מניית טאואר התפוצצה בוול סטריט, מה אומרים האנליסטים?

ראסל אלוונגר, צילום: Biportal
מניית חברה טאואר (סימול: TSEM) זינקה בשיעור של 11.6% במסחר בוול סטריט תוך ריכוז מחזור מסחר שגדול פי מעל 6 מהמחזור הממוצע. במהלך היום הגיעו העליות לעד 17%. חברת השבבים ממגדל הענק פרסמה היום בצהריים את הדו"חות לרבעון השני והציגה גידול של 29% בהכנסות לשיא של 305 מיליון דולר. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח של 38 מיליון דולר.

במחלקת המחקר של נידהם הותירו היום את ההמלצה למניה על 'קניה חזקה' ואת מחיר היעד העלו מ-18 דולר ל-20 דולר, אפסייד של 26.5% אחרי הזינוק הנוכחי. בנידהם כותבים היום כי בהתאם להנחיות שסיפקה טאואר לרבעון השלישי, החברה בדרך להכנסות שנתיות של 1.3 מיליארד דולר ורווח שנתי של 150 מיליון דולר.

בתוך כך, לידי Bizportal הגיעה ההתייחסות שהוציאו בפועלים ברוקראג' ללקוחות: "טאואר מספקת דוח מצוין עם תוצאות ותחזית מעבר לצפי. ההכנסות ברבעון השני צמחו ב-29.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל-305 מ' ד' – מעל תחזיתנו ל-301 מ' ד' ובטווח תחזית ההנהלה. רווחיות גולמית של 23.8% הייתה גבוהה מתחזיתנו ל- 23.2% ומעידה על שיפור יכולת וניצולת הייצור (בעיקר במפעלי השותפות עם פנסוניק ביפן), הסטת פעילויות בין אתרי הייצור והוזלת עלויות אצל הספקים. הכאת תחזית ההכנסות יחד שיעור הוצאות תפעוליות נמוך מהצפוי הובילו להכאת תחזית הרווח הנקי שעמד על 38.5 מ' ד' לעומת צפי ל- 30.9 מ' ד'. נציין גם לחיוב כי תזרים המזומנים מפעילות שוטפת (81.8 מ' ד') היה גבוה מהשקעות ההון של החברה (54.3 מ' ד'). התחזית לרבעון השלישי (325 עם טווח של 5% מעל ומתחת) גבוהה משמעותית מתחזיתנו להכנסות של 302 מיליון דולר".

מאז השפל של מאי האחרון זינקה המניה ב-44% ונסחרת כעת בשווי של 1.4 מיליארד דולר. במסחר בת"א זינקה היום טאואר ב-5.2% בלבד ולכן נפתח כעת פער ארביטראז' חיובי של 6.3% לקראת פתיחת המסחר בת"א ביום ראשון.
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    מדהים איך שחקני המעו"ף שולטים בשוק!!! (ל"ת)
    פשוט רמאות!!! 10/08/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    ביעה בביהמ"ש
    אנונימי 07/08/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן עומד התביעה היצגית נגד טאור
    סגור
  • התביעה היצוגית נמחקה (ל"ת)
    שלמה 07/08/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    Tsem -needham rise to Strong buy PT 20$
    אייל 05/08/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.streetinsider.com/dr/news.php?id=11903813
    סגור
  • 9.
    תגיע ל-28$ לפחות עד סוף השנה (ל"ת)
    אייל 05/08/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • העם פה רק מריץ את מזור . השאר לא מעניין אותם
    באמת? 05/08/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש עוד מניות שצריכות לעלות כמו פלוריסטים וקמהדע אבל אין סיכוי שהם יעלו . כולם מזור וסבובים על טבע הכושלת שעדיין לא פתרה את בעיית הקומפקסון אבל יום אחד החליטו להעלותה והיא עולה כי הבעיה נדחתה לעוד שנה. ובסוף טבע תתרסק
    סגור
  • 8.
    נכון למסחר ביום חמישי המניה לא התפוצצה
    כרגע 05/08/2016 07:46
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מניית טבע הממונפת עלתה 3% ואילו טאואר רק 6%. וזאת הוכחה שמניות דואליות הם משחק על חשבון המשקיעים כשרוצים לקנות בזול מורידים את שער המניה בארה"ב או להפך לא התרשמתי מטאואר המתפוצצת. היא צריכה להיות בשער 80 כדי להתפוצץ כי היתה כבר בשער 72.
    סגור
  • 7.
    יש מסחר גם ביום שישי . המניה תחזור לשער 72 ואף יותר
    טאואר 05/08/2016 07:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עכשיו עידן עופר צריך למכור את החברה . ולקחת את ראסל כמנכ"ל כיל. כי כל המנהלים שלו כשלון יחד עם ממשלה חזירית דורסנית זה אסון למשקיעים.
    סגור
  • 6.
    מחר כנראה היא תתקן חמישה אחוז מטה נחכה ונראה (ל"ת)
    משה 05/08/2016 00:25
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • נבואת שוטים . דווקא עלתה עוד 4% ! (ל"ת)
    שלמה 07/08/2016 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    צוחק לזאת שנתנה הסבר לסיבובים על המניה
    טאואר 05/08/2016 00:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני אכלתי את זה אבל נשארתי כי כשמאמין במניה הולך לטווח ארוך איתה כמו גם עם טבע ונפט אצחק עלייך לכסף הקטן וטעות ש לך קטנה תאכל לך כל שהרווחת לטווח ארוך במניה שאתה מאמין שיש לה כיוון ובניה זה הכסף הגדול לא בורח בשביל כמה לירות מחכה גם 3 שנים וזה הוכיח את עצמו לא נדנדה ופחד במניה שאני מאמין
    סגור
  • אתה מוכן להסביר בעברית פשוטה מה בעצם אתה רוצה להגיד? (ל"ת)
    ל 5 05/08/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • חידת חמיצר (ל"ת)
    אבי 05/08/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    חגיגה בטאואר ביום ראשון
    מפרגן למשקיעים 04/08/2016 22:16
    הגב לתגובה זו
    28 4
    מסתבר שהסבלנות של המשקיעים לטווח ארוך שלא התייאשו , תשתלם בענק !!!
    סגור
  • 3.
    טאואר
    משה 04/08/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    16 9
    ולכל אלה שמגיבים לי באצבע אדומה קבלו אצבע משולשת בהצלחה למשקיעים טאואר דוהרת קדימה במלוא הקיטור
    סגור
  • 2.
    הכל מתפוצץ למעלה . ואנשים צועקים מפולת, לא יאמן