ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

זה ההסבר לנפילה במניית טאואר במחזור ענק

 |  23
ריכזה עניין
Share
מניית טאואר סגרה היום בת"א בירידה של 2.5% תוך מחזור מסחר חריג של מעל 35 מיליון שקלים, המחזור השישי בגודלו בשוק היום וגדול פי כמעט 6 מהמחזור הממוצע בנייר בחודש האחרון. המחזור החריג לא היה ברקע לדיווח כלשהו מצד טאואר, אך ל-Bizportal נודע כי אתמול לאחר סגירת המסחר בחו"ל ביצעה kirby שהינה חברה פרטית של עידן עופר מכירה של 2.5 מיליון מניות טאואר בעסקה מחוץ לבורסה שתווכה ע"י גולדמן זאקס ולפיה לצד המוכר אסור למכור מניות נוספות למשך 90 יום (lock-up). לפי הערכות המכירה בוצע  משיקולים פיננסים של עידן עופר ולא בהכרח מעידה על רצונו לממש ברמות המחירים הנוכחיות. טרם העסקה החזיקה kirby ב-4.1 מיליון מניות טאואר.


העסקה ככל הנראה בוצעה בהנחה של 4%-5% על שער הנעילה אמש. כעת בוול סטריט המניה איבדה כ-5.2% (במחזור שגדול פי כ-5 מהמחזור הממוצע) ונסחרת במחיר של 12.68 דולר. לפי מחיר זה, מדובר בעסקה של כ-32.5 מיליון דולר (או בשקלים, מעל 125 מיליון שקלים). בהחלט עסקה גדולה.

מניית טאואר בשנה האחרונה:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

23 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 ראש כתפיים 20/07/2016 14:13 תבנית קלאסית
שימו לב לתבנית של ראש כתפיים מאמצע הגרף זאת כתף שמאל אחרכך ראש כאשר הראש הוא למטה ואז שוב כתף ימין. דעתי שאינה המלצה כלל אלא רק דעתי שאנחנו לקראת ירידות במניה. לא מבין בזה רק משתף את הגיגי לבי.
16 קש 20/07/2016 13:13 משה תקנה את הכול
שיהיה לך לבריאות אין לך סיכוי לעשות כסף
משה 20/07/2016 22:01 טאואר
קונה הרבה ! תודה רבה הצלחה סבלנות והרבה בריאות
15 har y 20/07/2016 13:01 להרגע.לחזק/לקנות.הכסף דרוש למימון במפעל אחר (ל"ת)
14 משה 20/07/2016 11:46 טאואר
אני בפנים חזק מחזק בירידות בקרוב דוחות וכולם יפספסו את הרכבת
13 אנונימי 20/07/2016 09:59 מניה מגעילה
יש לי את טאואר 5 שנים בהפסד של למעלה מ - 35%. כול פעם שאני רוצה למכור באה עליה קטנה שאחריה ירידות גדולות. המוזר מכול זה שהחברה מרוויחה והכנסותיה עולים ועולים. יש למישהו מושג מה מתרחש בחברה העלובה הזו?
12 סרגיי 20/07/2016 09:08 למה היא כל זמן יורדת אחרי עליה זה בגלל שפראייר ישן
יורד מהרכבת עם הפסד יותר קטן, ופראייר חדש עולה. תמשיכו ככה.... אחר כך תבקשו נחמה אצל גורביץ' שינתח מניה ויגיד שהיא תעלה.
11 רון 20/07/2016 08:49 זו לא מניה, זו רכבת הרים עם לופים מסחררים (ל"ת)
10 פיני 19/07/2016 22:46 הזדמנות קניה
יתכן שנוצרה הזדמנות קניה נוחה במניה.
9 BBZYOT 19/07/2016 19:34 יש לכם טעות בכתב!! לעידן יש 4.1 מיליון מניות
אחרי המכירה ולא לפני!!
8 חיים 19/07/2016 19:09 הרסה את הבריאות
מה יהיה עם טאואר ?!!!. יש סיכוי לנחת ?.רק מתרוממת טיפה ושוב חוטפת. עד מתי ?!!. לא נמאס לבעלים לענות את המשקיעים שכל הזמן שוקעים??. איך יכול להיות שהיא מומלצת ל- 20$ פלוס? אולי 20 פזו
סרגיי 20/07/2016 09:02 תסגור עיניים, תלחץ מכירה ותשתחרר. מניה זבל, כך עשיתי. (ל"ת)
אלי 20/07/2016 08:32 איך בעלים קשורים למחיר המניה?
היא מומלצת ב20$ פלוס כי אם מהוונים את הEBITDA שלה זה מה שהיא שווה. אם אתה לא מאמין במחיר הזה אתה לא חייב להחזיק אותה. מה לעשות מחיר מניה יכול גם לרדת בדרך. אך אם היא תתמיד בתוצאותיה במוקדם או במאוחר מחיר המניה יהיה חייב להגיע לשם או לחילופין לשלם דיבידנד.
7 קרן מטופשת 19/07/2016 19:04 מכרו כעת במקום למכור ב שער 72
המניה מחר תעלה אין סיבה שלא לנוכח הידיעות הטובות
אריה 20/07/2016 10:45 מסכים בגדול
זה יקרה
6 אור 19/07/2016 18:55 לא אומר כלום לטווח בינוני
זה אומר שהם מימשו רווח מאלף סיבות ששמורות איתם.מצד שני יש קונה גדול שמוכן לקנות בטווח המחירים האלה.לדעתי החברה מיצבה את עצמה יפה מאוד בשלוש שנים האחרונות ורואים את זה במחיר המנייה, שווי שוק וגיוסי האגחבהצלחה למחזיקים
סרגיי 20/07/2016 09:03 מימשו רווח?? קיזזו הפסד אחרי שמנית זבל קצת עלתה. (ל"ת)
5 arty 19/07/2016 18:52 איזה מזל שמכרתי את המניה ב17 שח ואני עוד הייתי אופטימי (ל"ת)
4 חנוכה 19/07/2016 18:42 טוואר יש מוכר יש קונה
לא להתרגש יש הרבה עסקים עם קרן מכר כי מניה לא טובה.יש משהו קנה חושב מניה טוב היא תעלה יעד 7000
3 קש 19/07/2016 17:49 בחיים הכול עובר
אך כמה מסוכנת המניה הזו מפחידה יותר מאש
חן 19/07/2016 18:51 אמת...מניה נורא לא יציבה לכיוון השלילי
אכלתי הרבה קש מהמניה הזו בכמה חודשים בלבד - נשברתי ועזבתי. גם בימים שהיא עולה כבר ב - 5% נניח ולאחר מכן עוד יומיים שלושה ממשיכה לעלות, אחרי 5 ימים נוספים היא שוב יורדת וכל העליה נמחקת
2 אבנר 19/07/2016 17:46 אז לא הבנו.. טוב או לא ? מה יעשה למניה בטווח ארוך ? (ל"ת)
1 Alex 19/07/2016 17:46 ‏הורגים מנוייה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש