22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ניסנקורן על רמי לוי: "לא רק שאינו ראוי להדליק משואה, אלא חייב להתנצל בפני העובדים"

 |  124
דיני עבודה
Share
"אדם שפגע באופן מכוון בחוק ובזכויות העובדים שלו, לא רק שאינו ראוי להדליק משואה במדינת ישראל, אלא חייב להתנצל על כך בפני העובדים ולשלם ביוקר על מעשיו", כך אמר היום יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בהמשך להחלטת בית הדין לעבודה שקנס את רמי לוי בהסדר פיצוי חסר תקדים של 1.5 מיליון שקל - הפיצוי הגבוה ביותר שהוטל אי פעם בגין פגיעה בהתאגדות.


לפי בית הדין לעבודה בבאר שבע, ההחלטה לסגור את פעילות החברה ביכורי השקמה ולמזג אותה לחברה האם, רשת רמי לוי, הייתה מהלך פיקטיבי המונע משיקולים זרים של פגיעה בהתאגדות. בית הדין נימק את גובה הפיצוי ההיסטורי בכך שלוי והרשת בבעלותו הסבו פגיעה קשה ואנושה בהתארגנות העובדים הראשונית עד כדי העלמתה.

בפסק הדין נכתב, בין היתר, כי "בנסיבות החמורות, החריגות והקיצוניות יש לקבוע פיצוי הולם - בשים לב לשיעור ההפרה המרבי בין כל הפרה והפרה". לוי והרשת בבעלותו, הואשמו בין היתר ב"פגיעה בזכות השביתה המוכרת כבעלת מעמד של זכות יסוד, התבטאויות נחרצות וקשות כנגד קיומו של ארגון העובדים ופגיעה קשה בהתאגדות". כמו כן, בית הדין מצא כי "העברת פעילות החברה הייתה מהלך פיקטיבי המונע משיקולים זרים של פגיעה בהתארגנות"."בחינת כל השיקולים, ביחד ולחוד, בנסיבות שבעניינינו מלמדים באופן מובהק כי לוי והרשת בבעלותו, נקטו ללא הרף בשורת צעדים שנועדו לסכל את מהלך ההתארגנות ולמחוק את קיומו של ארגון העובדים בחברה ובכך גם למנוע דריסת רגל של ארגון העובדים ברשת כולה. והלכה למעשה צלחו בכך לעת עתה. בנסיבות אלו, בדגש על כך שההתארגנות שהייתה בראשית דרכה ואף לא היה עוררין על יציגותה – נפגעה אנושות עד כדי כך שהלכה למעשה זו אינה פעילה עוד – מהווים נסיבות חמורות ביותר המצדיקות פסיקת פיצוי בסכום גבוה ומשמעותי ביותר", נכתב בפסק הדין. יצוין כי לוי והרשת חויבו לשלם את סכום הפיצוי להסתדרות תוך 30 יום, ממועד פסק הדין.ניסנקורן: "ההחלטה המפורטת של בית המשפט מלמדת כי רמי לוי השתמש בשיטות מנוגדות לחוק על מנת לפגוע בזכות הבסיסית ביותר של העובדים. אדם שפגע באופן מכוון בחוק ובזכויות העובדים שלו, לא רק שאינו ראוי להדליק משואה במדינת ישראל, אלא חייב להתנצל על כך בפני העובדים ולשלם ביוקר על מעשיו. החלטת בית הדין להטיל על לוי ועל החברה בבעלותו את הסכום הגבוה ביותר שנפסק במדינת ישראל בגין הפגיעה בהתארגנות, מלמדת על חומרת ההתנהלות שלו ומהווה איתות אזהרה לכל מעסיק שמרגיש מעל החוק".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

124 תגובות ב-103 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
103 המאירי שרגא 28/05/2017 23:44 אני עסק שפעל אצלו בזכיינות
אני אישית נפגעתי מרמי לוי שהביא אותי לפשיטת רגל וחובות של מליונים אני מאמין שרמי לוי זה בועה שתיתפוצץ יום אחד ויתגלה פרצופו האמיתי החיים הם גלגל ויש אלוהים לא לעולם חוסן
102 חנה 12/04/2017 19:52 פגיעה בעובדי הרשת
רמי לוי צודק כי ככה מתעשרים על חשבון העובד החלש - הגענו חהוות מדינת עולם שלישי וכמה שהוא ימשיך להתערות בעובדים הוא ידליק משואה בפעם שלישית
101 אכלולי 12/04/2017 14:41 במדינת ביבי אנשים כאלו מקבלים פרס ישראל. (ל"ת)
100 רונן 12/04/2017 10:25 מקווה שיחימוביץ תעיף את העסקנים האלה לכל הרוחות
ניסנקורן וחבריו דואגים רק לועדים החזקים. כל החלשים נלחמים בעצמם על זכויותיהם מול המעסיקים.
99 אליעזר 11/04/2017 21:26 ההסתדרות החלה להגן על עובדים?
הרי זה חידוש. לא הייתי מרשה לאנשי ההסתדרות להדליק משואות עקב יחסם הלא מוסרי לעובדים ולמשק.
98 ותיק 11/04/2017 16:06 גמדי ההסתדרות
עסקני ההסתדרות, חיים על גבם של העובדים, ומעולם לא יצרו משהו , ואפילו לא מקום עבודה אחד. עליהם להיות אסירי תודה לקפיטליסטים הרשעים, אשר בשאיפתם להרוויח מקדמים את הכלכלה ויוצרים מקומות עבודה.
97 מור 11/04/2017 09:04 נזם זהב באף חזיר
החוויה בחנות של רמי לוי היא כמו של שוק, אבל המחירים לא זולים בהכל. הוא מוריד מחיר על משהו שגם אחרים מוזילים, ומצד שני מייקר מוצרים אחרים. לא כדאי לי להכנס לשם בשביל מהומה של שוק והרווח לא גדול...
96 מוטי 10/04/2017 15:42 ניסנקורן המלך,תמשיך להילחם למען החלשים (ל"ת)
95 תומך בהסתדרות 10/04/2017 15:39 ניסנקורן המלך
אבי ניסןקורן תמשיך להגן על העובדים במדינת ישראל,וכל טוקבק שרשום נגדך הוא מכור של רמי לוי יישר כוח אבי עלה והצלח
94 פויה 10/04/2017 13:59 נראה אותך ניסנקורן שורד עם פיצוציה
ועדי העובדים הפילו את מגה והביאו לקריסה של מקום העבודה שלהם, קריסת ספקים ויצרנים במפולת הדומינו שנוצרה. תשלומי פניסה - שהעובדים יהנו מהם בעוד 30 שנים לא מקדמים את המשק, רק חונקים אותו
93 AVIC 10/04/2017 13:52 בוז לשמאלנים: רמי לוי גדול מעסיקי הערבים בארץ
הסניפים החדשים של רמי לוי מול הסניפים הסגורים ונסגרים והולכים של קואופ, מראים מי דואג ליותר עבודה ויותר עובדים. זה לא ניסנקורן, הוא בענייני חברת החשמל וועד הטייסים באל על.
92 רמי לוי עושה מצווה 10/04/2017 06:05 גדולה לכל אלה שלא מסוגלים לשלם ביוקר!
זו כתבה שנועדה להסית סתם. ורמי לוי משלם טוב לעובדים רציניים בדיוק בהתאם לסקלה שהוא הולך איתה . אם כבר שההתארגנות תשנה את דרכיה למה רמי לוי חייב לשלם פיצויי בגלל דברים שלו ניראים לא צודקים?. הוא בעל חברה עניפה מספק הרבה מאוד מקומות עבודה. אין צדק בעיניין הפיצוי הזה.
91 אא 09/04/2017 14:11 ההסתדרות כבר לא קיימת מזמן (ל"ת)
90 קאטו 09/04/2017 09:48 ניסנקורן הפודל המושחת של עיני (ל"ת)
89 אילן יפרח 08/04/2017 09:15 ניסנקורן....
בשביתת הטייסים - הרבה יחסי ציבור - ניסנקורן התנדבר לתווך בין הסחטנים שסוחטים את אל על והורסים אותה ומרויחים 100000 ₪ לחודש . הוא דאג להם לתוספת של 7% (כמעט פעם וחצי שכר מינימום...).....איפה עבדי הקבלן.....?
88 אילן יפרח 08/04/2017 09:12 ניסנקורן הצבוע
כל השנים הוא עוסק ביחסי ציבור והתחכחות עם עשירים. לא עשה כלום למען העובדים הפשוטים. לא דאג לעובדי הקבלן (עבדי הקבלן) אשר ישראל השיגה שיא בתחום זה במערב. עובדי רשות השידור חוסלו לעומת תאגיד שאמור היה לקלוט עובדי קבלן ושנתיים וחצי ניסנקורן לא עשה ולא אמר כלום - רק שלי יחימוביץ התגדה לסגירה וכעת לפני הבחירות להסתדרות הוא נזכר לדאוג להם...גם בנושא רמי לוי פתאום הוא מעתיק את תגובתה של שלי יחימוביץ בשינוי ניסוח ..... הבן אדם הזה ועוד פונקציונרים בהסתדרות הם אוכלי חינם ע"ח משלמי דמי החבר. אם יש מי שיכולה לרענן את הארגון הזה ולהצעידו קדימה זו רק שלי יחימוביץ !
87 אורי 08/04/2017 09:08 מתי ניסנקורן עף ? (ל"ת)
86 אבי 08/04/2017 07:52 ניסנקורן צריך להיענש על השחיתות בהסתדרות (ל"ת)
85 טל דודו 08/04/2017 07:51 המלך רמי לוי
הוישששד תגידו זו מסורת מנהג מהה, קינאהההה, אדם שהתחיל מ 0 ופתח רשת משלו עם סניפים ברחבי הארץ והכי זול שיש חלומו של כל אדם, עשה עושה טוב לציבור אז על מה לנבור התוצאה גיבור גבר הכי זול במדינה ובלי קונצים אז מה כולם מקשקשים ירשעים, זה במקום להכתירו כמלך ? טוב נו זה טבע בעם תמיד לדפוק את כולם, ואדרבה ככל שמנסים לרמוס את רמי לוי הסניפים רק מתמלאים בלקוחות מרוצים יאלה תנו גז וחג שמח רמי לוי.
84 יוסף 08/04/2017 07:06 הגיע הזמן לחשוף את הפרצוף האמיתי שך רמי לוי (ל"ת)
83 ניימאר 07/04/2017 07:53 ניסנקורן ממש צדיק-נתן יד לסגירת רשות השידור
שיא הנבזות-הוא מטיף לרמי לוי והוא בעצמו נתן יד לסגירת רשות השידור והדואר חצוףףףלך. אל תדאג ניסן-שלי מחכה לך בסיבובבבב. אתה זמני עד ה23/5.תתחיל לארוזזזז
AVIC 10/04/2017 13:54 שלי מחכה בסיבוב
היא תמשיך לחכות.
82 יעקב 07/04/2017 07:39 קסטינה
רמי שקרן רמאי שפוגעה גם החקלאים.יש מקום למנוע ממנו להמשיך .הפסיקו לרכוש ברשת שלו.
81 מוטי 06/04/2017 09:21 רמי לוי?
לביזיון מדינת ישראל
80 ציון 06/04/2017 08:25 רמי לוי
ניסקריןצריך ללכת הביתה הוא לא מבין כלום רק דופק את אלה שנותים את העבודה ורק דואג לדגים השמנים חלאס את כול הסתדרות צריך להעיף ומיד כול הזמן כותרות
79 אבי 06/04/2017 07:49 רמי. לוי
חולה. כסף. לבית. קברות. לא. תיקח. כלום. כל. יום. פותח. רשת. נוספת. פגעתה. בעשרות. אלפי. עובדים. אתה. חי מעדף. כסף. והעובדים. שלך. לא. גומרים. את. החודש
78 ק 05/04/2017 13:29 ההסתדרות רעה חולה
ניסנקורן אדיוט גמור. ההסתדרות הרסה את המדינה לאף אחד אין אמון בה. היום יש עובדים בכל הממשלה, קבועים, שלא מוכנים לעשות כלום ולעבוד ואי אפשר לגעת בהם. ההסתדרות היא מקור כל החולי במדינה.
77 יוסי 05/04/2017 12:44 ניסנקורן דואג לוועדים השמנים .
רמי לוי דואג שלא נשלם מחירים כמו במגה מול ביתי שכל מוצר יקר שם ב30% . עכשיו תחשבו מי הצדיק בכל הקשקוש הזה ששמו הסתדרות העובדים בארץ ישראל .
76 פנינה 05/04/2017 12:23 רמי לוי רק עושה טוב לכולם
שלא יבלבלו את הראש...אין קניה גדולה וזולה כמו אצל רמי לוי ופה רק מחפשים איך להוריד אותו...חוצמזה יש מלא מפעלים שנוהגים בעובדים שלהם גרוע פי כמה וכמה ולא מציינים זאת אפילו בתקשורת...אז יאללה...תפסיקו עם ההשמצות...צריך להודות לו ולהוקיר יוזמתו המבורכת בכל מה שקשור לחיסכון בקניות....
אבי 09/04/2017 09:17 ניצול עובדים
אז אתה מסכים שרמי לוי מנצל עובדים. אז זה תקין? אדם שמנצל עובדים לא יכול להיות שידליק משואה ביום העצמאות
מוטי 06/04/2017 09:24 תגובה
תבדקו מה קורה בשופרסל, שם נותנים לעובדים תנאים פחות או יותר אנושיים, הזול לפעמים עולה ביוקר לעובדים שמועסקים בתנאי עבודות, לא איכפת לי לשלם יותר תמורת תנאים לעובדים וסדר מופתי, מה שאין ברשת של אותו מדליק משואה לביזיון מדינת ישראל
75 משה 05/04/2017 11:43 רמי לוי הטוב מכולם
רמי לוי מעסיק אלפי עובדים מאושרים שלא היו מתקבלים במקומות עבודה אחרים וכל השאר שטויות ונקמנות.
74 צדוק 05/04/2017 11:28 בלי הסתדרות היינו נשארים עבדים
ההסתדרות קמה עשרות שנים לפני המדינה ההסתדרות בנתה מפעלי תעסוקה לאזרח לממשלה לא איכפת מהעובדים החזקים מסתדרים לבד שעות העבודה יותר מהעולם תנאים פחותים ממדינות נאורות
73 חיים 20/03/2017 03:18 עכשו אתם מבינים מדוע אני לא מעסיק ישראלים במפעלי ?
להעסיק ישראלי זה פשע כלפי המפעל.הדרישות האין-סופיות המתרבות יום יום על-ידי חברי כנסת ופרזיטים כמו ההסתדרות וראשיה,משאירים את הישראלים מחוץ למפעל.וברור שלבעל העסק אין סיכוי בבית הדין לעבודה שהוא בעצם בית הדין של העובדים. ועל העסקת נשים עם כל הזכויות שלהן,ויתרתי כבר לפני שנים, ואפילו לא הזכרתי את הטמטום של חוקי ההטרדה המינית.
אריק 06/04/2017 05:41 ורמי כן
גם רמי לוי לא מעסיק ישראלים
דידי 05/04/2017 12:53 עוד נוגש עבדים
כן אני מבין למה. אתה כמו כל מעסיק חמדן מצוי. חושב שאם נתת עבודה למישהו אז הוא שלך בטאבו והוא צריך לעבוד בשבילך מצאת החמה עד צאת הנשמה. אין לו חיים ואין לו צרכים. רק להכניס לך כסף. קפיטליסט מצוי
72 אני לא אוהב את 20/03/2017 02:14 ההסתדרות
וגם את רמי לוי אבל מה שיוצא מהכתבה שההסתדרות ממש צדיקים ונקיי כפיים ואילו רמי לוי רשע. ההסתדרות לא מגן על החלשים ההסתדרות זה גוף שמחפש איפה יש כסף מעניין מאוד מה יעשו עם המיליון וחצי ילך לעובדים ילך לחלשים הצחקתם אותי...
71 משה 20/03/2017 01:52 הדלקת משואה
יש לבטל את ההחלטה שרמי לוי ידליק משואה,לא מסתדר עם הרעיון הענק שעומד מאחורי מדליקי המשואה
70 ענת 20/03/2017 00:43 לבדוק את שכר המדריכים לטיולים לחו"ל
אין להם שום זכויות. להיכנס חזק בחברות התיירות של הטיולים המאורגנים
69 מיכאל 19/03/2017 21:30 לתגובה של בן
בן אים ההיתה עובד אצל רמי לוי אז ההיתה מדבר ובטוח שאתה נימנה על האנשים שלו
68 שמוליק 19/03/2017 17:50 האיש מאכזב- לפני כשבוע רכשתי תלושי קניות של רמי לוי
מצטער על כך .... ניראה איך אני מחזיר/מחליף אותם...
67 על חשבוננו ועל גבנו 18/03/2017 08:43 חוקים ומשפטים
מעניין שתמיד נמצא איזה מזרחי תורן
66 גורי 18/03/2017 08:09 ההסתדרות עם ריח של מפאי .בל אזכור!!!!!!לעולם (ל"ת)
65 חקלאי 18/03/2017 02:31 רמי לוי
זבל של אדם. לציין שרוב אוכלוסית העם בזה לאדם זה. רק מה הוא חבר של כחלון שמחייב כמו אידיוט והעם בוכה
64 יאיר 18/03/2017 02:11 בקושי שכר מינימום ועל גבי העובדים נהיה מיליונר
זאת האמת אצל רמי לוי התנאים כל כך קשים שלא שווה לעבוד אצלו בדוק... בדוק ...בדוק
63 בן 17/03/2017 10:21 ניסקורן אינך שווה התייחסות
ניסקורן פועל על סמך שיקולים אינטרסנטיים שהם הדבר היחידי שמעניינים אותך. ולגבי תגובתך על רמי, של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על רמי לוי. תרומתו היומית של רמי לכל אזרח אם ישירות או בעקיפין לחיסכון יומי של כמה כמה שקלים היא הדבר הטוב שקרה לאזרח קשה היום והרגיל מאז שרמי נכנס לשוק. אין שום חברה בישראל שתורמת מידי יום לרווחתו של האזרח ובמיוחד קשי היום כמו רמי לוי היקר.
62 עובד ממורמר 17/03/2017 07:59 ההיסתדרות גוף שגונב באישור
שיסבירו לי אנשי ההיסתדרות מה הם עושים עים הכסף שלי .יש לכם מעל מליון חברים .גובים מהם כל חודש בממוצע 70 שקלים שזה בערך מילאד שקלים לשנה .בשם השקיפות .מה אתם עושים עים הכסף . מגיע לנו העובדים פרוט על ההוצאות . והמשכורות שלכם
61 סמי 17/03/2017 07:57 רגב חירבנה תמדינה והחזירה אותה שנים אחורה ! מרקואי! (ל"ת)
60 ש.ס.א.ד 17/03/2017 07:47 טוקבקיסטים בתשלום, של רמי לוי.רק כסף הוא רואה בעניים.
עוף בשקל.זה לא לעזור לחלשים ,זה גימיק תקשורתי.אם היה אפשרי ,היה משלם לעובדים 10 שח לשעה.
59 יפאורה רוני גת 17/03/2017 06:37 רמי טיפד תלמד מרוני
טיפש רמי תראה מה רוני גת עושה תשלם לפרזנטור שמאלני תעשה כמה פרסומות בערוץ 2 תשלח מוצרים בחינם לרני רהב ותהיה כמו רוני גת גונב את עובדיו ברישיון ואף אחד לא פוצה פה!! בישראל הכל מותר רק תשלם
58 יפאורה רוני גת 17/03/2017 06:34 יפאורה הרומסים
ביפאורה רומסים את זכויות העובדים מחתימים אותם על 5 ימי עבודה בשבוע ופועל עובדים 6 ימי עבודה בשבוע נכבדי ההסתדרות לטיפולכם מספיק לעצום עיניים ולהתעלם מדרישתנו שתשימו סוף לשוק העבדים שמתרחש בסניפי הסחר של יפאורה בבעלות רוני גת התאב בצע
57 ההסתדרות לטיפולכם 17/03/2017 06:31 יפאורה רוני גת
רמי לוי תלמד מרוני גת לשלם שוחד בכדי שיהיה וועד פיקטיבי ביפאורה שאף עובד לא מכיר מפטרים אנשים רק בגלל שהעזו לבקש לא לעבוד 5 ימים קודמים לחג פסח משעה 7 בבוקר עד שעה 11 בלילה ללא תוספת תשלום
עובד של יפאורה 17/03/2017 08:25 יפאורה באמת גזלנים
רוני גת פושע ברישיון
56 ההסתדרות לטיפולכם 17/03/2017 06:28 יפאורה צפון קוראיה
חברי ההסתדרות בטח יפאורה של רוני גת משלמת לכם שוחד בכדי שתעצמו עיניים מההפרת זכויות ורמיסת העובדים שמתבצעת בכל רגע בסניפי הסחר של יפאורה
55 בני 17/03/2017 05:55 לכורדי
לרמי לוי הכורדי יש מזל יותר משכל כורדי שהגיע לתוצאות כאלה בעסקים צריך להדליק את כל משואות יום העצמאות לגבי הקנס שקיבל יוכל להיות באותו יום שזה קרה הכורדיות שלו זזה מהראש אז חחחחחח
אפי 18/03/2017 08:27 בני-לכורדי הזה בטוח יש שכל יותר ממך.
עם מזל אי אפשר להגיע לאן שהגיע רמי לוי.לך תישתה מים קרים אולי תקבל קצת שכל.
54 אזרח קטן 16/03/2017 23:05 רמי לוי חוסך לי מאות שקלים בחודש - עובדה !!!!!!
אין לי אומץ להכנס למקום אחר !
שמוליק 19/03/2017 17:52 תכנס פעם לסניף של יינות ביתן ותופתע לטובה (ל"ת)
53 ישי 16/03/2017 06:35 שופטי סדום
כל השופטים זבל אשכנזי מסריח מסובסד במיליארדים אוייבי המזרחיים והשחורים
יש ר א לי 16/03/2017 12:08 ביבי גרם לזילות הטקס כשנתן לרמי לוי להדליק משואה (ל"ת)
יש ר א לי 16/03/2017 12:06 נמאסת, טפל בעצמך וברגשי הנחיתות שלך, לך ללמוד (ל"ת)
52 ישי 16/03/2017 05:59 שופטי ישראל
שופטי ישראל הם זבל אשכנזי מסריח מסובסד במליארדים אוייבי הם שונאי המזרחיים ועושקי המזרחיים ..... בחסות החק. חק=חמס.
51 אלון 16/03/2017 05:59 יש משהו בדבריו
אני לא קונה ברמי לוי אני מכיר את רמי לוי עוד שהיה בשוק מחנה יהודה אני ירושלמי במקור כל הכבוד לו על ההצלחה לי מפריע שהוא מעסיק ערבים המון ערבים במקום לשלם משכורות נורמליות ליהודים הוא מעדיף לעשוק ערבים אז אישית אני לא קונה אצלו רק עבודה עברית
50 ישי 16/03/2017 05:45 רדיפת מזרחיים
רדיפת מזרחיים שמצליחים על ידי המאפיה של הלבנבנים כמו רמי לוי ענבל אור פואד דרעי וכו' הכל בחסות המשטרה הפרקליטות בתי המשפט השופטים לפי החק. חק=חמס
49 שלום 16/03/2017 05:13 ניסנקורן מוכר את העובדים
אתה צריך להתבייש ,אתה מוכר את העולם בשביל הבחירות להסתדרות. לך לשלי ותאחדו ביחד ותחשבו איך להמשיך ולרמוס את העובדים
48 אבי 16/03/2017 02:59 הוא יכול פשוט לסגור את העסקים שלו
וכל העובדים יהיו מובטלים ... בהצלחה התנהלות של מדינת עולם שלישית ...
47 אבי 15/03/2017 14:53 לשופטים הלבנים קל לנקנק את השחור
לא נורא קרב היום שנשלוט על הארץ אנחנו נהייה אדוני הארץ מה יש גם לנו מותר לנשנש קצת ממנעמי המדינה
גדעון 16/03/2017 02:38 לאזרח את כל המזרחים במזרח התיכון
צריך גם שיהיה מלך חסן בישראל ואזרח את כל המזרחים במזרח התיכון,והיהודים בחזרה לאירופה
46 אבנר 15/03/2017 14:38 קימברלי קלארק (ל"ת)
45 ניסנקורן תתביש 15/03/2017 14:15 ניסןקורן, חיימוביץ בדרך, הרסת את שוק העבודה (ל"ת)
עובד של יפאורה 17/03/2017 06:44 יפאורה צפון קוראיה
בטח שהרס מתעלם מעובדי יפאורה נותן יד לרוני גת העושק ותאב הבצע להמשיך במעלליו לגזול את זכויות העובדים ביפאורה בסניפי הסחר
44 דורון 15/03/2017 09:15 מצית עם המשואה כל חלקה טובה
רמי לוי סיים את פרק הנחמדות שלו. שישלם כל גרוש שהפקיע וקנס בגובה דומה. אני מדיר רגליי מהסופרים שלו.
יואב 16/03/2017 06:27 נו מה אתה רוצה ממדינה בממשל כאילו דמוקרטי
ביבי מתנהג כמו ארדואן, רק כאילו יהודי.
43 ד"ר צבי ש. 15/03/2017 08:07 ההסתדרות - אם כל חטאת.
ועדים והתארגנות, מתחילים תמיד יפה, ותוך פרק זמן קצר, לא סופרים את מי שהעלה אותם. בהמשך דואגים רק לעצמם.. ברור הוא, שרמי לוי עושה גם לביתו. אבל הצדיקות המעושה של ההסתדרות מעצבנת.
42 כהן מיכאל 14/03/2017 08:52 שוק ההון (ל"ת)
41 ניסים 14/03/2017 08:11 ככה זה במדינת הגמדים - חבר של ביבי ורגב.
היועמ״ש צריך לבדוק .
40 רמי 14/03/2017 07:41 יהוד
רמי לוי הוא נוכל קטן מה שמעניין אותו כסף
39 יעל 14/03/2017 07:32 רמי לוי צריך לשלם הרבה יותר על עושק עובדיו (ל"ת)
38 עידן 14/03/2017 05:30 התאגדות מיותרת
סתם מתנכלים לרמי. לוי. סל הזול במדינה ההסתדרות סיימה. את תפקידה לפני 20 שנה אין יתרון בוועדים סתם ביזבוז כסף ושחיתות ראה חברת חשמל\נמלים.
37 קירצה 14/03/2017 04:12 מעולם לא קניתי
ולא אקנה אצל הצבוע הזה. מיד ראיתי שמדובר בשקרן ,צבוע , שהתקשורת פימפמה מיומו הראשון.
36 חיפאי 14/03/2017 03:11 לא קונה אצלו יותר לעולם !!! (ל"ת)
35 משה ראשל"צ 14/03/2017 03:09 ההסתדרות אם כל חטאת - עוד אוסף בולשביקים עלוב (ל"ת)
34 יצחק 14/03/2017 02:36 תותח
הוא גבר שבגברים תיתפוצצו מימנו וכול הרשעים מושחתים לכו לבדוק את הפרטי מניסיון הוא משלם יותר טוב מכול אחד הוא ישר והגון שיהיה לא ברכה עד בלי די ואני מקוה בשבילא שלא ידליק משואה של הנציונים
33 הצודק 13/03/2017 15:38 ומה יקבלו העובדים שפוטרו? הסתדרות שלא רואה אותם
הרי הפיצוי נפסק לטובת ההסתדרות, איפה נמצאים העובדים שפוטרו ונשארו מובטלים מאחור ללא פיצויים
32 שרית 13/03/2017 14:49 בתור קופאית
הוא היה עושק אותנו כל חודש! שאלוקים ישלם לו!
31 ירושלמי 13/03/2017 14:03 קניון מבשרת של רמי לוי = הולילנד 2
לא יכול להיות שהקניון הענק והמכוער נבנה ללא שוחד תמורת אישורים. הולילנד 2 בדרך....
30 יש ר א לי 13/03/2017 09:45 ביבי צריך להתנצל שהוא נתן לו להדליק משואה (ל"ת)
29 נוק 13/03/2017 06:34 ההסתדרות.
צריך לחסל את ההסתדרות ולעשות איגוד מקצועי ללא שליטת בעלי הון ומקורבים . ההסתדרות פועלת לפי האינטרסים שלה.
28 ניסן 13/03/2017 05:48 ומה קרה להסדתרות עם רשות השידור,מה נסגר? (ל"ת)
27 מי שזוכר 13/03/2017 05:35 היתה התארגנות במקדולנד שהבעלים התנכל לה
הוא לא נתבע, ובטח לא הורשע, הוא היה מראשי שלום עכשיו להם זה מותר. הוא לא מזרחי ולא איש ימין. מותר לו לעשוק עובדים. הפסיקה הזו מטיבה עם ההסתדרות אבל לא עם העובדים, וזה זועק לשמיים. גרוש לא יקבלו העובדים.
26 חקלאי 13/03/2017 00:09 רמי לוי
ידוע חבר ותומך של כחלון. זולים שמנהלים את המדינה. תוסיפו את החיבור לליכוד ותקבלו מדינה מתפוררת.
25 חיים 12/03/2017 23:47 שאפו צודק ניסנקורן (ל"ת)
24 איציק 12/03/2017 20:35 בסוף הוא יכנס לכלא
לאחר הסיפור במבשרת ציון אין ספק שיום אחד הוא יאכל לקרדה ויכנס לכלא, בסוף מישהו יפתח את הפה ואז יבנו לו וואחד תיק. זה רק שאלה של זמן
23 שמוליק 12/03/2017 18:36 דרך העולם
שישלם את הקנס וימשיך למכור לנו בזול
22 שאול 12/03/2017 18:31 ניסנקורן מתבלבל .
רמי לוי מעסיק אלפי עובדים ונותן פרנסה להרבה יותר כשלוקחים בחשבון ספקים תעשיינים וחקלאים אותם הוא משווק .אם היה מתנהל כמו מגה או קלאבמרקט שצמחו מתוך ההסתדרות הוא היה פושט את הרגל מזמן . ניסנקורן במלחמתו על הג'וב שלו מול יחימוביץ' הקומוניסטית רוצה להראות בגסות כמה שהוא "תותח ".
The dud 17/03/2017 07:04 גם בספקים הוא פוגע
לא תמצא חקלאי אחד שעובד איתו מבחירה. משלם את המחירים הנמוכים בשוק בידיעה שאין לחקלאים יכולת להמתין עם הסחורה. המבצעים שלקילו בשקל הפילו את השוק וגרמו לחקלאים לפשיטות רגל
21 עושק את עובדיו 12/03/2017 18:27 רמי לוי עושק את עובדיו ועל גבם נהיה מליארדר
משפחה תאוות בצע שלא תרמה ולא תורמת כלום לציבור. מעולם לא תרמה לקמחא דפסחא לחלשים, ניסתה לקחת שלא כדין כספים של תלושים שפג תוקפם ממני, ורק כשהבינה כשאני יודע שזה בניגוד לחוק "פיתאום" החליפה לי תלושים. אבל בטח מעשרות משפחות שלא יודעות או לא ידעו על החובה להחליף תלושים שפג תוקפם הם עשו את הדבר הלא חוקי והמכוער שמשמעותו לקבל כסף על תלושים ואחר כך לשדוד את הכסף בלי לספק מוצרים. אז מי שמגן עליהם שידע שלא מדובר בפילנטרוף אלא באנשים די מכוערים וגם לא ישרים. ודבר נוסף ניסנקורן אדם אציל לעומת רמי לוי, עזב משרד עו"ד מצליח מאוד כדי להרוויח משכורת מוגבלת בהסתדרות, כל מי שתוקף אותו הוא אידיוט שלא מכיר אותו ואת פועלו.
איש 18/03/2017 05:08 "משכורת מוגבלת בהסתדרות" ????? 200.000 שקל !
טוב שזה מוגבל חחחחחח
20 מדינת הגמדים 12/03/2017 18:03 במקום לתת לעידן עופר להדליק משואה נתנו לעוף בשקל (ל"ת)
19 לא רובין הוד 12/03/2017 17:50 רמי לוי לא רובין הוד אלא עושק זכויות עובדים (ל"ת)
18 רמי לוי יפשוט רגל 12/03/2017 17:39 \ה ענין של זמן.אבל הוא יפשוט רגל. (ל"ת)
17 גם אני 12/03/2017 17:37 גם אני לא קונה ברמי לוי. (ל"ת)
16 עברתי במקרה 12/03/2017 17:31 אבי. רמי כבר הדליק את הלפיד ..לך תכבה לו אותו מהררררר.
אחי. התעוררת מאוחר (נרדמת בשמירה כפרה ) רמי כבר אחרי הלפיד קוטף את הפירות . בינינו יש לו סל מוצרים זול ועוזר לנזקקים אז כרגע כל מילה שלך מיותרת אלא אם תכבה לו את הלפיד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
15 הוא קשקשן ......... 12/03/2017 17:22 עכשיו נזכר ניסקורן ? איפה הוא היה. ולמה ? רמי לוי דווקא (ל"ת)
14 לקוח בעבר 12/03/2017 16:30 כל משפחתי הפסיקה לקנות אצל רמי לוי
עושק זכויות עובדים אינו ראוי שנקנה אצלו
חחח 15/03/2017 18:50 ולא רשמת איפה אתם קונים עכשיו... חחח
אני רוצה לראות איזה משכורות ותנאי תעסוקה נפלאים יש לעובדים איפה שאתם קונים
שמואל 13/03/2017 00:00 טוב בסדר לך תיקנה בטיב טעם (ל"ת)
אפי 12/03/2017 16:52 ואני וכל משפחתי נמשיך
לקנות ברמי לוי.הוא לא זקוק שמשפחתך תיקנה אצלו.אנשים כל בוקר מחכים שהסניף יפתח.עלאק לקוח בעבר.
13 ניסנקורן צודק. 12/03/2017 16:09 בית משפט קבע שרמי לוי הורשע.
צריך להדליק אבוקה לנצלנים ולעושקי העובדים.
12 מה הוא הקים? 12/03/2017 16:00 יש מי שמדבר על זכויות עובדים ויש מי שמעסיק עובדים. (ל"ת)
רפי 12/03/2017 20:45 מעסיק עובדים? מעסיק מחבלים!!!
מר רמי לוי מעדיף להעסיק ערבים מחבלים על מנת לחסוך עוד קצת כסף כל חודש על חשבון לתת פרנסה לעובדים יהודים.. וגם לכן את חיי לקוחותיו... עלק פילנטורופ
11 מזרחי 12/03/2017 15:59 ירושלים
עכשיו נזכרת?????????????????????????
10 אדם 12/03/2017 15:56 ניסקורן, כמה מקומות עבודה יצרתה? (ל"ת)
9 ינטל 12/03/2017 15:34 ממתי בעל חנות מכולת נמצא ראוי להדליק משואה?
.
8 אריק 12/03/2017 15:28 רמי לוי
פחדו שירוץ לכנסת והחליטו לחסל אותו
7 משה 12/03/2017 15:14 אני קונה קבוע אצל רמי לוי
הוא בנה עסק לתפארת שמפרנס אלפי אנשים, מצד שני מליוני הקונים מצבעים ברגליים וקונים אצלו. אני בטוח שניסנקורן לא מסוגל לנהל, אפילו, חנות מכולת אחת. מדוע הוא מעיז לתקוף אדם שהוא בהחלט יוצא מהכלל במובן החיובי. ההסתדרות היא ארגון מושחת שדואג לוועדים החזקים שמוצצים את דמנו האזרחים.
יואב 16/03/2017 06:35 גם אני לא יכל לנהל מכולת, ןבמקצועי אני טוב
ההסתדרות שגזלה אותי לפני חמישים שנה,כבר אינה רלבנטית כלל. אלו פרפורי הגסיסה של ניסנקורן
6 גיא 12/03/2017 15:08 זה נבלה וזה טרפה (ל"ת)
5 עובד 12/03/2017 14:56 תגובה ל1
לתשומת לב לי"ור ההיסתדרות עוד מעט בחירות אני לא מאמין להיסתדרות שדואגת לחלשים העקר זה הכסף
4 אלמוני 12/03/2017 13:45 איפה ההיסתדרות
אני ממש שמח שהיסתדרות דואגת לעובדים יש מפעל אחד בשדרות שהעובדים משלמים דמי חבר אבל את נציג ההיסתרות לא מענין מצב העובגים העיקר זה לשלם דמי חבר
3 אבני 12/03/2017 13:41 קשקוש מולחט... נמשיך לקמות מרמי לוי ! ניסקורן מבלבל א
ניסקורן מבלבל ומוציא דברים מהקשרם - כיום זכויות העובדים נרמסים לא אחת בשאר המקומות על ימין ועל שמאל ..ומה ניסקורן עושה ? כלום...00 - שהרי אם לא שייכים לגופים החזקים במשק . חברת חשמל . מקורות . תעשיה אוירית . עובדי ציבור . עובדי מדינה . משרד החינוך . מוסדות לאומיים . גופים גדולים בתעשיה . ועוד... אז פשוט העובד לא קיים וזכויותיו נרמסים בגסות ואף אחד אינו פוצה את פיו להגן על זכויות העובדים . ניסקורן חוכמולוג... נותן "פול גז בניוטרל " ויוצא בהצהרות כאילו ההסתדרות באמת שהוא עומד בראשה עושה משהו בנידון . עדיף שישתוק
2 רמי 12/03/2017 13:38 ניסנקורן אתה דואג רק לחזקים בהסדרות
ומפקיר את החלשים. לא תגיע לרמה של רמי לוי , זה אדם שצמח מלמטה ולא שכח מהיכן הגיע למרות שהיום הוא אדם עשיר אבל הוא אדם אכפתי , דואג לעובדים שלו ומעל הכל אדם ישר והגון. כולכם בהסדרות חבורה של תחמנים שדואגים רק למקורבים שלהם.
1 שים 12/03/2017 13:14 רמי לוי
עכשיו ניסקורן נזכר?יש בחירות ?
BERG1 16/03/2017 17:32 מי בכלל יכול לנהל עסק במדינה הזאת
העצמאיים ישלמו הכל לשכירים זכויות לעצמאים רק דרק ראה חוקי פנסיה ראה חופשות ארוכות ראה נופש בריאות לכן אין טעם לעבוד במדינת הבני זונות
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש