רמי לוי: עלייה של 5.5% ברווח הנקי ל- 25.6 מיליון שקל ברבעון

רמי לוי, צילום: Bizportal
חברת רמי לוי +0.11% רמי לוי 18,800 +0.11% רמי לוי בסיס:18,780 פתיחה:18,780 גבוה:18,880 נמוך:18,560 תמורה:4,036,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שיווק השקמה פרסמה היום את תוצאות הרבעון השני של השנה וזאת בצל המלצת המשטרה להעמיד לדין את בעל השליטה רמי לוי. בשורה התחתונה, החברה רשמה רווח נקי של 25.6 מיליון שקל, לעומת 24.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 5.5%.
רשת רמי לוי פועלת למעלה מ-39 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת פועלת הן במגזר הקמעונאי והן במגזר הסיטונאי, ומפעילה כיום 40 סניפי סופרמרקט. 
בשורה העליונה, המכירות עלו ב-10% ל-1.12 מיליארד שקל ברבעון השני, לעומת מכירות של 1.02 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה מיוחסת לפתיחת סניפים חדשים בקריית שמונה, אשקלון, יבנה, רעננה, בת ים, רחובות וראשון לציון. מדובר בסניפים שנפתחו במהלך הרבעון השני של השנה שעברה. בתוך כך נרשמה ירידה של 3.86% בהכנסות מחנויות זהות. בחברה תיארו את המצב כתוצאה מקניבליזציה קלה מסניפים חדשים שנפתחו השנה.
המכירות למ"ר ברבעון השני ירדו ל-16.8 מיליון שקל, לעומת 18.5 מיליון שקל ברבעון השני של 2015. הירידה במכירות למ"ר נובעת מפתיחת הסניפים החדשים, גודלם של הסניפים החדשים שניקנו מרשת YOU, וכן מזמן ארוך יותר בהבשלתם של סניפים חדשים.
הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון השני  עלה ל-34 מיליון שקל, בהשוואה ל-32.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
רמי לוי: "ברבעון השני של 2016 השלמנו את פתיחת כל ששת הסניפים שרכשנו מרשת "יו" – סניפים המאפשרים לנו להנגיש את סל המוצרים הזול ביותר במדינה למאות אלפי תושבים נוספים. רמי לוי שיווק השקמה תמשיך להקפיד על האסטרטגיה בה היא נוקטת מיום הקמתה הקפדה על סל המוצרים הזול במדינה תוך שימת דגש על איכות ושירות ברמה גבוהה - אסטרטגיה הבאה לידי ביטוי גם בתוצאות הכספיות ולאורך זמן. אני מודה לעובדי החברה, להנהלתה וללקוחותיה שבזכותם הרשת ממשיכה לצמוח ולהגיע להישגים".
תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רווח די שדוף בשביל הש"ש
    dw 25/08/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    25 ברבעון זה 100 בשנה. הש"ש הוא 2 מיליארד, כלומר מכפיל 20, וזה לא הייטק. בשופרסל יש לפחות אפסייד נדלני, מהקמת בניין מגורים מעל סופר. רמי לוי רק שוכר, אז אין אפסייד. קמעונאות נטו. מניית טבע נסחרת במכפיל 10 (50$ וצפי למעל 5$ למניה). למה בעצם רמי לוי נסחר במכפיל כפול מ-טבע? יקרה משהו אם יסחר במכפיל 10? בדיוק חצי מהיום.
    סגור
  • ככה זה ,אצל מי שבאמת אכפת לו מהצרכן הישראלי !!!
    אלי סתוי 25/08/2016 22:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאמר לזכותו של רמי לוי שהוא תמיד נקט בגישה החברתית להטיב עם הצרכן ,למכור לו בכמויות גדולות וברווח קטן יחסית ,וגישה זו נשמרת לאורך זמן גם שהרשת צומחת מכפילה את עצמה !!!
    סגור