פרוטרום רוכשת חברה ברזילאית תמורת 1.6 מיליון דולר

אורי יהודאי, צילום: יח"צ
פרוטרום -2.33% פרוטרום 30,640 -2.33% פרוטרום בסיס:31,370 פתיחה:31,850 גבוה:31,850 נמוך:30,500 תמורה:77,779,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הפועלת בשווקי התמציות וחומרי הגלם, הודיעה היום כי חתמה על הסכם באמצעות חברת הבת שלה לרכישת 'נרדי'. לפי ההסכם, פרוטרום תשלם כ-1.6 מיליון דולר לחברה הברזילאית ואנשי המפתח בה ימשיכו לכהן בתפקידם. פרוטרום ציינה כי לא מדובר על רכישה של נכס משמעותי. 
'נרדי' הינה חברה יצרנית שפועלת בעיר סאו-פאולו בסמוך לאתר הייצור של פרוטרום. היא מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של טעמים ומיצויים טבעיים מצמחים ברזילאים המיועדים לשוק המשקאות המשקאות האלכוהוליים ולשוק המשקאות המוגזים. 
מדובר על המשך רכישות מצד פרוטרום בשוק הברזילאי. בשנת 2012 רכשה פרוטרום את 'מילנר' הברזילאית המתמחה בתחום הטעמים המתוקים למשקאות ולמוצרי מאפה, את חברת ארומה בגואטמלה ובשנת 2014 את חטיבת הטעמים והצבעים הטבעיים למזון של מונטנה הפרואנית. 
פרוטרום עוסקת בתחום התמציות וחומרי הגלם והיא בעלת מרכזי ייצור ופיתוח בעולם. מוצריה מיועדים לתעשיות המזון והמשקאות, תמציות הטעם והריח, התרופות, צמחי המרפא, תוספי המזון, והקוסמטיקה. 
אורי יהודאי, נשיא בקבוצת פרוטרום: "רכישת נרדי ממשיכה את יישום אסטרטגיית הצמיחה המהירה והרווחית של קבוצת פרוטרום ואת מימוש חזונה. זוהי רכישה המבססת את נוכחותה של פרוטרום בברזיל ומאפשרת הרחבת סל הפתרונות שלנו בברזיל בשוק המשקאות המשמעותי והצומח, בהתבסס על פעילותה הקיימת של נרדי, ניצול הזדמנויות ה-'Cross-Selling', השגת חסכונות תפעוליים ומיצוי הסינרגיה המתאפשרת עם פעילותינו הקיימת בברזיל בתחומי המחקר, השיווק, המכירות והייצור".
"בנוסף, אנו רואים פוטנציאל משמעותי להרחבת פעילות נרדי, המבוססת על טעמים ומיצויים טבעיים שמקורם בחומרי גלם ברזילאיים ייחודיים גם מחוץ לברזיל, תוך שילובם בסל הפתרונות הרחב של פרוטרום לתחום המשקאות ובהתבסס על מערך השיווק ומכירות הגלובלי שלנו ומעגל הלקוחות שלנו המאפשרים הזדמנויות Cross-Selling משמעותיות".
"בכוונתנו להמשיך ולפעול להרחבת פעילותינו באמריקה הלטינית, בדגש על השוק הברזילאי ושווקי מפתח נוספים באזור. רכישת נרדי היא הרכישה הרביעית אותה אנו מבצעים באמריקה הלטינית בארבע השנים האחרונות, תקופה במהלכה בנינו תשתית רחבה של שיווק ומכירות במרבית המדינות במרכז ובדרום אמריקה. אני משוכנע כי תשתית זאת תתמוך בהמשך הצמיחה המהירה של פעילותינו באמריקה הלטינית הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות נוספות שבכוונתנו לבחון".
תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יופי תמי (ל"ת)
    דניאל 13/10/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יופי של חברה והנהלה מוצלחת (ל"ת)
    חיים 13/10/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור