת הגיימינג איירון סורס כי יעזבו את החברה. כבר בינואר 2023, עם השלמת הרכישה, יצאה יוניטי למהלך קיצוצים גדול, ואתמול ערכה סבב נוסף במסגרתו נפרדה מ-1,800 עובדים, בהם גם עובדי איירון סורס בישראל

מייסדי איירון סורס אמרו כי הם יחלו בתהליך העברת הניהול לדור המנהלים הבא שצמח בחברה לאחר שהובילו אותה מאז ההקמה לפני 15 שנה. "מאז המיזוג עם איירון סורס, יוניטי הפכה לחברה רווחית ומטה החברה בישראל הוא הגדול ביותר מבין משרדיה בעולם. הוא צפוי להמשיך להיות אסטרטגי עבורה וחיוני להמשך צמיחתה. הליך העברת המקל יארך כחצי שנה ותומר בר-זאב ימשיך בתפקידו בחברה בדירקטוריון יוניטי".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יש בעיות 10/01/2024 20:56
    הגב לתגובה זו
    נחכה לירידות
  • תמשיך לחכות (ל"ת)
    חי בסרט 10/01/2024 22:19
    הגב לתגובה זו
זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד-שותף פורטליקס, ושינז'ו וו, סגן נשיא אנבדיה רכבים. קרדיט: יח"צזיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד-שותף פורטליקס, ושינז'ו וו, סגן נשיא אנבדיה רכבים. קרדיט: יח"צ
ראיון

אנבידיה בשת״פ עם פורטליקס הישראלית: "ה-AI הוא הנהג החדש ואנחנו אלה שבודקים אם הוא יודע לנהוג"

אחרי ההודעה על שיתוף פעולה טכנולוגי בין פורטליקס הישראלית לענקית השבבים אנבידיה, שוחחנו עם זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד-שותף פורטליקס, לשיחה על מהפכת ה-Physical AI, ועל ההגה שעובר לידיים של הבינה מלאכותית - וגם: מי הולכת להיות החברה הראשונה שתפעיל רכבים אוטונומיים בישראל?
רן קידר |

חברת פורטליקס (Foretellix) הישראלית, אחת החברות המובילות בעולם בתחום האימות והבדיקות של מערכות נהיגה אוטונומיות, הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה, שבמסגרתו תשולב טכנולוגיית של פורטליקס בפלטפורמת הנהיגה האוטונומית של אנבידיה NVIDIA Corp. , NVIDIA DRIVE AV. 

השילוב יאפשר למפתחים ברחבי העולם להשתמש בשיטות מתקדמות לאימון, בדיקה ואימות של תוכנות נהיגה אוטונומית, תוך שיפור רמות הבטיחות והאמינות של הרכב האוטונומי העתידי. שוחחנו עם מייסד שותף של החברה, שמשמש גם כמנכ"ל, זיו בנימיני, כדי להבין את התחום ואת משמעות ההסכם. 

ספר לנו על Physical AI

המונח Physical AI מתאר את האינטראקציה בין הבינה המלאכותית לעולם הפיזי, ומתוך כל מגוון היישומים האפשריים, הרכב האוטונומי הוא החשוב ביותר כרגע והקרוב ביותר לשלב הייצור ולהטמעה בעולם האמיתי. 

בהקשרי ה-AI, אנחנו מכירים את האיכויות המדהימות של צ'טבוטים למיניהם, ואנחנו יודעים שבנוסף ליכולות ישנם גם טעויות שקורות בשגרה. בהקשרי רכבים אוטונומיים, מחיר השגיאות עלול להוביל לאובדן חיי אדם ולכן יש צורך במערכות בקרה מתקדמות. אנחנו בפורטליקס, נמצאים בלב המהפיכה הזו, היות ואנחנו מספקים כלי תוכנה שעוזרים לפיתוח ולבדיקות של תפקוד ה-PhysicalAI, ובייחוד בהקשרי רכבים אוטונומיים. חשוב לציין שהמערכת שלנו יכולה להתרחב גם ליישומים אחרים, בבוא היום. 

תוכל להרחיב על המוצר שלכם? 

התוכנה שלנו עוסקת באימון הנהיגה האוטונומית ובהגדרות ובבדיקות של מרחב הנהיגה, שכולל אינספור תרחישים שהרכבים האוטונומים צריכים להיערך אליהם.