19:00 מדד קייס שילר: מחירי הבתים בארה"ב ממשיכים לעלות >>

16:10 אילת: רוכב אופניים בן 32 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב

16:18 איש העסקים גרשון זלקינד הלך לעולמו בגיל 87 >>

14:50 נתניהו למרקל: "היחסים המיוחדים בין גרמניה לישראל ימשיכו לשגשג"

13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הדו"ח בחוץ: תוספת משרות של 178 אלף בנובמבר - ותראו את שיעור האבטלה

המסחר בוול סטריט נפתח ביציבות לאחר דו"ח התעסוקה
 |  29
מאקרו ארה"ב
Share
דו"ח התעסוקה לחודש נובמבר פורסם ולפיו תוספת המשרות הסתכמה בחודש החולף ב-178 אלף, זאת מול תחזיות לתוספת של 180 אלף משרות. נציין כי מדובר בנתון שעומד בדיוק בממוצע תוספת המשרות מתחילת השנה. ושימו לב לנתון הבא: שיעור האבטלה בארה"ב ירד ל-4.6% בלבד, זאת מול תחזיות לשיעור אבטלה של 4.9%. מדובר בשיעור האבטלה הנמוך בארה"ב מזה 9 שנים (מאז אוגוסט 2007).


2 דברים מעיבים מעט על הדו"ח שפורסם היום. האחד זה השכר השעתי שרשם ירידה של 0.1% מול תחזיות לעלייה של 0.2% ואחרי עלייה של 0.4% בחודש הקודם. ב-12 החודשים האחרונים השכר השעתי רשם עלייה של 2.5% (לעומת עלייה בקצב של 2.8% בחודש הקודם שהיה הקצב הגבוה מאז יוני 2009). הדבר השני זה ירידה בשיעור ההשתתפות ברוח העבודה שרשם ירידה מ-62.8% ל-62.7%. מדובר בחודש שני ברציפות של ירידה בשיעור ההשתתפות (לשפל של כ-4 עשורים) והדבר דוחף מטה את שיעור האבטלה שכן משמעות הירידה בשיעור ההשתתפות היא שאנשים מתייאשים מחיפוש עבודה ויוצאים מכוח העבודה (ולכן לא נחשבים מובטלים).

ובכל זאת אין ספק שדונלד טראמפ מקבל שוק תעסוקה במצב הטוב ביותר מזה שנים ארוכות.

החוזים העתידיים בוול סטריט ממשיכות להיסחר בירידות קלות לאחר פרסום דו"ח התעסוקה. נראה כי תוספת המשרות לחודש נובמבר נותנת את החותמת האחרונה להעלאת הריבית החודש (14 בדצמבר בארה"ב).
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

29 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 הלאה 04/12/2016 12:03 השוביניסטים (ל"ת)
19 יקינטון 03/12/2016 19:26 ורד (ל"ת)
18 חחי 03/12/2016 19:13 רטכנהככ (ל"ת)
17 צ'חנובר 03/12/2016 12:36 קיוויתי אומר מטה לא מעלה בשון אופן (ל"ת)
16 שמטוב 03/12/2016 12:25 מספיק לצחוק עלינו. שוק הבודה בארצות הברית על הפנים
זו הסיבה שבחרו הדונלד טראמפ. אין הרבה ייצור בארצות הברית. היצור עבר למקומות אחרים. העבודות שיש הן נחותות ושכר העבודה יורד כל הזמן. האבטלה לא ירדה, פשוט מחקו את המובטלים שהתייאשו. רשמו כעובדים עובדי ניקיון ושמירות ואורזי מזון ועובדי משלויחים, לאחר שאותם עובדים לא מצאו עבודה לפי הכשרתם המקצועית. אחרי זה אומרים כותבי המאמר שמצב השוק האמריקאי טוב יותר מאי פעם. תפסיקו לצחוק עלינו.
15 קיס קיס 03/12/2016 11:32 האאני האאני (ל"ת)
14 תידו לכם 03/12/2016 10:45 שממשיכים להרחיב לנו תתחת
ואף מחזקים העוצמות קוס אומומ
13 קאטו פיניירה 02/12/2016 23:07 דגיטו ייאר בוז'נה (ל"ת)
12 שלום קאשי 02/12/2016 23:01 כותב כאן היום איזה ויינר אחד
פתאום נופל לי האסימון שיש פו אחד בשם וינר שכל ערב כבר כמה שבועות רושם בדיוק את אותו משפט בלי שינוי כל יום כל יום אותם מילים הרג אותי לך תבין מה עובר עליו כל יום שלוש שבועות אותו משפט אותם מילים ואאלא לא מבין מה הוא רוצה כמו תוכי
11 בוריס ש. 02/12/2016 22:52 כבר הייתי בטוח שיום ראשון
אני מביא מכה כי קניתי הרבה החמישי. פתאום הזונות הביאו אתמול דרדלה וגם היום דרדלה הייתי בטוח שקניתי אחרי חמש ימי ירידות בארץ שאני מרביץ מכה אז עכשיו אני כבר לא בטוח
10 רזיאל 02/12/2016 19:51 ראלי סוף שנה (ל"ת)
9 ג'ון פיסטאקו 02/12/2016 18:54 המצב מאד לא ברור
ההתלהבות שראינו בשנים האחרונות בלי או עם סיבה דועכת במקצת ואין את החדווה שבקנייה כשאני קונה אני ממש לא רגוע. עצתך כותב המאמר בבקשה.
8 צילי 02/12/2016 18:06 האמריקאים מנסים לשדר עסקים כרגיל
והכל עולה. אבל נגמר להם הכוח ויש הרבה מוכרים גם. אז אני שמה לב שהם מעלים כל יום מדד אחד ומורידים מדד שני ולמחרת הפוך. זה נראה לי לא טוב ומכניס מחשבות לראשי למרות שאני אופטימית.
7 מוזר 02/12/2016 17:43 הבורסה רק יורדת . כל עליה נמחקת
ועוד רוצים שהאנשים ימכרו דירות וישימו כסף בבורסה. ועוד יותר תמוה. לאן נעלמים כל הכספים שמופרשים לפנסיה אם כל הזמן קונים מניות והמניות יורדות משהו פה מסריח המניות היו צריכות להיות בשיאים ובמקום זה אין מניה אחת שהיא בשיא
אביחי 03/12/2016 16:01 הם קונים מניות בחו"ל (ל"ת)
6 רמי 02/12/2016 16:11 לווינר
תשכח מזה ידידי. אני מבטיח לך שזה שאומר רק למעלה צודק במאתיים אחוז ואנו עומדים לפני גל עליות חד לדעתי של לפחות 25 אחוס עד בוף שהב זאת ולפחות 70 אחוז עד סוף שנה הבא. פה ושם נראה מימושים דך אחוז שניים אבל אין מה להיבהל כי הדרך למעלה סלולה והאמת שאין לסים לב לספקנים הלוזרים שניטחנים בחוץ שהם יודשבים על הגדר
יבור 02/12/2016 16:55 לרמי הפלסף
אתה זורק מספרים חופשי חופשי. אולי יהיו עליות ואולי ירידות אבל בטח לא כמו שכתבת זה מוגזם. וחוץ מזה מה אתה יוצא נגד כותב 5 הרי אתה טוען בדיוק כמוהו אז מה ההבדל. ספר לנו.
ווינר 02/12/2016 16:34 לרמי
מה אתה מקשקש אני רואה את ,25 ביום ראשון נותן שתי אחוז למעלה תתעלם מהלוזרים
משיח 02/12/2016 16:21 העולם
מלא טיפשים ומזה חיים (כמוני) הנבונים . השוק לפני מימוש . גם היום יורדים
5 ויינר 02/12/2016 15:57 זהו זה
חוזרים בגדול לעליות ואפילו חדות לאור המצב הכלכלי המושלם באמריקה דל ארצות הברית.
צביקה 03/12/2016 10:02 ריביות
החל מהחודש כנראה יתחילו להעלות ריביות בארהב בארץ זה יהיה יותר לאט
4 המתחזה 02/12/2016 15:55 מה אתם חושבים לגבי דולר/שקל? (ל"ת)
אביחי 03/12/2016 16:07 די צפוי. איטליה מצביע עם רה"מ. הדולר נחלש. עד 3.75.
בארה"ב מעלים ריבית. רגע לפני, קרנית קונה $ והוא קופץ ל 3.88. העלאת ריבית באמצע ינואר, לפני השבעה של טראמפ.
3 המתחזה 02/12/2016 15:54 מה אתם חושבים לגבי דולר/שקל? (ל"ת)
2 א100 02/12/2016 15:53 ליוסף. ראו עדיף על תראו.
איני מבין את ההתלהבות של אחוז האבטלה. שהרי ידוע כבר שנים שהאנליסטים בחסות הממשל מחרבשים נתונים ככל העולה על רוחם..וזאת מטעמים שונים ומשונים..מדובר ברמה הלאומית או ברמת החברות שאין שום קשר למציאות. בלי קשר להחלפת הנשיא ותיפקודו של החדש..תרבות שקר זאת עומדת להשתנות מייסודה..וסיבות לכך יונפקו בשפע בקרוב..
אמא של איציק 02/12/2016 17:17 לא יפה לצחוק עליו
הוא היה ילד מוגבל ותחת השפעה של כדורים. כשהיה תינוק זרקתי אותו באוויר שלוש פעמים ותפסתי רק פעם אחת וזו התוצאה צ'טערת.
יוכי 02/12/2016 22:47 יא אללה שלך
הרסת את הבדיחה צוונציק. אומרים זרקתי פעמיים ותפסתי רק פעם אחת.כי אם אתה אומר זרקתי שלוש ותפסתי אחד אז יוצא שהפעם השניה הניזרק יצא תותח וניצל. צריכים לדעת לספר בדיחה
איציק100 02/12/2016 19:14 אענה ואגיב לך ידידי.
ואני עושה זאת בגלל שאני מזהה בך אדם חכם ונחמד וטוב לב ויפה נפש ואף יפה תואר. גבוה ואף בלונדיני עם גוף שרירי. אז ככה:1)מצד אחד לא נולדתי ואין לי אמא בעולם הזה שאתה מציין (בשם האם)אני חוצן מגלקסייה אחרת וכבר ציינתי במרחק קוואדריליון שנות אור. 2)מה שכתבת נכון מאד והאמא עשתה זאת בכוונה כי התייאשה ממני. כל חייה קיוותה שאהיה כרטיסן באגד או קופאי במגה או שופר. אני עבדתי עליה ועשיתי דווקא ואיכזבתי אותה קשות. נהייתי לא עלינו פרופסור לרפואה ואף בכיר במערך המילואים..והיא וחברותיה הפולניות שעלו עימה מתימן לא סולחות לי על מעללי. אז מכאן אמא אני מבקש סליחה. זהו במבי קושקוש מתוק.
1 אלי 02/12/2016 15:38 בבוקר בכתבה על אירופה כתבת צפי 175 אלף, עכשיו 180
מעניין. ולמה אבל תראו את אחוז האבטלה? למה סתם לזרוע פחד??
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש